Gå til innhold

Hvor mange har prøvd en skikkelig stor dildo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ca halvparten av de jeg har hatt sex med har hatt stor dildo. To av de hadde enorm, på størrelse med underarmen i lengde og tykkelse. Er sikkert noen mørketall også. 

Har dere lyst at flere menn bruker penishylse for å matche disse store dildoene helt ærlig?

Anonymkode: 5b126...c68

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Halvparten.. 1 av 2?

Anonymkode: 04641...ba1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Halvparten.. 1 av 2?

Anonymkode: 04641...ba1

2 sifret antall. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ca halvparten av de jeg har hatt sex med har hatt stor dildo. To av de hadde enorm, på størrelse med underarmen i lengde og tykkelse. Er sikkert noen mørketall også. 

Har dere lyst at flere menn bruker penishylse for å matche disse store dildoene helt ærlig?

Hva er galt med selvtilliten til dagens menn. Eller mann (?) - regner med det er den samme mannen/gutten som er opphavet til alle disse ufattelig barnslige trådene?! 

Anonymkode: c28cd...dcb

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg har svære dildoer. 

Nei, jeg vil ikke at kjære bruker sleeve. Det blir for stort og vondt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er galt med selvtilliten til dagens menn. Eller mann (?) - regner med det er den samme mannen/gutten som er opphavet til alle disse ufattelig barnslige trådene?! 

Anonymkode: c28cd...dcb

Hvem har sagt noe om selvtilitt? Jeg syns det bare var spennende og tommel opp med stor dildo🤔

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (3 timer siden):

Ja, jeg har svære dildoer. 

Nei, jeg vil ikke at kjære bruker sleeve. Det blir for stort og vondt. 

Skjønte lite av denne😅 Hvis du har store dildoer hvorfor er sleeve for stort da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønte lite av denne😅 Hvis du har store dildoer hvorfor er sleeve for stort da?

Fordi de store dildoene også er for store. Bare fordi jeg har dem, og har prøvd dem, betyr ikke at jeg jevnlig bruker dem :) 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (2 minutter siden):

Fordi de store dildoene også er for store. Bare fordi jeg har dem, og har prøvd dem, betyr ikke at jeg jevnlig bruker dem :) 

Hva skal du med store dildoer som er for store da til å kunne brukes?😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan vet man om de er for store, uten å prøve først? ;) 

Dessuten ser de kule ut! 😄 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, SlemUlv said:

Hvordan vet man om de er for store, uten å prøve først? ;) 

Dessuten ser de kule ut! 😄 

Og noen har jo rommeligere dåse enn andre. Fruen har en dildo som vel ifølge statistisk fordeling av penis størrelse er større enn iallefall 99% av alle peniser. Både lengde og diameter. Og den går greit helt inn i henne.

Anonymkode: 13b22...029

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjeden er svært elastisk, så med god forspill så er den klar for mer enn vi damer ofrer tror. Jeg har prøvd store dildoer, svært store. Og med den rette mann er det godt krydder å ha en gang i blant!

Anonymkode: 08a34...e70

AnonymBruker
Skrevet

Tror store dildoer er litt som store pikker egentlig. Gøy å prøve en gang eller to, men ikke det som er ideelt i hverdagen.

(Ja, dette er generelt. Det finnes unntak.)

Anonymkode: 3e870...760

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er ingen sammenheng mellom hvilke leketøy jeg har i skuffen og hvordan jeg ønsker at mannen skal være. Det er leketøy. Det er på gøy.

Jeg har en svær dildo. Men den gir meg ingenting, så jeg bruker den aldri. Fikk den i gave fra en ex som trodde at en stor pikk er det som er saliggjørende for kvinner.

Anonymkode: 531c8...059

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg har en svær dildo. Men den gir meg ingenting, så jeg bruker den aldri. Fikk den i gave fra en ex som trodde at en stor pikk er det som er saliggjørende for kvinner.

Anonymkode: 531c8...059

Så en undersøkelse om dette.

Det er stort sett menn som står bak kjøpene av store dildoer/dildoer generelt.

Finnes tydeligvis fortsatt mange menn som tror at penis/dildo er helten for kvinner flest.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er jo sånn typisk man gir til hverandre i tullegaver, eller bare har for moro skyld. Fikk en sånn giga sak, pyntet som et juletre med småflasker hengene på, « nachpielpakka « i 30- års gave. Kan jo ikke bruke den, er vel like digg som og føde et barn. 

Anonymkode: 7daaa...5af

• Liker 1
Skrevet

Ja stor, større størst er digg når kåtheten er som sterkest og man vil kjenne noe deilig inni seg. Ikke daglig men av og til. Normal størrelse  brukes daglig for den passer slik at man kan kjøre på om det trengs eller besøke toeren.

Og hva med det?  Tror du ikke noen liker store dildoer?

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal dama med stor dildo, hun har jo meg.

Mr Hankey.

Anonymkode: fa389...34c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal dama med stor dildo, hun har jo meg.

Mr Hankey.

Mr Hankey er en bæsj

Anonymkode: 98427...df9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mr Hankey er en bæsj

Anonymkode: 98427...df9

Drittsekk kanskje, men en bæsj, næh.

Ta deg en høneblund.

Mr Hankey

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...