AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #1 Skrevet 30. april 2022 De siste månedene har jeg merket at kjæresten min har bremsespor i trusa, og vi har nylig flyttet sammen han er 38år…Flere som opplever det samme? Anonymkode: 04c80...9fe
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #2 Skrevet 30. april 2022 Med tanke på hvor mange her inne som stadig poengterer at "papir gjør deg ren nok!" vil jeg tro det er de fleste... Her tar vi en dusj, eller bruker våtservietter, etter toalettbesøk. Så har ikke opplevd det personlig, nei. Anonymkode: 145e6...8df
feliek54 Skrevet 30. april 2022 #3 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): De siste månedene har jeg merket at kjæresten min har bremsespor i trusa, og vi har nylig flyttet sammen han er 38år…Flere som opplever det samme? Anonymkode: 04c80...9fe Må innrømme at det hender en del ganger at jeg også har det selv om jeg tørker meg godt. Er nokk med en fis så følger det noe mer ut. Så ikke unormalt. Kan hende også at muskel blir også lit slappere med årene. Nå er jeg en eldre person
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå