Gå til innhold

Hvite strekkmerker over halve ræva

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Oi faen, oppdaget nettopp noe mindre herlig, at ene rumpeballa mi har en haug hvite strekkmerker, men ikke den andre. Jeg tipper det kommer av en muskelskade jeg har på den siden av kroppen og at det har svekket/gjort noe så strekkmerkene har kommet. Pokker og.. så, hadde det vært turn off?

Anonymkode: c1fc0...43b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Oi faen, oppdaget nettopp noe mindre herlig, at ene rumpeballa mi har en haug hvite strekkmerker, men ikke den andre. Jeg tipper det kommer av en muskelskade jeg har på den siden av kroppen og at det har svekket/gjort noe så strekkmerkene har kommet. Pokker og.. så, hadde det vært turn off?

Anonymkode: c1fc0...43b

Er det så ille da. Ikke let å vurdere ut å se de, men det er ikke den verste plass å ha de.

AnonymBruker
Skrevet

vær glad de ikke er rosa

Anonymkode: 5a2b7...b45

AnonymBruker
Skrevet

Dersom de er hvite så er de gamle, ts. Det betyr at du trolig har hatt dem i årevis uten å se dem. Så om noen er så nær rumpa di at de ser dem så er de i en tilstand der en ikke legger merke til sånne tullete detaljer. ;) 

Anonymkode: abcf2...53e

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke turn off.

Anonymkode: a7c7a...9e9

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri brydd meg om, eller kommentert strekkmerker! Det kan være mange grunner til at de er der, men det er helt uinteressant. Blir det samme som arr egentlig.

Anonymkode: 88646...75b

Gjest Muffin man
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

så, hadde det vært turn off?

Nope.

Strekkmerker på rumpa er vel relativt vanlig og har aldri brukt en eneste kalori på å bry meg om noe åsnt. Har alltid vært slank og har dem på stumpen sjæl.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske vanlig ja, ikke noe å stresse over! 

Anonymkode: d346b...251

Skrevet

Selv menn har ofte strekkmerker på rumpa. Kun umodne barn bryr seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...