NintendoMonster Skrevet 30. april 2022 #1 Del Skrevet 30. april 2022 Hei, er det noen her som driver med bueskyting og kan veilede meg litt i priser på hva det koster å starte i en klubb? Jeg har vært i kontakt med en klubb og fikk beskjed om at den årlige prisen stod i innmeldingen, men jeg finner det ikke. Har lest igjennom personvernet noen ganger nå og ser virkelig ikke noe pris informasjon. Jeg har drevet med bueskyting før, men det er mange år siden så jeg husker så klart ikke prisen det var da. Nå har jeg også flyttet etter den tid og havner hos en ny klubb. Har sendt mail til support men vet ikke om de kan hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 30. april 2022 #2 Del Skrevet 30. april 2022 NintendoMonster skrev (20 minutter siden): Hei, er det noen her som driver med bueskyting og kan veilede meg litt i priser på hva det koster å starte i en klubb? Jeg har vært i kontakt med en klubb og fikk beskjed om at den årlige prisen stod i innmeldingen, men jeg finner det ikke. Har lest igjennom personvernet noen ganger nå og ser virkelig ikke noe pris informasjon. Jeg har drevet med bueskyting før, men det er mange år siden så jeg husker så klart ikke prisen det var da. Nå har jeg også flyttet etter den tid og havner hos en ny klubb. Har sendt mail til support men vet ikke om de kan hjelpe meg med dette. Høres ut som latskap og dårlig kundeservice av den som svarte deg? 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #3 Del Skrevet 1. mai 2022 Sandum.PT skrev (På 30.4.2022 den 17.56): Høres ut som latskap og dårlig kundeservice av den som svarte deg? 😅 Kundeservice hos en bueskyteklubb? Slike klubber har ikke kunder, men medlemmer, og den som svarte TS stiller helt sikkert opp på frivillig basis... Sånne klubber er nok ikke big business. TS: jeg søkte på "bueskyting medlem pris" og fikk opp mange medlemskapspriser blant de første treffene. Ser ut som det varierer en hel del. Med mindre du sier hvilken klubb det er snakk om, så kan ingen her hjelpe deg med å fortelle prisen akkurat i din klubb. Men nevnte google-søk gir deg sikkert en pekepinn 👍 Anonymkode: c1ead...25e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå