Gå til innhold

Reise til Spania/Italia et som ikke er langt unna med barn. Eget hus??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hadde et ønske om å reise denne sommeren. Jeg er nå egentlig veldig sent ute med bestilling så spørs, men hr fortsatt et lite håp om å finne noe. Hvis det blir ferie reiser jeg og mannen med vår datter på 2 år sammen med besteforelder og min søster. 

jeg er på utkikk etter en villa/feriehus med eget basseng enten i Spania eller Italia, eller noe som ikke har så lang flyreise. Hvor som helst men må være sydlige strøk. Ønsker noe nærme Strand og et barnevennlig sted. Kanskke noen her inne har vært på en lignende ferie og har noen steder å anbefale??  

Setter stor pris på alle forslag❤️

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Michelly said:

Hei, hadde et ønske om å reise denne sommeren. Jeg er nå egentlig veldig sent ute med bestilling så spørs, men hr fortsatt et lite håp om å finne noe. Hvis det blir ferie reiser jeg og mannen med vår datter på 2 år sammen med besteforelder og min søster. 

jeg er på utkikk etter en villa/feriehus med eget basseng enten i Spania eller Italia, eller noe som ikke har så lang flyreise. Hvor som helst men må være sydlige strøk. Ønsker noe nærme Strand og et barnevennlig sted. Kanskke noen her inne har vært på en lignende ferie og har noen steder å anbefale??  

mange steder som passer innen de rammene.

omtrent over alt i italia eller spaina er barnevennlig, (med unntak av de største byene og de aller mest turistpregete stedene)

Athen og et par timer i bil så har du mange muligheter. Athen er greit med fly. hellas er barnevennlig

Milano og deretter norditalia? hele piemonte ligger innen 1-2 timer kjøring, mye bra bosteder med basseng. barnevennlig. ikke så lett å finne strender

Anonymkode: c1c6d...ba7

AnonymBruker
Skrevet
Michelly skrev (3 timer siden):

https://www.airbnb.no/

https://www.rentalia.com/

AirBnB vet du helt sikkert om, ville bare legge til Rentalia.com som tilhører Idealista (.com, .it, .pt) som er den største nettsiden for kjøp og leie av bolig på tvers av Spania, Italia og Portugal.

Jeg vet ikke om du/dere har interesse, men her er også noe annet å oppsøke enn det typiske -mange av dem tar i mot gjester for workshops og aktiviteter, spesielt på sommeren! https://ecovillage.org/

Anonymkode: f25cd...217

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...