EnduranceMax Skrevet 30. april 2022 #1 Skrevet 30. april 2022 Noen som fantaserer om trekant ? Ville du hatt deg med 2 damer eller 2 menn ? Hvor langt er du villig til å gå for å få oppfylt den fantasien ? Hilsen mann som drømmer om trekant 😅
feliek54 Skrevet 30. april 2022 #3 Skrevet 30. april 2022 EnduranceMax skrev (52 minutter siden): Noen som fantaserer om trekant ? Ville du hatt deg med 2 damer eller 2 menn ? Hvor langt er du villig til å gå for å få oppfylt den fantasien ? Hilsen mann som drømmer om trekant 😅 Jeg kan tenke med 3kant med to menn. For skal jeg nyte 100% så er det viktig at dama får mye nytelse med helst flere orgasmer. Jeg kan også tenke meg med 2 dammer men da må det være at de er bi slik at de kan gi hverandre nytelse. Men jeg fantaserer også om konebytte. Sevl om jeg har det veldig godt
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #4 Skrevet 30. april 2022 Personlig så mener jeg trekant med to menn og en kvinne rett og slett er to menn som knuller samme dame. Som regel ingen kontakt mellom mennene, kun man-dame. Med to kvinner og en mann er det mer samspill mellom alle parter. Altså alle "leker" med alle! 😄 Anonymkode: 1f9c4...bc7 1
911 Skrevet 30. april 2022 #5 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Personlig så mener jeg trekant med to menn og en kvinne rett og slett er to menn som knuller samme dame. Som regel ingen kontakt mellom mennene, kun man-dame. Med to kvinner og en mann er det mer samspill mellom alle parter. Altså alle "leker" med alle! 😄 Anonymkode: 1f9c4...bc7 Hvis mennene er litt bi-nysgjerrige kan det godt være litt kontakt mellom mennene. Jeg fantaserer om en ekstra, yngre og godt utstyrt gutt/mann som kan tilfredsstille min kjæreste mer enn det jeg kan og som jeg også kan kose meg med. Forutsetningen er vi har god kjemi alle tre. Da vil det gå bra. Om det blir en halvgammel gubbe får hun heller kose seg alene med han om hun vil 😆, men kan godt være tilstede uten å bidra så mye.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #6 Skrevet 30. april 2022 911 skrev (1 minutt siden): Hvis mennene er litt bi-nysgjerrige kan det godt være litt kontakt mellom mennene. Jeg fantaserer om en ekstra, yngre og godt utstyrt gutt/mann som kan tilfredsstille min kjæreste mer enn det jeg kan og som jeg også kan kose meg med. Forutsetningen er vi har god kjemi alle tre. Da vil det gå bra. Om det blir en halvgammel gubbe får hun heller kose seg alene med han om hun vil 😆, men kan godt være tilstede uten å bidra så mye. Jeg tenker også at det kunne vært spennende, selv om jeg aldri har prøvd noe sånt. Har hatt trekant med en ekstra mann før, men det ble dessverre ikke noe kos oss i mellom. Var nok for ung og pysete til å prøve meg. Anonymkode: 4205a...460 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #7 Skrevet 30. april 2022 911 skrev (27 minutter siden): Hvis mennene er litt bi-nysgjerrige kan det godt være litt kontakt mellom mennene. Jeg fantaserer om en ekstra, yngre og godt utstyrt gutt/mann som kan tilfredsstille min kjæreste mer enn det jeg kan og som jeg også kan kose meg med. Forutsetningen er vi har god kjemi alle tre. Da vil det gå bra. Om det blir en halvgammel gubbe får hun heller kose seg alene med han om hun vil 😆, men kan godt være tilstede uten å bidra så mye. Ja, det vil selvfølgelig fungere. Når det er sagt så er det vel svært begrenset hvor mange menn som er biseksuelle, så oddsen er lav for at det skal bli sånn. Det vil jo kreve at mannen er biseksuell, og at de finner en mann som også er biseksuell. Tro hva kvinnen hadde tenkt hvis hun hadde blitt sittende og se på? 😄 Anonymkode: 1f9c4...bc7 1
911 Skrevet 30. april 2022 #8 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det vil selvfølgelig fungere. Når det er sagt så er det vel svært begrenset hvor mange menn som er biseksuelle, så oddsen er lav for at det skal bli sånn. Det vil jo kreve at mannen er biseksuell, og at de finner en mann som også er biseksuell. Tro hva kvinnen hadde tenkt hvis hun hadde blitt sittende og se på? 😄 Anonymkode: 1f9c4...bc7 😂
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #9 Skrevet 30. april 2022 Vi har prøvd 3kant både med ekstra dame og ekstra mann. Vi har også møtt par hvor vi hadde parterbytte. Vi synes det var spennende. Det som gav oss mest var når det var 2 damer. 2 damer som koser, slikker osv er deilig. Vi tviler på at vi prøver det mer, for nå har vi prøvd det en del ganger. Var både deilig, spennende og givende å prøve. Så vi har ikke angret. Vi har kontakt med noen som vil møte oss(damer), vi tviler på det skjer. Anonymkode: 1d1ca...261 1
John McClane Skrevet 1. mai 2022 #10 Skrevet 1. mai 2022 Kommer vel an på om en er kvinne eller mann eller om en er singel eller i et forhold..... Jeg er mann og ville uten tvil valgt to menn og en kvinne. Bedre arbeidsfordeling! 3
Heydayotheinterweb Skrevet 1. mai 2022 #11 Skrevet 1. mai 2022 Seriøst, dude! Du virker som et troll. Finn en porr side å spør om sex-ting hele tiden
John McClane Skrevet 1. mai 2022 #12 Skrevet 1. mai 2022 Heydayotheinterweb skrev (5 minutter siden): Seriøst, dude! Du virker som et troll. Finn en porr side å spør om sex-ting hele tiden Meg du henvender deg til?
Heydayotheinterweb Skrevet 1. mai 2022 #13 Skrevet 1. mai 2022 Just now, John McClane said: Meg du henvender deg til? Ja, McClane. Jeg henvender meg til DEG
John McClane Skrevet 1. mai 2022 #14 Skrevet 1. mai 2022 Heydayotheinterweb skrev (Akkurat nå): Ja, McClane. Jeg henvender meg til DEG Ha ha ha! Du klarer ikke få meg irritert altså, da må du finne en annen å bruke den energien på. Du skal ha for å ha prøvd selv om forsøket var aldri så latterlig! 🤪 2
Heydayotheinterweb Skrevet 1. mai 2022 #15 Skrevet 1. mai 2022 Nå var ikke intensjonen min å irritere deg i utgangspunket. Så... double dumbass on you! Si touche!
John McClane Skrevet 1. mai 2022 #16 Skrevet 1. mai 2022 (endret) Heydayotheinterweb skrev (29 minutter siden): Nå var ikke intensjonen min å irritere deg i utgangspunket. Så... double dumbass on you! Si touche! Dessverre så er jeg fortsatt likegyldig til deg, du skriver bare ord uten mål og mening. Å slenge dritt til en du ikke kjenner viser bare dine begrensinger og manglende evne for bruk av det norske språket. Bare fortsett slik så tar alle deg seriøst! Endret 1. mai 2022 av John McClane
Heydayotheinterweb Skrevet 1. mai 2022 #17 Skrevet 1. mai 2022 Jeg tror jeg uttrykte meg ganske forstått
John McClane Skrevet 1. mai 2022 #18 Skrevet 1. mai 2022 Heydayotheinterweb skrev (Akkurat nå): Jeg tror jeg uttrykte meg ganske forstått Men seriøst, jeg fikk nettopp tips om at du dessverre sliter hjemme? Med ingen som kan ta seg av de så er det for det meste alene og vokser opp uten verbal stimulans og stagnerer på barnestadiet. Ensomheten og følelsen av at ingen ser de presser frem desperate forsøk på kontakt. Bedre å bli sett negativt enn å ikke bli sett. Å vite at ingen er glad i de og alternativet er fosterhjem er sikkert skremmende.... Uff ikke rart du utagerer med stygge ord og skriver ting ingen skjønner. Det er bare et rop om hjelp..... 1
Heydayotheinterweb Skrevet 1. mai 2022 #19 Skrevet 1. mai 2022 Trolling much? Tror nok at det DU som sitter hjemme alene
John McClane Skrevet 1. mai 2022 #20 Skrevet 1. mai 2022 Heydayotheinterweb skrev (3 minutter siden): Trolling much? Tror nok at det DU som sitter hjemme alene Ja hva skal du si til det stakkars....? Jeg er her jeg om du vil ha kontakt og prate. Men prøv å være positiv og vi kan godt snakke om problemene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå