Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på ferie med kjæresten. Klokken 24 ringte ei dame til han med ukjent nr. Han hadde på høytaler så jeg hørte samtalen.

Damen var ei eks fra par år siden. Hun er gift og har barn. Han ble sjokkert og ba henne ikke ringe. Hun ble sur og sa hun selv var da gift og ville bare prate...

Hva skal jeg tro her? Ble sint på denne damen og irritert på min mann. Hva får gifte kvinner til å ringe en eks midt på natten?? 

Anonymkode: 45a7d...c56

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun er ikke viktig. Din mann er viktig. Jeg hadde forventa at han blokkerte henne eller ikke tok tlf når hun ringte. 

Anonymkode: 1e070...ab8

Skrevet

Jeg klarte ikke å skjønne hvorfor du ble irritert på din partner for at en kvinne ringte til han? 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
FrkSvår skrev (2 minutter siden):

Jeg klarte ikke å skjønne hvorfor du ble irritert på din partner for at en kvinne ringte til han? 

Enig, det kan vel ikke han noe for.

Anonymkode: a76ce...c52

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Du har jo ingen grunn til å bli irritert på mannen din, hadde forstått det om han ikke avviste henne. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det som har ferie nå?

Anonymkode: 5852e...579

Gjest Geitis
Skrevet

Hvem gidder å ta telefonen når ett ukjent nummer ringer rundt midnatt? Da hadde jeg også blitt en smule irritert, blir fort det når jeg  er trøtt. 

Utover det tror jeg ikke jeg ville brydd meg så mye.

Gjest Warrior
Skrevet

Nei det er ikke noe å reagere over om en eks ringer synes jeg i alle fall. Skjønner ikke hvorfor du ble irritert på din mann? Det er da ikke hans feil at eksen ringer. Synes du bør si unnskyld til mannen din for at du ble irritert på han for noe som ikke er hans feil. Og prøv å ikke tenk på denne eksen. Det er du og mannen din som betyr noe nå. Dere fortjener å være lykkelig sammen uten at ekser skal ødelegge. 

AnonymBruker
Skrevet
Warrior skrev (51 minutter siden):

Nei det er ikke noe å reagere over om en eks ringer synes jeg i alle fall. Skjønner ikke hvorfor du ble irritert på din mann? Det er da ikke hans feil at eksen ringer. Synes du bør si unnskyld til mannen din for at du ble irritert på han for noe som ikke er hans feil. Og prøv å ikke tenk på denne eksen. Det er du og mannen din som betyr noe nå. Dere fortjener å være lykkelig sammen uten at ekser skal ødelegge. 

Joda absolutt. Men den gifte damen murrer i hodet mitt som vil ha min mann. Ingen ringer vel på natten og ber om vaffeloppskrift liksom. Kunne hun ikke snakke med sin mann?? Jeg kunne ALDRI ringt en eks jeg vet er opptatt. Synes hun virker mindre begavet her. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Joda absolutt. Men den gifte damen murrer i hodet mitt som vil ha min mann. Ingen ringer vel på natten og ber om vaffeloppskrift liksom. Kunne hun ikke snakke med sin mann?? Jeg kunne ALDRI ringt en eks jeg vet er opptatt. Synes hun virker mindre begavet her. 

Jeg er enig i at hun er tåpelig som ringer midt på natten etter vaffel oppskrift. Om noe så burde du le litt av det absurde med hele situasjonen, jeg mener vaffeloppskrift 😅🤷‍♀️ Hvem har noen sinne klart å sjarmere enn mann med denne merkelige taktikken? Hun må jo være litt blåst? 

Anonymkode: 55a3e...788

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hun virker absolutt mindre begavet ja, men det kAn ha vært fordi hun hadde drukket ?

Kjenner ikke mennesket, men hvis hun igler seg innpå dere, ville jeg bedt henne drite & dra, og helst blokkert.

AnonymBruker
Skrevet
FrkSvår skrev (1 time siden):

Er ikke det ganske vanlig blant kvinner?

Anonymkode: 062dc...de5

Gjest Warrior
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jo så klart kunne hun snakket med sin mann og ikke en eks som er opptatt, men noen er bare sånn og det beste er å prøve å ikke bry seg om det. 

Endret av Warrior
AnonymBruker
Skrevet
MacadamiaNut skrev (3 timer siden):

Hun virker absolutt mindre begavet ja, men det kAn ha vært fordi hun hadde drukket ?

Kjenner ikke mennesket, men hvis hun igler seg innpå dere, ville jeg bedt henne drite & dra, og helst blokkert.

Hun var veldig forelsket i han, men det var ikke gjensidig. Likevel driver hun å ringer. Stakkars hennes mann som holder på slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...