Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det er viktig! Jeg havnet nesten i samme situasjon, jeg sa det til og med til mannen min da han skrev under, men han bare fnøs av meg. Jeg kom meg unna ved å si at han er lege (underskriften på papiret var bare en krusedull, mens i passet hadde han faktisk forsøkt å skrive navnet sitt), og det godtok hun… Jeg var nok veldig. 

Anonymkode: abc11...46b

*heldig!

Anonymkode: abc11...46b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er null stress å få time fort om man gidder å sjekke jevnlig etter ledige..

Anonymkode: 3d655...69b

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Er null stress å få time fort om man gidder å sjekke jevnlig etter ledige..

Anonymkode: 3d655...69b

Time kan man få hvis man leter, men ventetiden på å få passet begynner å bli lang. 

Anonymkode: f6ece...a13

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da legger jeg også denne ut på finn.no 😂

Anonymkode: eaed2...84c

Hehe sjekk lovverket før du legge ut noe  🙂 så du ikke blir tatt for svartebørs av offentlige tjenester 🙂

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er sånn at folk bestiller flere timer, burde det legges begrensninger på dette. Pr. nå må man ikke oppgi hvem som skal ha passet når man bestiller timen. Det burde vært kun en time  pr. person. Det sagt, så har jeg stor forståelse for at folk ikke alltid vet et halvt år i forveien hvilken tid man kan. Synes derfor hele timebestillingssystemet burde vært annerledes, at man fikk booke seg en time og så kunne man krysse av for å få tilbud om tidligere/andre timer om det ble tilgjengelig. Istedenfor at man selv må sitte og oppdatere sidene og lete etter timer.

Som det er nå vet jeg mange bestiller time langt fra der de bor, og så i sitt eget område på et senere tidspunkt. Og de avbestiller ikke nødvendigvis timen de ikke trenger, som noen andre kunne fått. Har også lest på politiets sider at du trenger ikke si fra hvis du ikke kommer til timen din, da mister du den automatisk. Men hvordan skal andre få glede av timen da, hvis folk bare lar være å dukke opp? Dropin finnes jo heller ikke lenger.

Anonymkode: f6ece...a13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...