AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #1 Skrevet 30. april 2022 Jeg har hørt et par skrekkhistorier her og der om folk som har brukt butt plugs som har glidd inn i rumpa. Noen har presset de ut, andre får dra til legen å få hjelp til å få den ut. Til min store forbauselse virker det ikke som at det er SÅ unormalt at dette skjer? En influenser som fortalte at akkurat dette skjedde hadde brukt en "vanlig" butt plug med en rund stopp på enden. Virker som at de ikke er så trygge da. Er det noen som har brukt butt plugs med avlang stopp (ser litt ut som et anker nesten) og kan si om det har skjedd slike ulykker med disse også? Anonymkode: 67e5c...5bd
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #2 Skrevet 30. april 2022 Jeg har begge deler, og jeg tror jeg skal påstå at det må være gjort aktive handlinger, for å få den forbi stopperen. Det er ikke noe som skjer ved vanlig bruk. Hvis du fortsetter å påføre krefter mot en plugg av gummi, så vil du helt sikkert greie å få den inn. Men hvorfor skal man det? Anonymkode: c140f...dbc 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #3 Skrevet 30. april 2022 Har prøvd det meste av ulike utforminger, men har aldri opplevd at noe har forsvunnet inn forbi stopperen. Bortsett fra et par små metallkuler. Men de har jo ikke stopper, så det gikk jo som det måtte. Helt uproblematisk å få de ut igjen. Anonymkode: 7c8a8...0a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå