Gå til innhold

First Price bind og tamponger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen prøvd bind eller tamponger fra First Price? Jeg spør fordi jeg skal sende til Ukraina. Kjøper jeg billige kan jeg sende flere pakker enn hvis jeg kjøper Libresse/OB. Men er de dårlige vil jeg ikke kjøpe dem.

Selv bruker jeg tamponger fra Libresse, og de siste dagene av mensen bruker jeg Libresse bind. Men det er bare av gammel vane.

Anonymkode: 9716b...07e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har brukt fp bind i årevis. de med vinger. er veldig fornøyd. :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper kun first price (gjort i alle år), både tampong og bind.

Ikke dårlige i det hele tatt! De funker veldig bra! 

Gå for first price🤩

Utrolig flott tanke av deg❤️

Anonymkode: 568d7...d70

• Liker 7
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette er noe de mangler så ville jeg gått for flere og billigere, ja, for det er litt krise å mangle. Selv om det ikke er den første krisen man får høre om i en krig. 

Anonymkode: 0c48b...848

• Liker 7
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

First price er helt innafor det :) 

Anonymkode: a9211...13f

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis dette er noe de mangler så ville jeg gått for flere og billigere, ja, for det er litt krise å mangle. Selv om det ikke er den første krisen man får høre om i en krig. 

Det står på lista over ting de vil ha i nødhjelpspakker. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker fp bind framfor de andre😊Tampongene har jeg ikke prøvd, men tipper de er helt fine.

Anonymkode: 8e65f...dc9

• Liker 2
Skrevet

Dersom noen mangler bind/tamponger så tror jeg ikke de tenker så mye over hvilket merke. Tror de fleste har varierende erfaring med ulike bind og tamponger. Så vanskelig å si noe om hvilken type som er best for de fleste. Så jeg ville lett gått for first price/billigmerker. 

• Liker 4
Skrevet

First Price tamponger funker helt fint 😊

• Liker 1
Skrevet

Bindene fungerer utmerket. De er ikke så lange, men guriland hvor mye de tar. Jeg hadde lekk tarm en natt. Forstoppelsesdiare og da helt tynt og vått, og bindet var blytungt, men null utenfor. 

Synes tampongene loer litt ellers ok om en passer den størrelsen. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke prøvd tampongene da jeg kun bruker Tampax med innføringshyls, men bindene er HELT greie. Syns prisforskjellene er vanvittig stor, og kan ikke fatte hvorfor! 

Anonymkode: 9d738...f2a

• Liker 3
Skrevet

Har ikke erfaring med tampong fra FP, men har erfaring med bind. Jeg synes de er helt ok. Billig og bra. 
Så flott at du ønsker å hjelpe ❤️

• Liker 3
Skrevet

Bindene er topp. Tampongene er litt mindre myke og absorberer mindre enn ob synes jeg, men absolutt brukbare. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke prøvd tampongene da jeg kun bruker Tampax med innføringshyls, men bindene er HELT greie. Syns prisforskjellene er vanvittig stor, og kan ikke fatte hvorfor! 

Anonymkode: 9d738...f2a

Enig. Skjønner ikke denne prisforskjellen. 
På samme tid er ikke FP sine bind gode nok dersom en blør mye. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det står på lista over ting de vil ha i nødhjelpspakker. 

Fy søren så trist, egentlig. At det er mangel på noe så grunnleggende nødvendig. Hvor mye hadde det kostet de store produsentene å sende noen paller? Hadde dette vært produkter menn hadde et grunnleggende behov for hadde det blitt sendt paller allerede første uken i mars … Kvinner og kvinnehelse bagatelliserer igjen og igjen. 

Anonymkode: ff9d6...16e

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fy søren så trist, egentlig. At det er mangel på noe så grunnleggende nødvendig. Hvor mye hadde det kostet de store produsentene å sende noen paller? Hadde dette vært produkter menn hadde et grunnleggende behov for hadde det blitt sendt paller allerede første uken i mars … Kvinner og kvinnehelse bagatelliserer igjen og igjen. 

Ja! Libresse bør ta i et tak og sende ned bind, tamponger ol. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Akkurat når det gjelder krig synes jeg ikke vi kvinner kan misunne menn. Selv om alle har sitt å stri med i denne forferdelige tiden.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Akkurat når det gjelder krig synes jeg ikke vi kvinner kan misunne menn. Selv om alle har sitt å stri med i denne forferdelige tiden.

Ja, det var ikke sånn ment. Synes bare det er så skuffende hvor lav status kvinner og kvinnehelse har. Det sendes paller med tobakk til soldatene. Tobakk! Som ikke bare er fullstendig unødvendig og nytteløst, men også skadelig. Men tamponger og bind, det er det ingen av de store produsentene som gidder å stille med for kvinner har for lav status. Er ganske så sikker på at situasjonen hadde vært helt annerledes dersom det var menn som menstruerte. 

• Liker 7
Skrevet

Bindene er helt ok. Tampongene, not so much for min del. De trigger noe smerter i underlivet.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd bindene, men tampongene er bra! :) 

Så snilt gjort av deg, verden trenger flere som deg. :hjerte: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...