Gå til innhold

Julegave til gutten vår..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår er seks måneder gammel til jul og vi vet ikke helt hva vil skal kjøpe til han... Vi tenkte først på liggestol, men når han er et halvt år vil han nok ikke ligge i den noe særlig lenger.. (og de er jo så dyre at vi ikke kommer til å bruke penger på noe han ikke kommer til å bruke noe lenge..) så tenkte vi på sånn derre stattiv me leker dinglende under som han lan ligge og kikke på, men han har kanskje vokst fra se-på-leker også når han er et halvt år? :/ Jeg har ingen anelse på det her... som dere sikkert har skjønt? :D

men har dere noen forslag til hva man skal gi til en 6 måneder gammel gutt til jul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En TrippTrapp stol og noen barnelego?

Min var 8 mnd første jul og fikk sånn "gåbil" i plast. Den falt godt i smak. God jul, forrsten, den blir noe spesielt når det er egne småtroll med.

Skrevet

tripp-trapp-stol har han. :) Og gåstol tror jeg faktisk at min mor og far kommer til å kjøpe til han.. de har snakket en del om det i alle fall..

er de ikke litt små for lego (jeg skjønner du mener store klosser) når de et et halvt år gamle?

Gleder meg såååå til jul ;)

Skrevet

Det er hans første jul, han kommer sikkert til å få gaver i bøtter og spann. Hva med å gi ham noe helt spesielt til minne om hans første jul?

F.eks et personlig horoskop eller en scrapbook med utklipp fra aviser/blader og personlige hilsener fra familie og andre som står sønnen deres nær.

Ikke så morsomt for en liten baby i dag, men tenk så morsomt om 10-15 år!

Skrevet
tripp-trapp-stol har han. :) Og gåstol tror jeg faktisk at min mor og far kommer til å kjøpe til han.. de har snakket en del om det i alle fall..

er de ikke litt små for lego (jeg skjønner du mener store klosser) når de et et halvt år gamle?

Gleder meg såååå til jul ;)

Lego har faktisk en egen babyserie - mye fint der. Det kan jo være en fin basis for Duplo når han blir litt eldre. Lego er egentlig en genial oppfinnelse syns jeg.

Skrevet

GJør vel ikke noe å kjøpe leker som ikke er heeeeeeeeeeeeeelt passe i alder enda, babyen får mye glede av det etterhvert og er jo fint og kunne kjøpe noe som varer litt, ikke som babyen blir lei av etter noen uker.. Og om de ikke skjønner poenget med en gang, er det utrolig hva leker kan brukes til ;)

Skrevet

Bøker som er laget av stoff og som lager lyder

Skrevet

Til våre små åpnet vi en konto og satte inn penger på den. Minsten vil nok få nok av gaver fra andre sikkert og når han er så liten forstår han sikkert ikke så mye av oppstyret likevel. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...