Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stusser sånn i hvem vi skal invitere til barnedåp. Vi inviterer alle de nærmeste, babyens oldeforeldre, besteforeldre, onkler, tanter og selvsagt faddere. I tillegg er jeg veldig nær onklene og tantene mine på min mors side, så de blir også invitert. Av den grunn inviterer vi også samboeren min sine onkler, selv om de ikke har særlig mye kontakt. Foreldrene mine er skilt og på faren min sin side bor familien spredd utover hele landet, så jeg har så å si ingen kontakt med onkler og tanter på den siden, bortsett fra noen likes på Facebook og julegaver hvert år.

Til tross for dette så setter jeg veldig stor pris på den siden av familien også, og vil gjerne invitere dem. Har full forståelse for om de ikke kan komme siden det er langt, men tenker det er hyggelig å invitere uansett, så blir det bare en bonus om de kommer. I tillegg kan jeg tenke meg det blir litt kjipt for faren min om ingen fra hans side er invitert? Har pratet litt om det med folk, og noen mener at det er unødvendig å invitere dem, og at det ville vært rart. Men vi inviterer jo alle andre onkler og tanter, så jeg mener det er rart å ikke invitere de som bor langt unna også? Hva mener dere?

Anonymkode: 2ba5f...9c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Inviter så mange dere ønsker og har råd til :) 

Anonymkode: 131cb...6e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi inviterte de som bor i samme by (i praksis), inviterte alle som var i nærheten og hadde anledning, altså også tanter/onkler og søskenbarn og koen tremenninger vi har god kontakt med. Er jo som et litt utvidet kaffebesøk. Vi har veldig liten plass til besøk hjemme, så for oss var det en anledning til å møte mange vi ikke naturlig ville fått plass til hjemme. 😊

Anonymkode: e77ff...af1

AnonymBruker
Skrevet

Inviter akkurat de dere har lyst til! Ikke rart i det hele tatt å invitere de selv om dere har lite kontakt. Jeg kjenner de som kun har hatt nær familie og de som inviterer en haug med venner. Alt er like greit 😊

Anonymkode: ff0fd...4c4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Stusser sånn i hvem vi skal invitere til barnedåp. Vi inviterer alle de nærmeste, babyens oldeforeldre, besteforeldre, onkler, tanter og selvsagt faddere. I tillegg er jeg veldig nær onklene og tantene mine på min mors side, så de blir også invitert. Av den grunn inviterer vi også samboeren min sine onkler, selv om de ikke har særlig mye kontakt. Foreldrene mine er skilt og på faren min sin side bor familien spredd utover hele landet, så jeg har så å si ingen kontakt med onkler og tanter på den siden, bortsett fra noen likes på Facebook og julegaver hvert år.

Til tross for dette så setter jeg veldig stor pris på den siden av familien også, og vil gjerne invitere dem. Har full forståelse for om de ikke kan komme siden det er langt, men tenker det er hyggelig å invitere uansett, så blir det bare en bonus om de kommer. I tillegg kan jeg tenke meg det blir litt kjipt for faren min om ingen fra hans side er invitert? Har pratet litt om det med folk, og noen mener at det er unødvendig å invitere dem, og at det ville vært rart. Men vi inviterer jo alle andre onkler og tanter, så jeg mener det er rart å ikke invitere de som bor langt unna også? Hva mener dere?

Anonymkode: 2ba5f...9c7

Vi inviterer de samme som dere. Dvs også våre onkler og tanter. Og så tar de med seg barna sine som er mindreårige. Vi inviterer også våre nærmeste venner.

Anonymkode: cc04b...5e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...