AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #1 Skrevet 30. april 2022 Kan noen kloke hoder hjelpe meg med råd og/eller erfaring med hudbehandlinger? Som tittelen sier er jeg 50 år. I grunnen ganske fin hud uten kviser/urenheter. Har litt tørr hud. Slappere hud enn for 10 pr siden. Bruker Botox i pannen. Har kråketær rundt øynene, litt rynker rundt leppene. Og store porer på haka. Jeg ønsker å ta hudbehandling som kan freshe opp huden, samt forebygge videre slitasje, men det er en jungel av muligheter Har noen gode råd eller erfaringer som kan hjelpe meg på veien? Takknemlig for innspill. Anonymkode: 36cd5...89c
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #2 Skrevet 30. april 2022 Om du ikke allerede bruker retinol og solfaktor burde du begynne. Har du tatt noen av hudtestene på Skincity.no? Jeg synes de gir gode anbefalinger. Jeg liker Paulas Choice, parfymefri, ikke testet på dyr, gode virksomme ingredienser. Paulas Choice Resist serien er veldig god og beregnet for moden hud. Det du bruker daglig av hudprodukter er viktigere enn enn behandlinger du tar dann og vann. Anonymkode: 7cc5b...e9f
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #3 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om du ikke allerede bruker retinol og solfaktor burde du begynne. Har du tatt noen av hudtestene på Skincity.no? Jeg synes de gir gode anbefalinger. Jeg liker Paulas Choice, parfymefri, ikke testet på dyr, gode virksomme ingredienser. Paulas Choice Resist serien er veldig god og beregnet for moden hud. Det du bruker daglig av hudprodukter er viktigere enn enn behandlinger du tar dann og vann. Anonymkode: 7cc5b...e9f Jeg er på let etter hudbehandlinger ikke hudpleie. Bruker Elixir hudpleie som jeg er godt fornøyd med. Anonymkode: 36cd5...89c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå