AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #1 Skrevet 30. april 2022 Jeg vil besøke en venninne som bor utenfor LA. Siden jeg er lærer kan jeg bare reise i fellesferien, og det er dyrt. Hvor kan jeg finne de billigste flybillettene? Jeg kan godt fly til andre byer i USA på veien. Jeg kan ta innenlands tog osv. Jeg er som sagt én person, så jeg er fleksibel. Problemet er at jeg aner ikke hvor jeg skal begynne. Jeg tenkte å reise helt i slutten av juni. Anonymkode: 02d2c...f00
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #2 Skrevet 30. april 2022 Prøv lavpriskalenderen til finn. Tirsdager og onsdager er ofte billigere enn andre dager fordi folk vil ikke reise "midt i uka". Jeg fant til ca 6000 kr med en innsjekket bagasje rundt da hvis du flyr fra Oslo. Det er slettes ikke dyrt. Anonymkode: 28f2b...e23 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #3 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Prøv lavpriskalenderen til finn. Tirsdager og onsdager er ofte billigere enn andre dager fordi folk vil ikke reise "midt i uka". Jeg fant til ca 6000 kr med en innsjekket bagasje rundt da hvis du flyr fra Oslo. Det er slettes ikke dyrt. Anonymkode: 28f2b...e23 Takk. 🙂 Jeg har aldri tenkt på at Finn selger reiser. Jeg kan godt reise midt i uken også. Det var lurt. Anonymkode: 02d2c...f00
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #4 Skrevet 30. april 2022 Sjekk ut Google flights, det gir en kjempebra oversikt på mulige ruter og når det er billigst å reise😊 Anonymkode: 10e60...b60
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #5 Skrevet 30. april 2022 Sjekk det nye flyselskapet Norse? De har billige billetter. Anonymkode: 631da...6c3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #6 Skrevet 30. april 2022 Gode forslag. 😊 Jeg tror jeg skal lage meg et kart over plasser jeg kunne tenke meg å besøke. Kanskje jeg kan få billige billetter til å dra flere plasser på vei bort. Anonymkode: 02d2c...f00
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #7 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Gode forslag. 😊 Jeg tror jeg skal lage meg et kart over plasser jeg kunne tenke meg å besøke. Kanskje jeg kan få billige billetter til å dra flere plasser på vei bort. Anonymkode: 02d2c...f00 Der gjør du nok ikke, men du kan oppleve mer når du alikevel er der. En tur fra Norge til San Francisco er dyrt, men når du alikevel er i USA så er det billigere å ta turen dit. Anonymkode: 648a7...27a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå