Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket bind anbefaler du etter fødsel? Varierer nok hva en foretrekker. Men har du gode erfaringer med enkelte typer? Tenker da primært på vanlige bind, ikke bleietyper som en får på sykehuset. 

Anonymkode: c89b1...7f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Libresse maxi nattbind! De mykeste!

Anonymkode: c0811...91f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg startet en lignende tråd før jeg fødte og fikk tips om tena silhuett - et råd jeg følget og kan signere på at det var et godt råd. Når blødningen avtok var libress helt greie . Jeg startet m nattbind og gikk fort over til de rosa m vinger

Anonymkode: 765de...b44

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte tena bleier på apoteket, veldig glad for det :) 

Anonymkode: f0db1...582

AnonymBruker
Skrevet

Hadde fått noen bleier i forkant og takk gud for det siden vannet gikk og det rant gjennom alt!! Etterpå likte jeg Attends sine innlegg, deretter libresse natt og til slutt vanlig libresse (rosa med vinger). Tena sine innlegg klumpet seg i midten og føltes som den gravde seg inn i underlivet 🙃 Gikk med lett truseinnlegg da i overgangen fra blod til utflod. Innser i ettertid at jeg egentlig ikke hadde behov for nattbindene fra libresse.

Anonymkode: 8e097...354

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Hvilket bind anbefaler du etter fødsel? Varierer nok hva en foretrekker. Men har du gode erfaringer med enkelte typer? Tenker da primært på vanlige bind, ikke bleietyper som en får på sykehuset. 

Anonymkode: c89b1...7f1

De tykke nattbindene fra libresse. Ikke de tynne som er laga for å ikke synes.

Anonymkode: 5ec0b...f0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...