Gå til innhold

First Price bind og tamponger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker firsprice. Helt greie, merker ikke forskjell. 

Anonymkode: 86472...490

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

First price bindene er ikke like gode ifht å føle seg " tørr", men de lekker like lite som dyrere merker. Libresse og Always er veldig dyrt. Så jeg bytter heller oftere og sparer de kronene. 

Anonymkode: 4afcc...c56

AnonymBruker
Skrevet

Synes bindende er ok, men tampongene loer og er liten, så de bruker jeg ikke selv. Når det er sagt, hadde jeg vært i krig og ikke fått tak i tamponger, så hadde jeg nok blitt veldig glad for en liten tampong som loer, så her tenker jeg det er best og hjelpe flest, selvom de ikke er førsteklasses. 

Anonymkode: acd4d...cd5

• Liker 2
Gjest O.G.
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.4.2022 den 13.46):

Har noen prøvd bind eller tamponger fra First Price? Jeg spør fordi jeg skal sende til Ukraina. Kjøper jeg billige kan jeg sende flere pakker enn hvis jeg kjøper Libresse/OB. Men er de dårlige vil jeg ikke kjøpe dem.

Selv bruker jeg tamponger fra Libresse, og de siste dagene av mensen bruker jeg Libresse bind. Men det er bare av gammel vane.

Anonymkode: 9716b...07e

Jeg rører dem ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med coop sine, har noen prøvd dem? Jeg har allerede sendt 200 pakker av dem med en privat forsendelse, men tenkte å sende et lass til med Post Nord. Kan jeg satse på coop sine denne gangen også? 

Anonymkode: b236e...846

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva koster fp sine bind? Libresse sine koster bare 10 kr, så synes ikke det er så mye akkurat...

Anonymkode: 88581...2e7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hva koster fp sine bind? Libresse sine koster bare 10 kr, så synes ikke det er så mye akkurat...

Varierer jo fra butikk til butikk. Men på Meny koster de 8 kr. 

Si et sted Libresse koster 10 kr. På de aller fleste butikker koster Libresse mellom 30-40 kr. Var på Rema på fredag, og både Libresse og Always kosta mellom 30-40 kr. Syns det er dyrt. Neste gang skal jeg prøve PRIMA sine bind og tamponger.

Anonymkode: df59a...0e6

Skrevet

Har ingen erfaring med disse produktene fra FP, men minner om kampanjen Kiwi, Rema og Extra har gående der man får annenhver pakke gratis/ halv pris på bind og tamponger.

OB sine blå kjøper jeg til 5 kr på Rema for tiden. Det blir samme pris for to 16-pakninger som for en 32-pakning fra FP på Spar.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke om det var first price, men det var billigste tampongene de hadde på Coop jeg måtte kjøpe en gang jeg var nesten blakk, og fy f de var dårlige…. Helt annet materiale (ikke sånn bomullsaktig) men noe som minte mer om plastikk. Blødde igjennom. Anbefales ikke.

Anonymkode: a8050...9a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Varierer jo fra butikk til butikk. Men på Meny koster de 8 kr. 

Si et sted Libresse koster 10 kr. På de aller fleste butikker koster Libresse mellom 30-40 kr. Var på Rema på fredag, og både Libresse og Always kosta mellom 30-40 kr. Syns det er dyrt. Neste gang skal jeg prøve PRIMA sine bind og tamponger.

Anonymkode: df59a...0e6

På coop extra koster det 10 kr for en pakke. 

AnonymBruker
Skrevet

Husk at tamponger jevnt over er en dårlig ide i slike nødhjelpspakker. Bruk av tampong krever såpe, vann og hygieniske forhold på en helt annen måte enn bind og kan raskt skape flere problemer enn de løser. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Husk at tamponger jevnt over er en dårlig ide i slike nødhjelpspakker. Bruk av tampong krever såpe, vann og hygieniske forhold på en helt annen måte enn bind og kan raskt skape flere problemer enn de løser. 

Tenkte det samme. Hadde vært en bedre ide med tampax med hylse, men de koster jo litt igjen. 

Anonymkode: a9211...13f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hva med coop sine, har noen prøvd dem? Jeg har allerede sendt 200 pakker av dem med en privat forsendelse, men tenkte å sende et lass til med Post Nord. Kan jeg satse på coop sine denne gangen også? 

jeg bruker kun coop sine tamponger.  De er de samme som blå OB.

Anonymkode: 390f2...ee9

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing.

- Rhodiola, mod.

Skrevet

Synes first price har dårlig kvalitet på tamponger. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper first price, liker de godt! :) Du er en knupp! 

Anonymkode: ce674...bf8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må være den eneste som ikke tålte disse. Jeg fikk urinveisinfeksjon smerter uten å ha UVI. Skjønte ingen ting, men svien ble borte når jeg sluttet med bindene/truseinleggene. Koblet det ikke før jeg kjøpte enda en pakke og det samme skjedde. Tampongene har jeg ikke prøvd. Synd for prisen er jo fantastisk.

Anonymkode: 1aeca...26e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...