AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #1 Skrevet 30. april 2022 Vet noen hvor man kan finne en smal skyvedørsgarderobe på 100 cm bredde? Fortrinnsvis med glassdører. Ser på IKEA osv. og finner ikke skyvedører til så smale skap. 🤷♀️ Er det ikke mulig å få tak i uten å kontakte et av firmaene som tilbyr skyvedørsgarderober på mål? Har noen i så fall noen ide om pris? 🤔 Skal selge boligen om ikke lenge så ønsker ikke legge så mye penger i det, men har behov for oppbevaringsplass fram til da. 🙈 Anonymkode: e024a...79c
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #2 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet noen hvor man kan finne en smal skyvedørsgarderobe på 100 cm bredde? Fortrinnsvis med glassdører. Ser på IKEA osv. og finner ikke skyvedører til så smale skap. 🤷♀️ Er det ikke mulig å få tak i uten å kontakte et av firmaene som tilbyr skyvedørsgarderober på mål? Har noen i så fall noen ide om pris? 🤔 Skal selge boligen om ikke lenge så ønsker ikke legge så mye penger i det, men har behov for oppbevaringsplass fram til da. 🙈 Anonymkode: e024a...79c Det er ikke vanlig med så snake dører siden det er en overlapp på dørene. Får du dårlig utnyttelse av innholdet. Med mindre du har stenger å henge fra deg på åpningen blir mindre enn 50cm Anonymkode: 9487b...6c0
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #3 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke vanlig med så snake dører siden det er en overlapp på dørene. Får du dårlig utnyttelse av innholdet. Med mindre du har stenger å henge fra deg på åpningen blir mindre enn 50cm Anonymkode: 9487b...6c0 Ah, så irriterende! 🙈 Vi bor alt for trangt og har behov for skapplass, men har ikke plass til dører som slår ut 🙈 Anonymkode: e024a...79c
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #5 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ah, så irriterende! 🙈 Vi bor alt for trangt og har behov for skapplass, men har ikke plass til dører som slår ut 🙈 Anonymkode: e024a...79c Trenger du dører da? Har du smakfullt innredet skap, får du en walkincloset-feeling. Anonymkode: 07426...dd9
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #6 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Trenger du dører da? Har du smakfullt innredet skap, får du en walkincloset-feeling. Anonymkode: 07426...dd9 Det var et veldig bra tips! Men på den ene plassen står det et skap fra før, med speildører, og siden det er en trang gang er jeg redd for at plassen vil virke enda trangere uten speilene. 🤔 Men utfordringen i dag er at skapdørene ikke lar seg åpne, fordi vi har bruk for plassen foran. 🙈 Men på den andre plassen er åpent skap absolutt en mulighet, men det kan jo hende det blir seende litt rotete ut. 😶 Anonymkode: e024a...79c 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #7 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det var et veldig bra tips! Men på den ene plassen står det et skap fra før, med speildører, og siden det er en trang gang er jeg redd for at plassen vil virke enda trangere uten speilene. 🤔 Men utfordringen i dag er at skapdørene ikke lar seg åpne, fordi vi har bruk for plassen foran. 🙈 Men på den andre plassen er åpent skap absolutt en mulighet, men det kan jo hende det blir seende litt rotete ut. 😶 Anonymkode: e024a...79c Hva med å sette opp en 100cm stamme, ha en hylle øverst som du kan ha noen fine oppbevaringsbokser på. Sett inn stang til heng under og skuffer nederst? Tror det kunne blitt fint Anonymkode: 99c4f...7c4 1
miceagol Skrevet 2. mai 2022 #8 Skrevet 2. mai 2022 (endret) Garderobemannen har 100 cm brede skyvedørsgarderober. Vi bestilte nylig slike dører til en smal nisje i huset vårt. Dersom du ikke har vegger på begge sider, slik som vi har, kan man også bestille skyvedørene med vegger. Funker helt greit! Åpningene er ca. 47 cm brede Endret 2. mai 2022 av miceagol 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #9 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 30.4.2022 den 11.21): Det var et veldig bra tips! Men på den ene plassen står det et skap fra før, med speildører, og siden det er en trang gang er jeg redd for at plassen vil virke enda trangere uten speilene. 🤔 Men utfordringen i dag er at skapdørene ikke lar seg åpne, fordi vi har bruk for plassen foran. 🙈 Men på den andre plassen er åpent skap absolutt en mulighet, men det kan jo hende det blir seende litt rotete ut. 😶 Anonymkode: e024a...79c Tror jeg hadde kastet ut skapet som står der nå, og heller fått satt inn en skap som går i hele gangens lengde. Tror det ser mer ryddigere og renere ut med likt hele veien. Ser litt rotete ut med to forskjellige skap på så liten plass. Anonymkode: 6d238...727 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #10 Skrevet 2. mai 2022 miceagol skrev (12 timer siden): Garderobemannen har 100 cm brede skyvedørsgarderober. Vi bestilte nylig slike dører til en smal nisje i huset vårt. Dersom du ikke har vegger på begge sider, slik som vi har, kan man også bestille skyvedørene med vegger. Funker helt greit! Åpningene er ca. 47 cm brede Hva betalte du for disse @miceagol? Trenger slike i den størrelsen selv😊 Anonymkode: fbcc0...d35
miceagol Skrevet 3. juni 2022 #11 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 3.5.2022 den 1.12): Hva betalte du for disse @miceagol? Trenger slike i den størrelsen selv😊 Anonymkode: fbcc0...d35 De kostet 4 419 kr + frakt og montering (henholdsvis 990 kr og 3 200 kr, men delt på to par dører). Men jeg kjøpte fra Garderobemannen som nå er konkurs, så du må kjøpe fra et annet sted. Hvilke andre leverer slike garderobedørsløsninger? Flaks for meg at de ikke gikk konkurs da jeg kjøpte i september i fjor. De hadde jo allerede gått konkurs en gang før det også, så jeg burde egentlig aldri valgt dem selv, men det visste ikke jeg. 😛
Bondenisse Skrevet 3. juni 2022 #12 Skrevet 3. juni 2022 Jeg har fra Langlo i min gang. Vet ikke pris da de var her når jeg kjøpte leiligheten. I motsetning til garderobemannen går de ikke konkurs annethvert år 1
Eneri Skrevet 4. juni 2022 #13 Skrevet 4. juni 2022 Kan jo ha en bra innredet skapstamme med gardinløsning i front hvis du ikke vil ha det åpent, ikke finner dører som er til ok pris.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #14 Skrevet 4. juni 2022 miceagol skrev (På 2.5.2022 den 12.59): Garderobemannen har 100 cm brede skyvedørsgarderober. Vi bestilte nylig slike dører til en smal nisje i huset vårt. Dersom du ikke har vegger på begge sider, slik som vi har, kan man også bestille skyvedørene med vegger. Funker helt greit! Åpningene er ca. 47 cm brede INGEN med vettet i behold kjøper vel noe fra den kjeltringbedriften der?? Frarådes på det sterkeste! Anonymkode: cc0ea...e79 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå