Gå til innhold

Menn, hvor hardt liker dere å bli sugd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å se litt filmer for inspirasjon, men får jo ikke inntrykk av hvor mye "kraft" den som suger legger i det.

Leste noe om golfball gjennom hageslange her i en annen tråd, men regner med det er tull. 

Men forklar litt dere menn hvor mye det skal kjennes liksom.

Anonymkode: b0f42...fb4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det må du ta opp med den mannen du skal suge :) 

Kommunikasjon er nøkkelen til god sex, men her feiler de fleste.

"trodde du likte det...." "likte du det ikke slik da???"....."lurer på om han liker dette...hmm...prøver jeg"....

Sorry, lær deg å snakke med mennesker.

Anonymkode: 71fe7...d5b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som AB over meg sier, dette må du ta opp med ham. Det finnes ikke noe fasitsvar på dette. Selv liker jeg å bli sugd ganske hardt, men det betyr ikke nødvendigvis at din utkårede liker det også. Du må spørre og prøve deg frem. :) 

Anonymkode: 0bf9e...8cd

• Liker 1
Skrevet

Blitt sugd lite, men de få gangene så var det rolig og med mye spytt. Sykt deilig 😍. Det viktigste er at du nyter det, da føles det himmelsk ut, om det er hardt eller rolig. Sug og sleik, varier mellom hardt og mykt 😊

AnonymBruker
Skrevet

Bare lett sug, sterkt vacuum er vondt. 

Anonymkode: edf93...41e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med han eller prøv deg frem og vær var på hans kroppspråk. Menn liker det forskjellig de også og ikke som oftest at du gjør litt forskjellig. 

Anonymkode: 64df6...1ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Prøver å se litt filmer for inspirasjon, men får jo ikke inntrykk av hvor mye "kraft" den som suger legger i det.

Leste noe om golfball gjennom hageslange her i en annen tråd, men regner med det er tull. 

1. det er veldig individuelt. Folk har veldig forskjellig smak. 

2. fra mitt perspektiv handler det om variasjon. Fra bare å ha den i munnen,  via aktiv fokus på tunge og leppebruk,  motivert sug, og helt til facefuck til halsen. (Det siste har jeg bare prøvd en gang, og hele settingen var utrolig)

Jeg personlig er ikke begeistret for «golfball gjennom hageslange» teknikken, den blir for hard for meg og noe av følsomheten forsvinner og det blir bare jobb for å komme i mål.

AnonymBruker
Skrevet

Du må spørre, det vil variere fra mann til mann og litt fra gang til gang også. Mannen min liker best at jeg bruker tungen veldig aktivt og ikke suger så hardt, men mer lekent og pirrende.

Om man ikke er så keen på å suge så kan man komme laaangt med to hender og masse glidemiddel. Sist jeg runket mannen så trodde han at jeg sugde han, han hadde bind for øynene. Det viktigste er kommunikasjon og nysgjerrighet. Å for all del, vis han at du nyter å gi han nytelse også, de fleste menn elsker det. 

Anonymkode: e0f76...508

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er litt feil å kalle det "suging". Suging med vakuum er vondt. 

Liker best at hun bare har den i munnen, leker med tunga, litt ut og inn. Som at munnen erstatter musa, hvis det ga noen mening. 

Anonymkode: b29ba...16d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Spør mannen 

Anonymkode: 20a51...2fd

Skrevet

kommer veldig an på hvem det er. noen kan gjerne være harde og bruke litt smerte innenfor rimelighetens grenser. mens andre igjen foretrekker jeg mykt og rolig. det er ikke alle som passer til alt, mens noen skal ha for innstatsen - men la oss heller gjøre noe annet.
egentlig har jeg ikke noe svar på spørsmålet, som du ser, annet enn at det er forskjell mellom hvem som gjør hva hvordan. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når du skal suge så er det ikke viktig hvor hard du suger. Da blir du sliten og klarer ikke holde på lenge. Prøv å gni og klemme lit på det meste følsomme sted. Det er på undersiden av penis hodet. ca 2-3 cm fra tuppen. Ikke med tennene men med leppa og på en måte masser der. Håper du forstår

Lykke til

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hardt. Man kiler med tunga på baksiden av penishodet, og lar leppene gli forsiktig over penishodet med fuktige lepper. 

Ingen suging takk, det er bare vondt!

Anonymkode: 38d71...324

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det må du finne ut av med hver mann du skal suge. De liker det helt ulikt. Som vi kvinner liker å bli slikket ulikt. Det finnes ingen fasit. 

Prøv deg frem og les og hør respons, samt spør mannen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommunikasjon. Ene eksen min likte å nærmest bli tygd på, mens mannen min får noia om en tann kommer borti:fnise: så kort sagt, det er særdeles individuelt fra mann til mann. 

Anonymkode: 490be...318

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke hardt. Man kiler med tunga på baksiden av penishodet, og lar leppene gli forsiktig over penishodet med fuktige lepper. 

Ingen suging takk, det er bare vondt!

Anonymkode: 38d71...324

Enig i denne. Ikke hardt, men leking med tunge og munn, og mye fukt. 

I grunn er benevnelsen "suging" litt misvisende.

Det å la leppene, munnen og tungen bevege seg over kuken med varierende trykk og press er det som for meg oppleves som deiligst. Blir ekstra herlig om hun viser at hun nyter det og liker at jeg nyter. Litt lekent blikk og blikkontakt er heller aldri feil. 😉

• Liker 1
Skrevet

Sug og slik den, vis at du liker det og når det kommer til spørsmålet ditt så spør du bare mannen. Er dette sterkt nok? Mer? Ok slik da osv. Han vil helt sikkert svare deg uten å tenke over det og dere finner ut av det uten alle oss andre som tror vi vet det😉

Skrevet

Jeg liker litt variasjon, men jeg er ganske så følsom og trenger ingen støvsuger, for å si det slik. 

AnonymBruker
Skrevet

Liker det veldig forsiktig og ikke noe hardt.

blir veldig lett for intenst og det er ikke godt

Anonymkode: 03a66...42f

AnonymBruker
Skrevet

Rolig bevegelser

Anonymkode: 5416e...049

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...