AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #1 Skrevet 30. april 2022 Jeg var på date i forrige uke msom gikk dårlig. Fikk ingen klem. Var på date med en annen dame denne uken som gikk mye bedre hun foreslo til og med at vi skulle møtes igjen, og ga meg en klem. Men er det å gi en klem noe du som kvinne gjør nesten uansett? Anonymkode: b97a7...085
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #3 Skrevet 30. april 2022 Gir klem uansett, men forskjell på hvordan klemmen er 😉 Anonymkode: d0585...dcd
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #4 Skrevet 30. april 2022 Klemmer ikke noen jeg ikke liker. Anonymkode: 77e99...d31 3
Karma91 Skrevet 30. april 2022 #5 Skrevet 30. april 2022 Jeg er i hovedsak ikke en "klemmer" Eneste unntakene der er barn i familien, min mor og samboer i blandt om jeg ser han trenger litt oppmerksomhet men hva legger du i en "dårlig date" ? Man kan jo ha en trivelig stund sammen selv om der ikke er Kjemi på andre måter 😛 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 30. april 2022 #6 Skrevet 30. april 2022 Jeg er kvinne og ikke så glad i å klemme folk jeg ikke kjenner veldig godt. Ville ikke tatt initiativ til klem på date selv om jeg syntes det gikk bra. Hadde "tatt i mot" om han tok initiativ, men vil helst slippe. Har ikke noe med ikke å like folk, men er bare ingen klemmer.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #7 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var på date i forrige uke msom gikk dårlig. Fikk ingen klem. Var på date med en annen dame denne uken som gikk mye bedre hun foreslo til og med at vi skulle møtes igjen, og ga meg en klem. Men er det å gi en klem noe du som kvinne gjør nesten uansett? Anonymkode: b97a7...085 De aller fleste kvinner klemmer ikke om de ikke er litt interessert, da sier de heller bare høflig farvel. Gir de en klem kan de signalisere noe "litt interesse" for videre kontakt men ingen garanti. Timene og dagen etter avgjør det hele når man får tenkt seg litt om. Et kyss Da vet man at snørret gikk rett ned med søkke og hele pakken. Det har skjedd en gang for meg. Men det er jo ikke noe garanti for et varig forhold, bare at hun er veldig interessert. En god klem og holde litt i hånden er akkurat det samme, hun vil da helst kysse men setter grensen med klem og holde litt hånd. Du vet at om du vil så haler du inn en date 2 Det har aldri slått feil for min del. Jeg vet svaret når jeg gikk fra en date 100% sikkert. Har faktisk aldri bommet på det. Anonymkode: cfde8...2d6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #8 Skrevet 30. april 2022 Jeg ga ikke klem til han jeg synes var rar. Han jeg likte veldig godt ville jeg gjerne klemme, men turte ikke fordi jeg likte ham så godt (🙈). Heldigvis klemte han meg 😄 Anonymkode: 2c592...e97
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #9 Skrevet 30. april 2022 Det betyr at jeg har lyst til å gi deg en klem. Jeg gir selvsagt ikke klem «uansett». Har jeg ikke lyst? Ingen klem. Det betyr ikke så mye annet. Tar du initiativet og jeg ikke direkte har noe imot å klemme deg vil jeg gi deg en kort klem. Har jeg noe imot det vil jeg avvise. AnonymBruker skrev (25 minutter siden): De aller fleste kvinner klemmer ikke om de ikke er litt interessert, da sier de heller bare høflig farvel. Gir de en klem kan de signalisere noe "litt interesse" for videre kontakt men ingen garanti. Timene og dagen etter avgjør det hele når man får tenkt seg litt om. Et kyss Da vet man at snørret gikk rett ned med søkke og hele pakken. Det har skjedd en gang for meg. Men det er jo ikke noe garanti for et varig forhold, bare at hun er veldig interessert. En god klem og holde litt i hånden er akkurat det samme, hun vil da helst kysse men setter grensen med klem og holde litt hånd. Du vet at om du vil så haler du inn en date 2 Det har aldri slått feil for min del. Jeg vet svaret når jeg gikk fra en date 100% sikkert. Har faktisk aldri bommet på det. Anonymkode: cfde8...2d6 Av og til er klemmen faktisk det motsatte. Beklager å skuffe deg. Av og til tenker jeg «fy f* for en tulling. Men han er en harmløs tulling. Trenger en klem før jeg svarer høflig at dette gidder jeg ikke». Faktisk er det oftere scenarioet enn om det går bra. Farvel-for-alltid-klemmen på date er mye brukt. Anonymkode: f3c72...fde 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #10 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det betyr at jeg har lyst til å gi deg en klem. Jeg gir selvsagt ikke klem «uansett». Har jeg ikke lyst? Ingen klem. Det betyr ikke så mye annet. Tar du initiativet og jeg ikke direkte har noe imot å klemme deg vil jeg gi deg en kort klem. Har jeg noe imot det vil jeg avvise. Av og til er klemmen faktisk det motsatte. Beklager å skuffe deg. Av og til tenker jeg «fy f* for en tulling. Men han er en harmløs tulling. Trenger en klem før jeg svarer høflig at dette gidder jeg ikke». Faktisk er det oftere scenarioet enn om det går bra. Farvel-for-alltid-klemmen på date er mye brukt. Anonymkode: f3c72...fde Ts her Men er det forskjell på klemmene da? Føler at klemmen jeg fikk var ganske intim, kinn mot kinn. Og det skjedde rett etter at vi hadde snakket om å møtes igjen. Hun sa at hun ønsket at vi skulle gjøre en aktivitet neste gang. Er litt uerfaren på dette så jeg vet ikke om hva som er normalt. Men følte at dette var en mer intim klem enn de klemmene jeg gir kolleger og andre bekjente. Men jeg er jo en mann som egentlig ikke liker klemmer og som sjelden klemmer andre. Satte ihvertfall stor pris den lille nærheten jeg fikk av henne. Anonymkode: b97a7...085
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #11 Skrevet 30. april 2022 Jeg er en klemmer. Så det eneste det betyr er at du ikke er fullstendig frastøtende fysisk. Det har null å si for om jeg vil møte deg igjen. Det kan du i tilfelle merke på at jeg dveler i klemmen, holder hånden på skulderen eller armen din lengre enn jeg må og holder på øyekontakt lenge. Anonymkode: f71f5...3d4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #12 Skrevet 30. april 2022 Jeg klemmer allerede når vi treffes om jeg får lov (og om han virker litt tilbakeholden er vi som regel en dårlig match, jeg vil ha en som klemmer «alle» 😄), og også når vi skilles om han ikke har vært helt idiot. Det er fordi jeg liker klemmer, sier ikke veldig mye om hva jeg mener om vedkommende. Liker jeg mannen godt vil jeg prøve å komme nær gjennom daten; setter meg nært, går inntil. Daten kan være helt super, men om jeg ikke føler behov for å komme fysisk nær i løpet av date en eller to så er det gjerne bare vennskapelige følelser. Anonymkode: c1d1b...59f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå