Gå til innhold

Misunner single fedre og planlegger å slå opp når mitt fremtidige barn er to år

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Single fedre slipper unna alt det negative og kan bruke sine beste år på å date jenter igjen. Samtidig har de fått barn som på mange måter er meningen med livet. De har etterlatt seg noe bra. De beste fedrene er oftest de som holder sammen med barnemor, men de straffes for det ved at de får mindre frihet enn single fedre. Jeg har blitt straffet nok i barndommen så nekter å bli straffet mer

Anonymkode: 3e4bf...1d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bra forsøk TS. Prøv igjen

Anonymkode: cd906...b9b

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Fint for deg da :) 

Ikke så fint for barnet ditt, men det blåser du jo tydeligvis i. 🤷‍♀️

Anonymkode: 45fbc...8bd

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Fint for deg da :) 

Ikke så fint for barnet ditt, men det blåser du jo tydeligvis i. 🤷‍♀️

Anonymkode: 45fbc...8bd

Forskningen viser jo at barn har det bedre med skilte foreldre enn med ulykkelige foreldre. Så utsagnet ditt skal du bare stappe inn i munnen igjen. 

Dette er nok en helt reell post fordi det er nok noe de fleste fedre vurderer, men det er nok også postet litt her fordi TS vet at dere får mental truserøsk av å lese slikt.

Anonymkode: a6eb5...cd3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg har blitt straffet nok i barndommen så nekter å bli straffet mer

Hva skjedde med deg?

Anonymkode: e1d1d...ede

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Single fedre slipper unna alt det negative og kan bruke sine beste år på å date jenter igjen. Samtidig har de fått barn som på mange måter er meningen med livet. De har etterlatt seg noe bra. De beste fedrene er oftest de som holder sammen med barnemor, men de straffes for det ved at de får mindre frihet enn single fedre. Jeg har blitt straffet nok i barndommen så nekter å bli straffet mer

Jeg tviler sterkt på at du kommer til å føle det slik når/hvis du først har fått barn. Jeg er mann og opplevde brudd etter mitt første barn. Det var jeg som gikk glipp av masse, nemlig tid med barnet. Et barn er ikke bare noe du etterlater deg, det blir det viktigste i livet ditt. Har fått to barn siden og er fortsatt gift med moren. Jeg har den friheten jeg trenger fordi jeg har funnet en bra kvinne og har dessuten ryggrad. Jeg har ikke behov for å ligge med andre, som høres ut som er hva du legger i frihet. Ellers ser jeg venner og gjør ting jeg har lyst til fordi vi respekterer hverandres behov og eier ikke hverandre. 

Hvorfor ser du på forhold som en straff? Det handler jo om å finne en som passer for deg. Hvis du frykter en control freak så blir du ikke sammen med en control freak, det er ikke verre enn det. Frykter du sykelig sjalusi så velger du bort dem som er slik. Finnes også dem som er med på åpent forhold, så det kommer helt an på hva du prioriterer. Hvis du bare tar den første og beste som vil ha deg, og hun overkjører deg, hvor du så klager til andre om at hun er sjefen i forholdet, så er det din egen feil. 

Anonymkode: deea5...87f

• Liker 11
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Mange menn tenker slik, må ha «frihet» og den friheten er festing og tilfeldig sex med mange. Mulig et mindreverdighetskompleks som gjør til at de ikke evner å elske noen andre enn seg selv, og har et stort behov for at andre skal se opp til dem. På et punkt i livet snur det fra kjekkas til taper, alle rundt deg er etablert i trygge forhold med familie og blir elsket av noen - du blir den patetiske gamlingen som desperat prøver å se yngre ut og ser på småjenter. Da vet du ikke hvordan du skal ha et forhold fordi det eneste du kjenner til er den såkalte friheten din.

Min far valgte bort familie for «frihet» da jeg var 3 år - jeg hater ham for dette. Han er en patetisk type som innbiller seg at han fortsatt er 20 år, de eneste damene han får er utslitte barhorer som går på NAV. 

Anonymkode: 9002b...b03

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Mange menn tenker slik, må ha «frihet» og den friheten er festing og tilfeldig sex med mange. Mulig et mindreverdighetskompleks som gjør til at de ikke evner å elske noen andre enn seg selv, og har et stort behov for at andre skal se opp til dem. På et punkt i livet snur det fra kjekkas til taper, alle rundt deg er etablert i trygge forhold med familie og blir elsket av noen - du blir den patetiske gamlingen som desperat prøver å se yngre ut og ser på småjenter. Da vet du ikke hvordan du skal ha et forhold fordi det eneste du kjenner til er den såkalte friheten din.

Min far valgte bort familie for «frihet» da jeg var 3 år - jeg hater ham for dette. Han er en patetisk type som innbiller seg at han fortsatt er 20 år, de eneste damene han får er utslitte barhorer som går på NAV. 

Anonymkode: 9002b...b03

Ok, så fordi faren din er en boms så går det ikke ann for andre å preferere og være singel med alle fordelene det medfører? Temmelig idiotiskt utsagn. 

Det er ganske mange andre ting man har friheten til å gjøre som singel enn å ligge med de jentene man ønsker. Dog er ikke singellivet å anbefale med mindre man er attraktiv nok, og har sosiale evner nok til å få det til og funke. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4/30/2022 den 11.35):

Hvis frihet er å pule rundt, så burde du kanskje ha ventet litt med å få barn. Pule fra deg først før du etablerte deg i et forhold. Ditt innlegg skriker meg, meg, meg. For at du skal pule rundt må barnet ditt vokse i splittet hjem. Priceless. Og. Hvis det er straff å leve sammen med en kvinne du har valgt, hvorfor har du valgt henne i utgangspunktet? En annen ting - hva skjer når du ikke lenger kan pule rundt enten fordi alle vet hvordan du er eller fordi du er blitt for gammel? Blir det fint å være alene?

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4/30/2022 den 11.39):

Forskningen viser jo at barn har det bedre med skilte foreldre enn med ulykkelige foreldre. Så utsagnet ditt skal du bare stappe inn i munnen igjen. 

Dette er nok en helt reell post fordi det er nok noe de fleste fedre vurderer, men det er nok også postet litt her fordi TS vet at dere får mental truserøsk av å lese slikt.

Nei, "de fleste fedre" som valgte partner med omhu vurderer ikke å bytte ut kjærligheten og barn med tilfeldig sex med mange damer. Det er det umodne guttevalper som vurderer.

• Liker 6
Skrevet

Og jeg råder deg til å lese tråder på singelforumet. Hvor vanskelig det er for en vanlig mann å få et ligg. Hvis du tror at skilsmissen vil gi deg masse deilige damer som står i kø for å ha sex med deg, trenger du en reell wake up call.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ok, så fordi faren din er en boms så går det ikke ann for andre å preferere og være singel med alle fordelene det medfører? Temmelig idiotiskt utsagn. 

Det er ganske mange andre ting man har friheten til å gjøre som singel enn å ligge med de jentene man ønsker. Dog er ikke singellivet å anbefale med mindre man er attraktiv nok, og har sosiale evner nok til å få det til og funke. 

Nettopp. Og det er det svært få som har. En mann som ønsker å være helgepappa for å kunne ha sex med masse damer er ikke sosialt eller intellektuelt tilpasset for å dra attraktive damer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med de samme fedrene i 50-60-70 årene - der de sitter - ofte single, med minimal kontakt med barna sine, fordi de heller prioriterte å pule rundt, framfor å være en del av familien. 

Hilsen skillsmissebarn av en far som pulte rundt, og som aldri følte at han var der for meg, eller prioriterte meg. Hadde NULL forventninger til min far - og nå er han ganske ensom og forlatt. 

Anonymkode: e9a82...216

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du ikke sammen med en som ønsker åpent forhold om du ønsker å pule rundt og være fri? 

Anonymkode: 3eccb...4b3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er du ikke sammen med en som ønsker åpent forhold om du ønsker å pule rundt og være fri? 

Anonymkode: 3eccb...4b3

Sikkert fordi han ikke ville at moren til hans barn ville være "løs". Typisk dilemma dette.

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
ItchyBitchySpider skrev (4 minutter siden):

Sikkert fordi han ikke ville at moren til hans barn ville være "løs". Typisk dilemma dette.

Litt av en dobbelmoral i så fall. Han skal få lov, men hun ikke. Han er faktisk ekkel som vil ha flere på si uansett, hvis dette er sant da. Jeg sliter med å tro på dette.

Anonymkode: 8488a...d66

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere som har svart seriøst og virker moralsk indignert: skjønner dere ikke at det er en av verdens mest åpenbare trolletråder, eller ignorerer dere det og svarer som om det var en ekte mening noen noensinne har hatt selv om dere vet det er troll?

Anonymkode: 2bad1...620

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.4.2022 den 10.35):

😂....Bra forsøk...veldig bra faktisk... Fordi veldig mange menn har tenkt tanken...og vært smart nok til å la det bli med det..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.4.2022 den 10.35):

Dette er jo bare en påstand, slik jeg ser det. Hva tenker du å gjøre

Anonymkode: 21983...0c0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dere som har svart seriøst og virker moralsk indignert: skjønner dere ikke at det er en av verdens mest åpenbare trolletråder, eller ignorerer dere det og svarer som om det var en ekte mening noen noensinne har hatt selv om dere vet det er troll?

Anonymkode: 2bad1...620

Bruk heller trolleevnene dine på viktigere ting, f. eks. gjennomskue sjarlataner. Ikke randoms på KG. Blir som at politi skal bøtelegge snegler som passerer veien. 

Anonymkode: 21983...0c0

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...