AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #1 Skrevet 30. april 2022 Har noen prøvd bind eller tamponger fra First Price? Jeg spør fordi jeg skal sende til Ukraina. Kjøper jeg billige kan jeg sende flere pakker enn hvis jeg kjøper Libresse/OB. Men er de dårlige vil jeg ikke kjøpe dem. Selv bruker jeg tamponger fra Libresse, og de siste dagene av mensen bruker jeg Libresse bind. Men det er bare av gammel vane. Anonymkode: 9716b...07e
Natta1980 Skrevet 30. april 2022 #2 Skrevet 30. april 2022 har brukt fp bind i årevis. de med vinger. er veldig fornøyd. 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #3 Skrevet 30. april 2022 Jeg kjøper kun first price (gjort i alle år), både tampong og bind. Ikke dårlige i det hele tatt! De funker veldig bra! Gå for first price🤩 Utrolig flott tanke av deg❤️ Anonymkode: 568d7...d70 7 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #4 Skrevet 30. april 2022 Hvis dette er noe de mangler så ville jeg gått for flere og billigere, ja, for det er litt krise å mangle. Selv om det ikke er den første krisen man får høre om i en krig. Anonymkode: 0c48b...848 7 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #5 Skrevet 30. april 2022 First price er helt innafor det Anonymkode: a9211...13f 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #6 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis dette er noe de mangler så ville jeg gått for flere og billigere, ja, for det er litt krise å mangle. Selv om det ikke er den første krisen man får høre om i en krig. Anonymkode: 0c48b...848 Det står på lista over ting de vil ha i nødhjelpspakker. Anonymkode: 9716b...07e 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #7 Skrevet 30. april 2022 Jeg foretrekker fp bind framfor de andre😊Tampongene har jeg ikke prøvd, men tipper de er helt fine. Anonymkode: 8e65f...dc9 2
Luckiness Skrevet 30. april 2022 #8 Skrevet 30. april 2022 Dersom noen mangler bind/tamponger så tror jeg ikke de tenker så mye over hvilket merke. Tror de fleste har varierende erfaring med ulike bind og tamponger. Så vanskelig å si noe om hvilken type som er best for de fleste. Så jeg ville lett gått for first price/billigmerker. 4
Daisy-love Skrevet 30. april 2022 #10 Skrevet 30. april 2022 Bindene fungerer utmerket. De er ikke så lange, men guriland hvor mye de tar. Jeg hadde lekk tarm en natt. Forstoppelsesdiare og da helt tynt og vått, og bindet var blytungt, men null utenfor. Synes tampongene loer litt ellers ok om en passer den størrelsen. 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #11 Skrevet 30. april 2022 Ikke prøvd tampongene da jeg kun bruker Tampax med innføringshyls, men bindene er HELT greie. Syns prisforskjellene er vanvittig stor, og kan ikke fatte hvorfor! Anonymkode: 9d738...f2a 3
AnnePåLande Skrevet 30. april 2022 #12 Skrevet 30. april 2022 Har ikke erfaring med tampong fra FP, men har erfaring med bind. Jeg synes de er helt ok. Billig og bra. Så flott at du ønsker å hjelpe ❤️ 3
Eryn Skrevet 30. april 2022 #13 Skrevet 30. april 2022 Bindene er topp. Tampongene er litt mindre myke og absorberer mindre enn ob synes jeg, men absolutt brukbare. 3
AnnePåLande Skrevet 30. april 2022 #14 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke prøvd tampongene da jeg kun bruker Tampax med innføringshyls, men bindene er HELT greie. Syns prisforskjellene er vanvittig stor, og kan ikke fatte hvorfor! Anonymkode: 9d738...f2a Enig. Skjønner ikke denne prisforskjellen. På samme tid er ikke FP sine bind gode nok dersom en blør mye. 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #15 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det står på lista over ting de vil ha i nødhjelpspakker. Anonymkode: 9716b...07e Fy søren så trist, egentlig. At det er mangel på noe så grunnleggende nødvendig. Hvor mye hadde det kostet de store produsentene å sende noen paller? Hadde dette vært produkter menn hadde et grunnleggende behov for hadde det blitt sendt paller allerede første uken i mars … Kvinner og kvinnehelse bagatelliserer igjen og igjen. Anonymkode: ff9d6...16e 6
AnnePåLande Skrevet 30. april 2022 #16 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fy søren så trist, egentlig. At det er mangel på noe så grunnleggende nødvendig. Hvor mye hadde det kostet de store produsentene å sende noen paller? Hadde dette vært produkter menn hadde et grunnleggende behov for hadde det blitt sendt paller allerede første uken i mars … Kvinner og kvinnehelse bagatelliserer igjen og igjen. Anonymkode: ff9d6...16e Ja! Libresse bør ta i et tak og sende ned bind, tamponger ol. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #17 Skrevet 30. april 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Fy søren så trist, egentlig. At det er mangel på noe så grunnleggende nødvendig. Hvor mye hadde det kostet de store produsentene å sende noen paller? Hadde dette vært produkter menn hadde et grunnleggende behov for hadde det blitt sendt paller allerede første uken i mars … Kvinner og kvinnehelse bagatelliserer igjen og igjen. Anonymkode: ff9d6...16e Akkurat når det gjelder krig synes jeg ikke vi kvinner kan misunne menn. Selv om alle har sitt å stri med i denne forferdelige tiden. Anonymkode: 0c48b...848 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #18 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Akkurat når det gjelder krig synes jeg ikke vi kvinner kan misunne menn. Selv om alle har sitt å stri med i denne forferdelige tiden. Anonymkode: 0c48b...848 Ja, det var ikke sånn ment. Synes bare det er så skuffende hvor lav status kvinner og kvinnehelse har. Det sendes paller med tobakk til soldatene. Tobakk! Som ikke bare er fullstendig unødvendig og nytteløst, men også skadelig. Men tamponger og bind, det er det ingen av de store produsentene som gidder å stille med for kvinner har for lav status. Er ganske så sikker på at situasjonen hadde vært helt annerledes dersom det var menn som menstruerte. Anonymkode: ff9d6...16e 7
C8H10N4O2 Skrevet 30. april 2022 #19 Skrevet 30. april 2022 Bindene er helt ok. Tampongene, not so much for min del. De trigger noe smerter i underlivet.
NewStart87 Skrevet 1. mai 2022 #20 Skrevet 1. mai 2022 Jeg har ikke prøvd bindene, men tampongene er bra! Så snilt gjort av deg, verden trenger flere som deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå