AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #2 Skrevet 30. april 2022 Ser de anbefaler hver 5-8 gang, men synes d t er veldig ofte når det er så dyrt. Anonymkode: 477d8...dbb 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #3 Skrevet 30. april 2022 Bruker manne høvler. Syns de er mye skarpere og gir mindre nupper enn høvlene til kvinner. Anonymkode: 78a91...6c6 5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #4 Skrevet 30. april 2022 Gillette mac3 evt fusion. Skifter veldig sjelden Anonymkode: 17574...6f6 1
flusa Skrevet 30. april 2022 #5 Skrevet 30. april 2022 Venus snap☺️ Bytter blader altfor sjeldent,fordi jeg ikke gidder og fordi det er dyrt.. Får hverken nupper eller inngrodde hår. Barberer meg i badekaret,2 ganger i uken. Skrubber huden først,bruker så dusjsåpe på en slik skrubbepuff før jeg barberer. Bruker ikke barbergel heller. Syns det er bortkastede penger når såpen min funker like bra. 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #6 Skrevet 7. juni 2022 Bruker denne og er helt forelsket. Håndtaket er i metall. Liker Estrid sin også, men etter å ha testet Venus på venstre benet og Estrid på høyre benet, så fant jeg faktisk ut at venstre benet (Venus) ble enda mer smooth og føler den er enda enklere å barbere med. Bytter ca hver 14 dag på sommeren, sjeldnere om vinteren. Barberer leggene som en helt på sommerstid 😅 Anonymkode: f7b01...f08
kaledonia Skrevet 8. juni 2022 #7 Skrevet 8. juni 2022 Tradisjonell barberhøvel Edwin Jagger de89 og alle blader passer. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #8 Skrevet 8. juni 2022 Nå er jeg mann da så vet ikke om dette hjelper helt dere da, men Gilette Mach 5 er kvalitetsgreier. Anonymkode: 9827e...d37
kaledonia Skrevet 8. juni 2022 #9 Skrevet 8. juni 2022 (endret) flusa skrev (På 30.4.2022 den 14.01): Venus snap☺️ Bytter blader altfor sjeldent,fordi jeg ikke gidder og fordi det er dyrt.. Får hverken nupper eller inngrodde hår. Barberer meg i badekaret,2 ganger i uken. Skrubber huden først,bruker så dusjsåpe på en slik skrubbepuff før jeg barberer. Bruker ikke barbergel heller. Syns det er bortkastede penger når såpen min funker like bra. AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Nå er jeg mann da så vet ikke om dette hjelper helt dere da, men Gilette Mach 5 er kvalitetsgreier. Anonymkode: 9827e...d37 Mach 3 og Venus passer til hverandre og Mach 3 er ofte billigere enn Venus sine blader. Bilde fra internett 😄 Endret 8. juni 2022 av kaledonia 2 1
flusa Skrevet 8. juni 2022 #10 Skrevet 8. juni 2022 kaledonia skrev (40 minutter siden): Mach 3 og Venus passer til hverandre og Mach 3 er ofte billigere enn Venus sine blader. Bilde fra internett 😄 Så kjekt å vite,tusen takk🤗
CrazyCatLady2500 Skrevet 8. juni 2022 #11 Skrevet 8. juni 2022 Har bestilt meg Estrid nå. Vet dere om det er bra?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #12 Skrevet 8. juni 2022 CrazyCatLady2500 skrev (5 minutter siden): Har bestilt meg Estrid nå. Vet dere om det er bra? AnonymBruker skrev (14 timer siden): Bruker denne og er helt forelsket. Håndtaket er i metall. Liker Estrid sin også, men etter å ha testet Venus på venstre benet og Estrid på høyre benet, så fant jeg faktisk ut at venstre benet (Venus) ble enda mer smooth og føler den er enda enklere å barbere med. Bytter ca hver 14 dag på sommeren, sjeldnere om vinteren. Barberer leggene som en helt på sommerstid 😅 Anonymkode: f7b01...f08 Anonymkode: 477d8...dbb
CrazyCatLady2500 Skrevet 8. juni 2022 #13 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anonymkode: 477d8...dbb Hmmm. Jeg burde lest tråden nøyere før jeg bestilte 🤭 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #14 Skrevet 8. juni 2022 CrazyCatLady2500 skrev (2 minutter siden): Hmmm. Jeg burde lest tråden nøyere før jeg bestilte 🤭 Det var jeg som skrev det om Venus vs Estrid lenger oppe her Selv om jeg skrev at jeg føler at Venus er enda bedre, så er Estrid fremdeles veldig bra altså, tror ikke du kommer til å angre og jeg skrev jo også at jeg liker Estrid sin også Og de er helt geniale med tanke på barberblader rett i posten! Begge har 5 blader på høvelen og det er ikke store forskjeller, men jeg personlig liker den fra Venus litt bedre. Men når Venus bladet er oppbrukt, så har jeg fremdeles blader igjen fra Estrid og kommer ikke til å rushe for å få tak i nye Venus, for det er som sagt ikke slik at det ene er bra og det andre ikke Anonymkode: f7b01...f08
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #15 Skrevet 8. juni 2022 5 hours ago, kaledonia said: Tradisjonell barberhøvel Edwin Jagger de89 og alle blader passer. Tradisjonell høvel er veien å gå! Billigere, bedre barbering og mer miljøvennlig. Jeg bruker Mühle R89, men ser de har utviklet en modell som skal være bedre tilpasset for kroppsbarbering, Mühle companion. Merkur 24G, som har ekstra langt skaft, skal også være bra. Anonymkode: 45b2b...0d7 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #16 Skrevet 8. juni 2022 Bruker gilette fusion. Bytter blad når det er sløvt, men jeg barberer legger og armhuler 2-3 ganger i uken, så kanskje en gang i mnd. Når jeg barberte underlivet måtte jeg bytte oftere, men det har jeg tatt med laser 🥳 Anonymkode: 93dd7...5a4
CrazyCatLady2500 Skrevet 8. juni 2022 #17 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det var jeg som skrev det om Venus vs Estrid lenger oppe her Selv om jeg skrev at jeg føler at Venus er enda bedre, så er Estrid fremdeles veldig bra altså, tror ikke du kommer til å angre og jeg skrev jo også at jeg liker Estrid sin også Og de er helt geniale med tanke på barberblader rett i posten! Begge har 5 blader på høvelen og det er ikke store forskjeller, men jeg personlig liker den fra Venus litt bedre. Men når Venus bladet er oppbrukt, så har jeg fremdeles blader igjen fra Estrid og kommer ikke til å rushe for å få tak i nye Venus, for det er som sagt ikke slik at det ene er bra og det andre ikke Anonymkode: f7b01...f08 Ja, og det er forlokkende at det kommer rett i postkassa. Glemmer alltid å handle høvler og sånt før det er for sent 😅
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #18 Skrevet 8. juni 2022 CrazyCatLady2500 skrev (4 minutter siden): Ja, og det er forlokkende at det kommer rett i postkassa. Glemmer alltid å handle høvler og sånt før det er for sent 😅 Det er nettopp det og prisen er veldig grei + gratis frakt. Kan du ikke oppdatere her hva du synes, når du får testet den 👍 Anonymkode: f7b01...f08
spinner Skrevet 8. juni 2022 #19 Skrevet 8. juni 2022 Tips! Når du står der og bare har et sløvt blad igjen hjelper det å "slipe" det på innsiden av underarmen. Skyv høvelen 10 - 15 ganger "feil" vei. Blir på ingen måte som nytt, men hjelper litt. Teknikken er utledet av hvordan man sliper barberkniver på lærremmer.
CrazyCatLady2500 Skrevet 8. juni 2022 #20 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er nettopp det og prisen er veldig grei + gratis frakt. Kan du ikke oppdatere her hva du synes, når du får testet den 👍 Anonymkode: f7b01...f08 Jo, det kan jeg 😁 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå