Jameson Skrevet 14. april 2023 #41 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Tror ikke han er det Det er ikke bare å se på som vanlig vitende om hva pastoren har gjort på ekte.. Anonymkode: a4033...31c Forøvrig så ble han frikjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #42 Del Skrevet 14. april 2023 Jameson skrev (1 minutt siden): Forøvrig så ble han frikjent Han har innrømmet alt likevel.. Anonymkode: a4033...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jameson Skrevet 14. april 2023 #43 Del Skrevet 14. april 2023 trøndermann38 skrev (3 timer siden): Ligger på dailymotion, uten tekst og tungvint å søke opp Ja at den ligger ute gjør den nok,men vanskelig å finne ja 😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jameson Skrevet 14. april 2023 #44 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har innrømmet alt likevel.. Anonymkode: a4033...31c Ja jeg vet det,men mannen ble like fullt frikjent. Men jeg boikotter ikke en film/serie kun for noe en skuespiller har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #45 Del Skrevet 14. april 2023 Jameson skrev (3 minutter siden): Ja jeg vet det,men mannen ble like fullt frikjent. Men jeg boikotter ikke en film/serie kun for noe en skuespiller har gjort. Spiller da ingen rolle om han ble frikjent når han har innrømmet det han gjorde, at han ble frifunnet viser bare hvor rævva rettssystemet i usa er 🙊 Anonymkode: a4033...31c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jameson Skrevet 14. april 2023 #46 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Spiller da ingen rolle om han ble frikjent når han har innrømmet det han gjorde, at han ble frifunnet viser bare hvor rævva rettssystemet i usa er 🙊 Anonymkode: a4033...31c Det er vel ikke bare i USA det er ræva. Men uansett før dette sporet mer av her. Temaet på tråden er som følger: Hvor kan man se 7th heaven. Ikke noe mer ikke noe mindre. Om du ikke liker serien nei vel,men så la vær å svar da vel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #47 Del Skrevet 14. april 2023 Jameson skrev (4 minutter siden): Det er vel ikke bare i USA det er ræva. Men uansett før dette sporet mer av her. Temaet på tråden er som følger: Hvor kan man se 7th heaven. Ikke noe mer ikke noe mindre. Om du ikke liker serien nei vel,men så la vær å svar da vel. Serien finnes på dvd Anonymkode: a4033...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jameson Skrevet 14. april 2023 #48 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Serien finnes på dvd Anonymkode: a4033...31c Den gjør det 🙂 Jeg sliter bare med å finne sesong 8-11 med Norsk tekst,men kan jo kanskje ha løst seg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå