Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser det er lange køer på passkontorene over hele landet. Stavanger lufthavn Sola hadde nesten ingen kø. Masse ledige timer fra mai av. Så vet dere det😎

Anonymkode: 2c3d4...d88

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! Trodde de kun hadde tilbud om nødpass.

Anonymkode: 61053...cdd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei, det kom ihvertfall opp som alternativ når jeg så etter ledige timer. Og når jeg googlet virket det som om dette har vært et permanent tilbud siden 2020. 

Anonymkode: 2c3d4...d88

Gjest Albbas
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, det er der de har sitt ordinære passkontor, Stavanger politistasjon tilbyr ikke time for bestilling av pass. Ganske upraktisk for de som ikke har bil. 😒

Ingen ledige timer i mai når jeg sjekker nå. 🤷‍♀️ Så juni er sikkert fullbooket snart det også. 😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har reservert timer til passbestilling (i Grenland dette) i neste uke. Usikker på hvilke som passer best, så jeg bestilte like greit to timer. Nesten slik at jeg vurderer å legge ut den ene ledige timen på finn.no og tjene litt pæng til ferien 😂

54B4DB0C-53B7-4342-A2CD-EFECB9A60408.jpeg

Anonymkode: eaed2...84c

AnonymBruker
Skrevet
Albbas skrev (11 minutter siden):

Nei, det er der de har sitt ordinære passkontor, Stavanger politistasjon tilbyr ikke time for bestilling av pass. Ganske upraktisk for de som ikke har bil. 😒

Ingen ledige timer i mai når jeg sjekker nå. 🤷‍♀️ Så juni er sikkert fullbooket snart det også. 😂

Hvor er passkontoret på sola lufthavn?

Anonymkode: 9c8d0...f39

Gjest Albbas
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvor er passkontoret på sola lufthavn?

Anonymkode: 9c8d0...f39

Aner ikke, jeg har ikke bestilt meg nytt pass etter de flyttet dit. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har reservert timer til passbestilling (i Grenland dette) i neste uke. Usikker på hvilke som passer best, så jeg bestilte like greit to timer. Nesten slik at jeg vurderer å legge ut den ene ledige timen på finn.no og tjene litt pæng til ferien 😂

Husk å avbestille den ene så noen som trenger den får den. Er redd mange har  gjort sånn og skapt problemer for andre. Men kan jo på en måte forstå det også, hvis det er usikkert når dere kan og lenge til neste gang man får time. 

Anonymkode: f6ece...a13

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

🤦‍♀️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Husk å avbestille den ene så noen som trenger den får den. Er redd mange har  gjort sånn og skapt problemer for andre. Men kan jo på en måte forstå det også, hvis det er usikkert når dere kan og lenge til neste gang man får time. 

Anonymkode: f6ece...a13

Jeg holder nok på begge til siste slutt. Jeg setter meg på ekstravakter, og vil prioritere det, fremfor time til pass, sålenge jeg har to timer å gå på

Merkelig at det tillater å reservere to timer

AnonymBruker
Skrevet
Spell skrev (1 time siden):

🤦‍♀️

Interessert i en time? 😂

• Liker 1
Skrevet

Har 2 timer selv den 30 Mai Klokken 18:30 og 1 Juli klokken 08:45 Politiets Publikumssenter i Stokke den 1 Juli kan doneres bort hvis noen er fra Vestfold her 

AnonymBruker
Skrevet
Albbas skrev (4 timer siden):

Stavanger politistasjon sitt ordinære passkontor er lokalisert på Randaberg. Det ble fullbooket allerede i februar.

Anonymkode: 207c6...f4c

AnonymBruker
Skrevet

Du må velge mellom id kort og pass pga mangel på råvarer… venta i 5 mnd på time i oslo kom forrige uke og måtte velge. Sykt frustrerende!

Anonymkode: 4e446...50f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Interessert i en time? 😂

Nei, takk. Passet mitt er heldigvis gyldig noen år til, men kommer til å fornye det i god tid før det går ut 😅

AnonymBruker
Skrevet

Dette har vært et problem leeeeeenge.

Anonymkode: 3888c...6f5

AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (3 timer siden):

Har 2 timer selv den 30 Mai Klokken 18:30 og 1 Juli klokken 08:45 Politiets Publikumssenter i Stokke den 1 Juli kan doneres bort hvis noen er fra Vestfold her 

Da legger jeg også denne ut på finn.no 😂

AnonymBruker
Skrevet

Tips til alle som skal bestille pass til barn: pass på at underskriften på fullmakten ligner veldig på underskriften i passet! Hadde bestilt time på passkontoret tre måneder i forveien, pappaen hadde ordnet fullmakt, men da vi kom frem «lignet ikke underskriften nok» og det tok i hvert fall 15 min ekstra mens hun måtte få flere andre personer til å vurdere dette.. I passet hadde han skrevet bokstavene litt tydeligere, mens på fullmakten var det litt mer slurvete, og det var nok til at hun var veldig tvilende til å la ungen få pass. Hadde hun bestemt seg for å være vanskelig der måtte vi avlyst hele turen, er jo spennende nok nå når leveringstiden er fem uker og turen er i slutten av juni. 
Så pass på det! 

Anonymkode: 2220a...929

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tips til alle som skal bestille pass til barn: pass på at underskriften på fullmakten ligner veldig på underskriften i passet! Hadde bestilt time på passkontoret tre måneder i forveien, pappaen hadde ordnet fullmakt, men da vi kom frem «lignet ikke underskriften nok» og det tok i hvert fall 15 min ekstra mens hun måtte få flere andre personer til å vurdere dette.. I passet hadde han skrevet bokstavene litt tydeligere, mens på fullmakten var det litt mer slurvete, og det var nok til at hun var veldig tvilende til å la ungen få pass. Hadde hun bestemt seg for å være vanskelig der måtte vi avlyst hele turen, er jo spennende nok nå når leveringstiden er fem uker og turen er i slutten av juni. 
Så pass på det! 

Vi fikk samme utfordringen. Politimannen spurte om jeg kunne ringe opp mannen via FaceTime og at han dermed bekreftet fullmakten. Null stress da

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så pass på det! 

Ja, det er viktig! Jeg havnet nesten i samme situasjon, jeg sa det til og med til mannen min da han skrev under, men han bare fnøs av meg. Jeg kom meg unna ved å si at han er lege (underskriften på papiret var bare en krusedull, mens i passet hadde han faktisk forsøkt å skrive navnet sitt), og det godtok hun… Jeg var nok veldig. 

Anonymkode: abc11...46b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...