AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #1 Skrevet 30. april 2022 hvor mye sex har dere i forholdet? hva er positivt? Anonymkode: 7481b...1a7
John McClane Skrevet 30. april 2022 #2 Skrevet 30. april 2022 Hei. Det og ha sex i et ekteskap eller et forhold er veldig viktig samme hva folk prøver og innbille seg. Har man ikke nærhet og sex ofte nok er sjansen for at en av de i ekteskapet (forholdet) være utro samme hva folk sier. Det og ha sex så og si hver dag på en eller annen måte er ikke bare viktig for ekteskapet (forholdet) men veldig viktig for mannen med tanke på prostatakreft. Mannen bør ha en tømming ofte og regelmessig for at ting skal holde seg friskt. Så om man suger, runker eller knuller spiller ingen rolle så lenge man velger en av de. Og dessuten takker man jo ikke nei til sex samme hva om man er kvinne eller mann for det er jo det deiligste som finnes. Dessuten så kommer man nærmere hverandre og forholdet vokser seg sterkere med mye sex. Lite sex gjør motsatt effekt..... Men man velger selv, menn som har lite sex har jo en tendens til å titte og lete, sjekke og føle seg frem andre steder. Det ligger naturlig for menn å sjekke kvinnfolk, de er programmert til å spre sitt DNA og det henger igjen fra gammelt av. En mann som har et spennende sexliv med sin fru er mindre sannsynlig å være utro, sånn er det bare.... 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #3 Skrevet 30. april 2022 Mindre enn optimalt for meg, ofte nok i massevis for henne. Ca. annenhver dag, pluss minus... Har ligget på 2-4 men typisk 3 ganger i uken i alle (mange) år. Men stort sett alltid veldig bra for begge, så vi holder fortsatt koken. Hva er positivt? Mye, vil si vi har en veldig god seksuell kjemi og vi liker det samme. Men skal jeg trekke frem den ene tingen jeg er aller mest glad for, er det at vi begge nyter både å gi og få oralsex, så det koser vi oss enormt mye med. Anonymkode: cb131...a2f 2
sicario Skrevet 30. april 2022 #4 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): hvor mye sex har dere i forholdet? hva er positivt? Anonymkode: 7481b...1a7 Ca 1 gang i året eller litt sjeldnere i snitt. Det positive er at når vi har sex, så er det veldig bra, og at vi har samme behov og preferanser.
sicario Skrevet 30. april 2022 #5 Skrevet 30. april 2022 John McClane skrev (1 time siden): Hei. Det og ha sex i et ekteskap eller et forhold er veldig viktig Slutt å generaliser. Det er ikke «veldig viktig» for alle. 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #6 Skrevet 30. april 2022 Akkurat nå er det ingenting fordi vi er i en stressende periode med skole og jobb fra morgen til kveld😅 Ellers gjør vi det ukentlig og noen ganger flere ganger daglig.. Anonymkode: 6f9f0...d51
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #7 Skrevet 30. april 2022 2 minutter siden, sicario said: Slutt å generaliser. Det er ikke «veldig viktig» for alle. Det er heller uvanlig å synes en gang i året er helt fint når man er i et forhold, mange vil vel betrakte en slik "frekvens" som et dødt sexliv. Tror kanskje du er nødt til å akseptere at de fleste har en litt livligere seksualitet enn som så. Anonymkode: cb131...a2f 1
Gjest loveli Skrevet 30. april 2022 #8 Skrevet 30. april 2022 John McClane skrev (1 time siden): Hei. Det og ha sex i et ekteskap eller et forhold er veldig viktig samme hva folk prøver og innbille seg. Har man ikke nærhet og sex ofte nok er sjansen for at en av de i ekteskapet (forholdet) være utro samme hva folk sier. Det og ha sex så og si hver dag på en eller annen måte er ikke bare viktig for ekteskapet (forholdet) men veldig viktig for mannen med tanke på prostatakreft. Mannen bør ha en tømming ofte og regelmessig for at ting skal holde seg friskt. Så om man suger, runker eller knuller spiller ingen rolle så lenge man velger en av de. Og dessuten takker man jo ikke nei til sex samme hva om man er kvinne eller mann for det er jo det deiligste som finnes. Dessuten så kommer man nærmere hverandre og forholdet vokser seg sterkere med mye sex. Lite sex gjør motsatt effekt..... Men man velger selv, menn som har lite sex har jo en tendens til å titte og lete, sjekke og føle seg frem andre steder. Det ligger naturlig for menn å sjekke kvinnfolk, de er programmert til å spre sitt DNA og det henger igjen fra gammelt av. En mann som har et spennende sexliv med sin fru er mindre sannsynlig å være utro, sånn er det bare.... En mann har også armer og har han ikke armer så finnes det hjelpemidler.
sicario Skrevet 30. april 2022 #9 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror kanskje du er nødt til å akseptere at de fleste har en litt livligere seksualitet enn som så. Anonymkode: cb131...a2f Selvfølgelig, men dette blir en stråmann. Jeg har selvfølgelig ikke påstått at alle menn er fornøyd med sex 1 gang i året. Jeg siterte en som generaliserte på veiene av alle menn i hele verden. Det blir idiotisk. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #10 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): hvor mye sex har dere i forholdet? hva er positivt? Anonymkode: 7481b...1a7 Alt for sjeldent, idag er det 17 dager siden sist. Men kan ikke akkurat tvinge mannen min heller. Det som er positivt er at når vi vel har sex, så er det forbi fantastisk, primalt og sånn at man ønsker det aldri måtte stoppe. Anonymkode: 5dae5...7ee 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #11 Skrevet 30. april 2022 Lite, men til gjengjeld dårlig. Anonymkode: 7b6c6...c25 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #12 Skrevet 30. april 2022 Ikke i nærheten så ofte jeg har lyst til, men ofte nok til at kg mener jeg ikke bør klage. En gang i uka i snitt tenker jeg. Anonymkode: bebb8...b45
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #13 Skrevet 30. april 2022 3 minutter siden, sicario said: Selvfølgelig, men dette blir en stråmann. Jeg har selvfølgelig ikke påstått at alle menn er fornøyd med sex 1 gang i året. Jeg siterte en som generaliserte på veiene av alle menn i hele verden. Det blir idiotisk. Enig i det. Men når man (dumt nok) generaliserer til "alle" er det vel flertallet man egentlig mener, og ser bort fra unntakene som fins. Unner deg ellers å ha en positiv opplevelse av sex en gang i året, men kan vanskelig relatere til det, da jeg er vant til flere ganger i uken og svært gjerne kunne tenkt meg daglig. Anonymkode: cb131...a2f
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #14 Skrevet 30. april 2022 Hadde 1-2 ganger i mnd før vi ble 40, og etter 40 har vi ikke mer sex lengre siden kona ikke vil, og da må jeg respektere det Anonymkode: 78b87...f69 1
Resignert Skrevet 30. april 2022 #15 Skrevet 30. april 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde 1-2 ganger i mnd før vi ble 40, og etter 40 har vi ikke mer sex lengre siden kona ikke vil, og da må jeg respektere det Anonymkode: 78b87...f69 Eller bytte ut kona med ei som fungerer..... Forventet levealder for menn er vel rundt 80. Ønsker du virkelig å leve uten sex de neste 30-40 år? 1 1
tussi84 Skrevet 30. april 2022 #16 Skrevet 30. april 2022 det varierer veldig, men vi er småbarnsforeldre også, så ikke alltid lett å få det til. Her blir det alt fra 2 ganger i uka til 2 ganger i mnd. Verste perioden vi hadde var da jeg gikk gravid. Ingen sex de 5 siste mnd av svangerskapet. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #17 Skrevet 30. april 2022 Ca 1-2 ganger i uka Anonymkode: 77f55...f22
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #18 Skrevet 30. april 2022 4-5 ganger i året. Helt greit for sex med den samme personen i 20 år blir faktisk veldig kjedelig. Vi kjenner hverandre så godt at alt blir veldig forutsigbart, rett og slett jesp. Anonymkode: 99309...181 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #19 Skrevet 30. april 2022 Som oftest 1-2 ganger i uka, vært sammen i 4 år og er i 20 årene. Synes det er lite, men han viser ikke så stor lyst og jeg har blitt avvist så mange ganger at jeg ikke tørr å ta initiativ. Når vi har sex pleier den å være ganske bra, men han er nok mer glad i at det skal være litt røft enn det jeg er. Anonymkode: 5e5df...5bd
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #20 Skrevet 30. april 2022 Resignert skrev (8 minutter siden): Eller bytte ut kona med ei som fungerer..... Forventet levealder for menn er vel rundt 80. Ønsker du virkelig å leve uten sex de neste 30-40 år? Hun er flink på kjøkkenet og liker å vaske som er et så stort pluss for meg at jeg overlever Anonymkode: 78b87...f69 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå