Flaggermus79 Skrevet 30. april 2022 #1 Del Skrevet 30. april 2022 Jeg har akkurat begynt med første skinne. Skal ta i bruk ny skinne hver uke i 18 uker og så får jeg på en streng på baksiden av tennene som skal være der resten av livet. Har noen erfaring med invisalign? Fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #2 Del Skrevet 30. april 2022 Jeg har hatt det. Veldig fornøyd. Men jeg måtte ta av den strengen på tennene, da det satte seg mye matrester bak der som var umulig å fjerne med tanntråd. Fikk da en skikkelig infeksjon hvor tannkjøttet hovnet opp. Men det gikk bra med en gang jeg fjernet strengen. Sover med skinner om natten jeg skal bruke resten av livet. Vasker de hver morgen etter en natt søvn. Anonymkode: 0fb6c...7dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #3 Del Skrevet 30. april 2022 Istedenfor for tradisjonell tannregulering ønsket jeg invisalign, bare på grunn av at det er mindre sjenerende, men tannlegen min anbefalt vanlig tannregulering da det gir best resultat. Kunne ikke få streng på baksiden av tennene da det ville ha skadet tennene i underkjeven, så jeg bruker som Ab-en over meg, en skinne på natten. Skal bruke det hele livet, men det er null stress. Tennene min har ikke endret stilling og det er 10 år siden jeg hadde regulering. Anonymkode: 1ba6b...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 30. april 2022 #4 Del Skrevet 30. april 2022 Flaggermus79 skrev (9 timer siden): Jeg har akkurat begynt med første skinne. Skal ta i bruk ny skinne hver uke i 18 uker og så får jeg på en streng på baksiden av tennene som skal være der resten av livet. Har noen erfaring med invisalign? Fornøyd? Jeg er nettopp ferdig 😅 Det man ikke helt får beskjed om som regel er at de originale skinnene sjeldent er alt. De fleste har endel refinements også. Jeg kjøper egen tanntråd ifbm strengene, funker bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå