Gjest gjesta Skrevet 5. november 2005 #1 Skrevet 5. november 2005 Igår va eg på fest.. dansa og snakka med en fyr ganske lenge.. følte egentlig at vi hadde ganske god kontakt.. meeen, så på slutten av kvelden kom det ei ganske full frøken på uteplassen, men den største kløfta eg har sett ever.. ellers ganske blond og pen.. det som da skjer, e at han eg har hatt god kontakt med heile kvelden, rett og slett stikke av fra meg, og rett bort til ho berta.. og blei der til det stengte!! eg begynne virkelig å miste trua på mannfolk når sånnt skjer eg altso!! e det virkelig kun kroppslige atributta (?) som telle??
Samantha Skrevet 5. november 2005 #3 Skrevet 5. november 2005 Teite mannfolk. Det kan jo hende det er ei dame han kjenner frå før/ har allereide noko på gang med eller noko i den duren? I så fall er det forståelig syns eg. Men viss ikkje: Koffør ta når du kan få :brunette: ??
Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2005 #4 Skrevet 5. november 2005 (endret) Kanskje han kjente henne fra før? Ellers enig med Sam over her ser jeg Endret 5. november 2005 av Rosin
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2005 #5 Skrevet 6. november 2005 skal finne ut av det der.. men trur ikkje han kjenne ho..
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2005 #6 Skrevet 6. november 2005 Mannfolk! Men trøst deg med at ikke alle er like.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå