Gå til innhold

Når litt av tannkjøttet synes når man smiler - veldig stygt!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det en deal-breaker? Pene tenner, men litt av tannkjøttet synes over tennene når man smiler stort/ ler ordentlig. 

Anonymkode: 57c08...7e8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg ALDRI tenkt over... aner ikke om venner ekser naboer eller kollegaer har synlig tannkjøtt, det er rett og slett aldri noe jeg har sett etter. 

Anonymkode: 7ab2d...f57

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo helt an på resten av ansiktet.

Anonymkode: 8083a...735

AnonymBruker
Skrevet

Mer dealbreaker å være sur :) 

Anonymkode: a25eb...fee

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dette. Har mye komplekser for det egentlig. Liker ikke å le stort uten å holde meg foran munnen dessverre. Men han jeg nylig har blitt sammen med sier alltid at jeg har så fint smil, det hjelper litt å høre❤ da er det kanskje ikke så ille som jeg tror. 

Anonymkode: 2622e...741

• Liker 9
  • Hjerte 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har dette. Har mye komplekser for det egentlig. Liker ikke å le stort uten å holde meg foran munnen dessverre. Men han jeg nylig har blitt sammen med sier alltid at jeg har så fint smil, det hjelper litt å høre❤ da er det kanskje ikke så ille som jeg tror. 

Hvorfor har du valgt å legge vekt på dette? Lærte dine foreldre deg at utseendet ditt var en del av din egenverdi?

For det normale er å tenke «jeg har det gøy nå!» og så le. Det unormale er å tenke «det at jeg har det moro nå har lavere verdi enn mitt utseende mens jeg har det moro» (som er det du velger å tenke).

Ts: jeg kan enes med deg i at tannkjøtt ikke er verdens peneste ting. Det samme gjelder tenner. Og ører. Og navlen. Og tærne. Eller albuene, knærne og neseborene våre. Veldig mye på oss mennesker er ikke estetisk imponerende. Det er funksjonelt. Som er verdien det har for oss.

Anonymkode: 3ee68...569

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er helt enig, det synes jeg ikke er noe pent. Ikke nødvendigvis en deal- breaker, men absolutt noe jeg bemerker meg

https://www.hatticosmetics.no/behandlinger-kopi.html

FD1E3EBC-F451-4914-8332-83A508455B49.png

Anonymkode: 7c609...159

Det der var jo et ganske ekstremt eksempel. 

Anonymkode: 8083a...735

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor har du valgt å legge vekt på dette? Lærte dine foreldre deg at utseendet ditt var en del av din egenverdi?

For det normale er å tenke «jeg har det gøy nå!» og så le. Det unormale er å tenke «det at jeg har det moro nå har lavere verdi enn mitt utseende mens jeg har det moro» (som er det du velger å tenke).

Ts: jeg kan enes med deg i at tannkjøtt ikke er verdens peneste ting. Det samme gjelder tenner. Og ører. Og navlen. Og tærne. Eller albuene, knærne og neseborene våre. Veldig mye på oss mennesker er ikke estetisk imponerende. Det er funksjonelt. Som er verdien det har for oss.

Anonymkode: 3ee68...569

Valgt og valgt, jeg vil ikke si at det hindrer meg i å le og ha det gøy, men jeg har blitt mobba for dette og synes ikke det er så pent selv heller, så det at jeg ofte holder foran munnen skjer litt automatisk og underbevisst.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo dessverre dette man assosierer det med. Det hadde ikke vært en dealbreaker for meg, men jeg tenker over det når jeg ser noen som ler slik. Føler med AB over her som har komplekser rundt det da.

3952608150_e2061c44b8_b.jpg

Anonymkode: d16ac...473

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min mamma har komplekser over dette og jeg har aldri tenkt over det før hun sa det nå ved hennes 65 år. Hun er sååå vakker og ennå vakrere når hun ler. Alle ser bedre ut når de ler og smiler, med og uten tannkjøtt. Folk som bryr seg om dette har alt for lite i livet sitt. 

Anonymkode: 62544...61b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Smile som Julia Roberts altså? Finnes det et vakrere smil?😍

Anonymkode: 4b6cd...0bb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en mann på 35 som alltid snakker om at dette er en deal breaker. Den eneste deal breakeren han har også....
Personlig er det ikke det, selv om det er stygt

Anonymkode: 0c2e8...f2a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man kan behandle det. :)

Vet du hvem Monica Nyhus er? Og så du The Voice på fredag?

Anonymkode: bcbe5...adb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er jo dessverre dette man assosierer det med. Det hadde ikke vært en dealbreaker for meg, men jeg tenker over det når jeg ser noen som ler slik. Føler med AB over her som har komplekser rundt det da.

3952608150_e2061c44b8_b.jpg

Anonymkode: d16ac...473

Rart, jeg assosierer folk uten  gummy smile som hester

De har så lange tenne og det ser så rart ut. 

Skrevet

Victoria Tolaas, ei av de peneste damene jeg har sett, har såkalt gummy smile. 

8D066823-EC09-40AF-9E3A-AE7C12B131EB.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Vetikka said:

Victoria Tolaas, ei av de peneste damene jeg har sett, har såkalt gummy smile. 

8D066823-EC09-40AF-9E3A-AE7C12B131EB.jpeg

Jojo, ei pen dame vil selvfølgelig se pen ut selv med hestesmil. 
Ei pen dame vil være pen med noen rynker i pannen også. 
Men begge deler er det ikke uvanlig å "operere" seg vekk i fra.  Ingen som går inn for å skaffe seg hesteglis

Anonymkode: 0c2e8...f2a

Skrevet

Lurer på hva det neste vi skal bekymre oss over er.

Tighgap, kjønnslepper, tannkjøtt.. Gud.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Gjest Ghostface
Skrevet

Heller det enn disse andeleppene.

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, BobbySocks said:

Lurer på hva det neste vi skal bekymre oss over er.

Tighgap, kjønnslepper, tannkjøtt.. Gud.

Hva er det?

Anonymkode: 7409f...108

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...