Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #1 Del Skrevet 5. november 2005 jag känner folk lite överallt,och nu var det en som fyllde 50,men jag tänkte slippa det eftersom jag inte känner vederbörandes umgängeskrets annat än att det är socialgrupp 1. Naturligtvis ringer telefonen idag och jubilaren utbrister:Du kommer väl!!!! Väl framme konstaterar jag att jag glömde presenten,alltså vända tillbaka med påföljd att jag kom lagom när alla satt till bords. Det blev knäpptyst när jag klev in!!Alla satt ju till bords.. Shit!!!Jag var den enda som inte hade kostym... Okay jag var snyggt klädd men ändå.. Där stod jag Jubilaren presenterade mig under knäpptystnad och efter anvisad plats åt mig återhämtade sig stämningen.. Nåväl!!!! Alla blev fullare och fullare utom jag, eftersom jag körde och var nykter. Sen började dem dansa å kladda på varandras fruar och strippa på bordet och då stack jag.. Alltså:Nej jag skäms inte,trots att jag inte hadde kostym!! Fick jag tag på nån tjej? Nej..Jag försökte inte ens.. Nu efteråt:Vem får skämmas? inte jag i alla fall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2005 #2 Del Skrevet 6. november 2005 Ursäkta! Jag var så uppspelt igår när jag kom hem så jag var bara TVUNGEN att skriva av mig.Detta har ju ingenting med singelguiden att göra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #3 Del Skrevet 10. november 2005 Morsom historie uansett! 50-årslag er skumle greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #4 Del Skrevet 11. november 2005 Enn å være edru og observant i en femtiårsdag, fy skam! Nei, du har ingen grunn til å skjemmes, artig historie. (Og noe vi kan tenke på når vi fyller femti...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå