AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #1 Skrevet 30. april 2022 Vi har hatt det så fint de andre gangene. Sist sov vi sammen (og hadde sex), og både jeg og han var tydelige på at vi ønsket å møtes igjen. Nå er daten, og jeg gruer meg, vet ikke helt hvorfor, men føler kanskje at når man møtes igjen etter man har hatt sex så er det litt sånn breaking point hvor man finner ut hva han er ute etter? Ønsker han å treffe meg igjen kun for mer sex, eller ønsker han noe mer? Kjenner en ubehagelig usikkerhet 😕 Hvordan klare å slappe av og bare kose meg i stedet? Jeg vil jo ikke virke desperat! Samtidig vil jeg være tydelig på at jeg IKKE møter han for mer sex, men fordi jeg ønsker å bli kjent med han og se om det kan føre til noe mer. Anonymkode: 2971d...a9a
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #2 Skrevet 30. april 2022 En god grunn til at det er lurt å vente med sex. Har du inntrykk av at han bare er ute etter det? Hva prater dere om utenom dater? Anonymkode: a7326...5c1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #3 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): En god grunn til at det er lurt å vente med sex. Har du inntrykk av at han bare er ute etter det? Hva prater dere om utenom dater? Anonymkode: a7326...5c1 Jeg liker ikke å vente med sex, har kastet bort for mye tid på fyrer som viser seg å være dårlige i senga 😛 Men det betyr jo ikke at jeg ikke kan være spent og nervøs likevel! Har ikke inntrykk av det nei, heldigvis. Men fortsatt tenker jeg jo på det. For da hadde jeg avsluttet (med tanken om at jeg fikk noe bra ut av det, føles ikke som jeg har "gitt bort" noe jeg burde beholdt uansett hvordan det ender). Anonymkode: 2971d...a9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå