AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #1 Skrevet 30. april 2022 Hva er egentlig seksualitet? For meg handler det om et tema mye større enn sex. Likevel, ser vi her hvordan enkelte menn lager tråder om pikkstørrelse og andre sexrelaterte emner. Er menn (her inne) så enkle at de ikke forstår forskjellen mellom sex og seksualitet? 🤔🤷♀️ Anonymkode: 063a0...130 2 1
feliek54 Skrevet 30. april 2022 #2 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva er egentlig seksualitet? For meg handler det om et tema mye større enn sex. Likevel, ser vi her hvordan enkelte menn lager tråder om pikkstørrelse og andre sexrelaterte emner. Er menn (her inne) så enkle at de ikke forstår forskjellen mellom sex og seksualitet? 🤔🤷♀️ Anonymkode: 063a0...130 For meg er knulling en del av sexualitet. vi kan kost kose i mer en enn time. Det blir kos nesten hver kveld og morgen men samleie ikke så ofte. Jeg trenger mye kos og samleie 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #3 Skrevet 30. april 2022 feliek54 skrev (Akkurat nå): For meg er knulling en del av sexualitet. vi kan kost kose i mer en enn time. Det blir kos nesten hver kveld og morgen men samleie ikke så ofte. Jeg trenger mye kos og samleie Det er vel kun det handler om for deg ja.. Knulling Anonymkode: 063a0...130 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #4 Skrevet 30. april 2022 Seksualitet er inn og ut. Basta bom. Anonymkode: a127e...166 1
TheHairyToothfairy Skrevet 30. april 2022 #5 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva er egentlig seksualitet? For meg handler det om et tema mye større enn sex. Likevel, ser vi her hvordan enkelte menn lager tråder om pikkstørrelse og andre sexrelaterte emner. Er menn (her inne) så enkle at de ikke forstår forskjellen mellom sex og seksualitet? 🤔🤷♀️ Anonymkode: 063a0...130 hvis du opplever at menn ikke ser forskjellen på sex og seksualitet, så KAN det hende det handler om deg. 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #6 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er vel kun det handler om for deg ja.. Knulling Anonymkode: 063a0...130 Leste du ikke litt feil på innlegget du siterte nå? Det var ikke det jeg leste i hvert fall. Han skrev "en del av" - ikke "knulling er alt" Han skrev også "koser mye, men ikke alltid samleie" Var du bare ute etter å ta første som i det hele tatt svarte i tråden din? Anonymkode: b6ab6...d1f 3
Anonymbrukersåklar Skrevet 30. april 2022 #7 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Seksualitet er inn og ut. Basta bom. Anonymkode: a127e...166 Fuck yeah😂😂🤟
feliek54 Skrevet 30. april 2022 #8 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er vel kun det handler om for deg ja.. Knulling Anonymkode: 063a0...130 Leste du ikke hva jeg skrev. Jeg knuller ikke i en time men koser oss masse også før og etter samleie. Men utom om kos i senge morgen og kveld så blir det kjærtegnene ellers også 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #9 Skrevet 30. april 2022 Sex for meg er å ha samleie. Kos holde hender og slikt gjør jeg for dama sin del, jeg vil knulle. Suger hun og svelger er det krydder i sexlivet som skiller hveten fra brødet Anonymkode: 09263...a14 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #10 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er menn (her inne) så enkle at de ikke forstår forskjellen mellom sex og seksualitet? 🤔🤷♀️ Tenker det gjelder begge kjønn. Folk flest er enkle sjeler. Det er som å se forskjell på vær og klima. Anonymkode: f8846...efb 1
Druid Skrevet 30. april 2022 #11 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva er egentlig seksualitet? For meg handler det om et tema mye større enn sex. Likevel, ser vi her hvordan enkelte menn lager tråder om pikkstørrelse og andre sexrelaterte emner. Er menn (her inne) så enkle at de ikke forstår forskjellen mellom sex og seksualitet? 🤔🤷♀️ Anonymkode: 063a0...130 Jeg tror det mer handler om at man egentlig kun bryr seg om egen seksualitet, og gir godt F i andres. Om du først blir tent når flygerbriller, våt selleri og håndvisp kommer på bordet, så har jeg ingen interesse, men hvis jeg føler meg usikker på størrelse eller det er min asset som tiltrekker seg damer, så har jeg grunnlag til å mene noe. Jeg tror mange (ikke bare menn) føler at seksualitet har blitt for komplisert. Og det ødelegger mye av verdien for mange. Det var så mye enklere med «Me Tarzan, you Jane». Men værre: sex som egenverdi er på vei til å forsvinne. Den uforpliktende leken med kjønnsorganer for å nyte en felles kjødelig opplevelse, ligger på dødsleie. Og ikke på grunn av moralisme, men fordi kjønnsforståelsen: at kvinner opplever sex på samme måte som menn, som ligger til grunn for den seksuelle revolusjonen , er faktuell feil. Vi har utviklet oss til at sexualiteten har blitt så komplekst at det ikke er verd innsatsen. 2
911 Skrevet 30. april 2022 #12 Skrevet 30. april 2022 Jeg tror jeg ville skrevet at "intimitet er mer enn sex" i stedet for. Seksualitet er nesten det samme som sex. Da er det tenning og lyst som styrer, men det er nå bare mitt syn på saken. Vi koser masse i hverdagen, også når vi har lagt oss, uten at det blir sex ut av det. Det er nærhet og intimitet. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #13 Skrevet 30. april 2022 Fra Wikipedia: "Seksualitet (fra latin sexus = kjønn) omfatter kjønnslivet og alt som knytter seg til det. Dette inkluderer både de rent fysiologiske og medisinske sidene, men også de følelser som er knyttet til kjønnslivet. Sosiale anliggender og etikkspørsmål er også viktige aspekter for temaet. Det vitenskapelige studiet av seksualitet kalles sexologi." Jeg vil ikke ha det på meg at jeg ikke skjønner forskjellen mellom sex og seksualitet, "selv om" jeg er mann. Men nå tenker og føler jeg også mye rundt sex, så for meg er heller ikke sex i seg selv "bare sex". Da kommer man jo fort inn på tingene rundt. Lyst, tiltrekning, tenning, følelser, psyke, mentalt/fysisk overskudd osv. Siden de f.eks betyr noe for hvor mye og god sex det blir i et parforhold, noe den som gjerne vil ha mer kan bli veldig opptatt av... Selve den fysiske sexen er jo gjerne (når den først funker bra) mye mer ukomplisert enn alt dette andre "som knytter seg til det". Så fysisk/praktisk sex blir jo lettest å diskutere og mene noe om, selv om generaliseringer gjerne er ubrukelige her også. Klart ja, man kunne ønske at det var mer ukomplisert det hele, men jeg går ikke helt med på at det er et nytt fenomen at den menneskelige seksualiteten er (blitt mer) kompleks. Jeg tror det heller ligger i vår natur. Se bare på hvor utrolig forskjellige vi er seksuelt, alle sammen. Folk er jo på hver sine planeter i en hel del sammenhenger. Forskjellen fra før til nå er heller at det diskuteres, debatteres og skrives så mye mer om sex/seksualitet nå enn før, f.eks pga anonyme debattfora som dette, så man får et helt annet innblikk i hva andre tenker og føler rundt dette enn hva som har vært mulig tidligere. Som igjen gjør at man reflekterer mer over egen seksualitet, osv. Så jeg tror heller det er kompleksiteten i vår seksualitet som har blitt mer synlig for oss, og kunnskaper som er mer tilgjengelige enn før. Hvis man ikke går omkring og føler seg som et primitivt steinaldermenneske uansett, da... Men da bruker man vel ikke tid på nettdiskusjoner heller? Anonymkode: 9b34f...015
John McClane Skrevet 30. april 2022 #14 Skrevet 30. april 2022 Menn er ikke så opptatt av veien til målet slik kvinnen er. Menn er målrettet og handler ut i fra fornuft og praktiske hensyn, kvinner føler og velger ut i fra sine følelser, slik er det med seksualiteten også. Men ser etter løsninger mens kvinner føler seg frem til den beste veien til målet som gir de den deiligste opplevelsen fra starten av, menn skal prestere og være stiv nok i veien mot målet slik at de imponerer henne men bruker ikke tanker og følelser på å planlegge den beste veien fra start og til målet. Mannen trenger ofte bare å nå målet og ser på det som det største. Kvinnen trenger å nyte den deilige veien, bli verdsatt og tatt vare på hele den veien og målet er en deilig bonus. Men prøv å lære menn dette, det er ikke lett. De vet ikke hvordan de skal forstå, hva de skal forstå for de mangler jo ikke noe og hvorfor bruke lengre tid på veien enn nødvendig? Kvinner har skjønt det, de har et mye mer bevisst syn med sanser på livet, mennesker og det som er rundt henne. Menn overser masse, de bryr seg ikke og de føler ikke at de mangler noe i forhold til kvinner. DE synes kvinner er innviklet, vanskelige og kravstore uten å prøve å skjønne hvordan en kvinne har det. Hadde de bre prøvd å finne ut hvorfor... Men kvinnen faller litt i samme felle når det gjelder mannen, de ser på ham som enkel og uten meninger og evnen til å ta initiativ i mange sammenhenger.Men hva gjør kvinner for å skjønne hvorfor mannen er slik? Det har nemlig sin årsak og det er en grunn til at han blir stum når hun spør om hans mening eller tanke. Han kan svare, han mener noe men svarer ikke, kvinner skulle funnet ut hvorfor så hadde de neppe sagt det de gjør nå. Altså kjønnene forstår hverandre for dårlig og de er begge elendige når det gjelder å sette seg inn i det andres måte å tenke og føle på. Derfor føles forskjellene så store, men de kunne vært mye mindre og vi kunne følt oss mer likesinnede, men da må viljen til å lære bli større. Menn trekker seg unna, kvinner tar styringen og tar avgjørelser på vegne av seg, familien og mannen. En dårlig fordeling og veldig skjevt i forhold til hva de begge ønsker, men nå er det innarbeidet og slik er det bare. Jeg merker at jeg vil skrive en bok om dette, dette må jeg sjekke opp. Takk for meg, dette løste ikke noe men det belyste et par ting som begge kjønn bør se litt på.... Boka kan forhåndsbestilles her, send masse penger så ordner resten seg🤣 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #15 Skrevet 30. april 2022 Druid skrev (2 timer siden): Jeg tror det mer handler om at man egentlig kun bryr seg om egen seksualitet, og gir godt F i andres. Om du først blir tent når flygerbriller, våt selleri og håndvisp kommer på bordet, så har jeg ingen interesse, men hvis jeg føler meg usikker på størrelse eller det er min asset som tiltrekker seg damer, så har jeg grunnlag til å mene noe. Jeg tror mange (ikke bare menn) føler at seksualitet har blitt for komplisert. Og det ødelegger mye av verdien for mange. Det var så mye enklere med «Me Tarzan, you Jane». Men værre: sex som egenverdi er på vei til å forsvinne. Den uforpliktende leken med kjønnsorganer for å nyte en felles kjødelig opplevelse, ligger på dødsleie. Og ikke på grunn av moralisme, men fordi kjønnsforståelsen: at kvinner opplever sex på samme måte som menn, som ligger til grunn for den seksuelle revolusjonen , er faktuell feil. Vi har utviklet oss til at sexualiteten har blitt så komplekst at det ikke er verd innsatsen. Hehe! Hva med fjærkosten? Anonymkode: 47f81...d74
911 Skrevet 30. april 2022 #16 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hehe! Hva med fjærkosten? Anonymkode: 47f81...d74 😅 Tydelig at vi har sett samme TV-serie
herzeleid Skrevet 30. april 2022 #17 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva er egentlig seksualitet? For meg handler det om et tema mye større enn sex. Likevel, ser vi her hvordan enkelte menn lager tråder om pikkstørrelse og andre sexrelaterte emner. Er menn (her inne) så enkle at de ikke forstår forskjellen mellom sex og seksualitet? 🤔🤷♀️ Anonymkode: 063a0...130 Om du er litt smart så skriver du litt mer om hva du selv legger i seksualitet, og litt mindre om andre. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #18 Skrevet 30. april 2022 Du som skriver HI, hva faen snakker du om? Anonymkode: 032bd...615
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #19 Skrevet 30. april 2022 enig med deg. mann 36 Anonymkode: b0859...1e0
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #20 Skrevet 1. mai 2022 911 skrev (23 timer siden): 😅 Tydelig at vi har sett samme TV-serie Ja Ikke ofte jeg ser referanser til den så må anerkjenne det når det dukker opp! Anonymkode: 47f81...d74 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå