Samantha Skrevet 5. november 2005 #1 Skrevet 5. november 2005 Dette er den første laurdagskvelden på så lenge eg kan huske eg har vore heilt aleine og kun har sløve. Ganske herlig faktisk!! Brukar alltid å enten vere på fest eller sosial på en eller annen måte, så det følest egentlig litt rart. Tidligare idag tenkte eg at det kom til å bli den kjipaste dagen nokon sinne og at eg er den mest ensomme personen i universet. Men neida! Eg har storkosa meg! Har laga bakt potet med tilbehør, ete schips og drukke masse cola, sett to filmar og surfa masse på nettet. Rett og slett herlig!! Dessuten fikk eg et bittelite besøk (som kanskje redda meg litt frå den fæle ensomhetsfølelsen). Herlig kveld faktisk!! Så: Kvifor sit du heime ikveld? Er du aleine? Er du ofte/alltid heime på lørdagane? Korleis vil du helst tilbringe lørdagskveldane dine?? Eg berre lurer eg....
Arkana Skrevet 6. november 2005 #2 Skrevet 6. november 2005 Jeg er stort sett alltid hjemme på lørdagskveldene mine, sammen med samboeren min. Kan ikke huske sist gang jeg var helt alene en lørdagskveld. Ingen av oss er spesielt glad i å dra på byen, vi har det mye koseligere her. Slapper av, spiser god middag, ser en film, spiller spill eller hva det måtte være. Vil ikke tilbringe lørdagskveldene mine på noen annen måte enn jeg gjør nå.
Gjest Hel Skrevet 6. november 2005 #3 Skrevet 6. november 2005 Er nok alltid inne aleine på lørdager jeg. :icon_frown: De eneste vennene jeg har sitter bare med kjærestene sin på helgene.
Fakse Skrevet 6. november 2005 #4 Skrevet 6. november 2005 Er hjemme aleine hele helga, men har vært ute på fest i kveld. Dro hjem tidlig da de andre dro på byen (00:30) fordi jeg ikke vil meg selv så vondt at jeg vil være bakfull i barnebursdag i morra.
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2005 #5 Skrevet 6. november 2005 eg kan ikkje hugse sist eg sat aleine på en lørdag.. idag e eg nattevakt, og har det litt rolig, så det telle no ikkje! men søndaga sitte eg av og til aleine, det syns eg e grusomt!
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2005 #6 Skrevet 6. november 2005 Jeg er her nå fordi jeg har hatt besøk frem til ett eller noe. Er stort sett hjemme jeg, har lite penger, så da blir det slik Dessuten er det eksamen snart Må lese... Jeg var mye ute de første årene av tyveårene, men har vel gått litt lei. Er gjerne hjemme på lørdager jeg, med god mat og drikke. Men er hyggelig med en tur ut og da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå