Gå til innhold

Flåttmiddel på hendene.. Farlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg fikk med et uhell flåttmiddel som brukes til hund på hendene mine, vasket det av med engang men er dette farlig? Er sykt redd no.. Føler hjertet mitt slår fort og at jeg ikke får puste. Folk sier det bare er angst men jeg er så redd.. Plis svar fort :( 

Anonymkode: 9f086...ed7

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1577792-fl%C3%A5ttmiddel-p%C3%A5-hendene-farlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det gjør ingenting, du fikk vasket det av. Bestefaren min brukte en dose på bikkja og en på seg selv, ikke at jeg anbefaler det, men han fikk aldri flått og døde av alderdom. Så tror du klarer deg. 

Anonymkode: 3cd84...a70

AnonymBruker

Det står bare at det ikke skal brukes på gravide hunder og på valper under 3 måneder.. Kjenner meg så rar i kroppen for kom ganske mye på hendene mine :( Har ringt legevakten og de mente det ikke var farlig men jeg er så redd..

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Slapp av da. Lever hunden din, så overlever du også. Jeg har fått flåttmiddel på hendene mange ganger i mange år og er frisk som alltid. 

Anonymkode: ec784...820

Ok takk for svar. Er grusomt å ha helseangst.. Nå ga angstanfallet seg så føler meg mye bedre. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det står bare at det ikke skal brukes på gravide hunder og på valper under 3 måneder.. Kjenner meg så rar i kroppen for kom ganske mye på hendene mine :( Har ringt legevakten og de mente det ikke var farlig men jeg er så redd..

Du overdriver noe voldsomt. Det er ikke farlig å få flåttmiddel på seg 🙄

Anonymkode: aee85...7ed

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du overdriver noe voldsomt. Det er ikke farlig å få flåttmiddel på seg 🙄

Anonymkode: aee85...7ed

Beklager, har helseangst og panikkangst. Er så lei av å ha det slik.. Men tar det med ro nå. Føler meg bedre.

Annonse

AnonymBruker

Du har vasket hendene dine, så da har du allerede gjort det du skal.

Du høres ut som meg når jeg var i 20-årene. Jeg fikk det mye bedre etter noen samtaler med lege om angsten min. Bestill deg en time på mandag, det er ikke meningen at du skal måtte ha det sånn her.

Anonymkode: 99772...b19

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er du samme person som den som hadde spist teflon??

Annonse
AnonymBruker
Djungelvrål skrev (18 timer siden):

Er du samme person som den som hadde spist teflon??

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Er det deg med teflonpanna fra i går? Håper du får hjelp med helseangsten din. 

Dette er ikke farlig. 

Anonymkode: 26400...393

Nei jeg er ikke samme person, men på en måte en trøst å høre at det er flere som sliter med det samme, selvom dette ikke er noe jeg unner min værste fiende..

Ts

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Har det bedre idag btw.

Ja, nå har du søkt bekreftelse og blitt beroliget av å snakke med andre, legevakten og folk på forum. Da føler du deg bedre en liten stund. Så skjer det snart noe igjen og da kommer angsten tilbake. Slik går det i en runddans når man har helseangst. Levde med det i mange år selv og jeg hadde ikke behøvd å ha det sånn. Så jeg håper virkelig at du vil vurdere å ta kontakt med legen. Det finnes hjelp å få.

Anonymkode: 99772...b19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...