AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #1 Skrevet 30. april 2022 Har lagt merke til at her har man svaret på alt, sånn skal det være, sånn skal det være, svart hvitt her svart hvitt der. Man får litt sånn innsnevret og trangsynt tankegang herfra, at i veldig mange svar så faller det varme, medmenneskelige svaret og omtanken bort, man glemmer nyansene og hele bildet, og fokuserer på den ene problemstillingen. Det er kun her på kvinneguiden jeg har sett at herpes er verre enn hiv, det er ikke lenge siden jeg så en tråd om det. Selv er jeg i 40 årene og de fleste venner og bekjente har kommet med et munnsårplaster nå og da. Det er kun her jeg ser ekstremt korrekte løsninger som man pålegger andre, og hvis ikke så synd for deg. Problemer i forhold og relasjoner tas ut av hele konteksten og forstørres. Her deles og diskuteres saker og meninger jeg rett og slett ikke har sett eller hørt i det virkelige liv utenfor nettet. Ting som i det store og hele drukner litt ut i det virkelige livet, føler jeg at får en helt annen fokus og betydning her. Hva tenker dere? Anonymkode: 5bd89...62f 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #2 Skrevet 30. april 2022 KG er ikke stedet for nyanserte problemstillinger, her er det meste svart/hvitt. Anonymkode: 51d85...e8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå