AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #1 Skrevet 30. april 2022 Vi skal kjøpe nytt kjøkken, og har sett litt på forskjellige kjøkkenleverandører. Foreløpig har vi fått en ganske stiv pris av en kjøkkenleverandør med god kvalitet. Men jeg er så usikker på om det er verd på bruke flere hundre tusen på et kjøkken? Hvilke erfaringer har dere andre gjort dere etter å ha kjøpt kjøkken? Vi har sett på IKEA , HTH, Norema, Schmidt, Strai osv. Prisen er billigst hos IKEA og dyrest hos Schmidt og Strai. Men er det egentlig godt nok med kjøkken fra IKEA? Vi har småbarn, så tenker jo litt på hvor slitesterkt det er. Har jo heller ikke lyst å bruke 100 tusen på kjøkken fra IKEA om det lett blir ødelagt, men samtidig vil jeg jo heller ikke bruke nærmere 400 tusen på samme kjøkken hos en annen dersom det fra IKEA er mer enn godt nok. Anonymkode: 33cb3...5e0
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #2 Skrevet 30. april 2022 Ikea sine skrog var best i test for noen år siden. Vi skiftet ut et Ikea kjøkken mot et Marbodal i fjor, og det jeg ser absolutt at Ikea var av bedre kvalitet og mer solid. Anonymkode: 757db...27d 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #3 Skrevet 30. april 2022 Kan anbefale kjøkken fra Aubo fra Monter Anonymkode: a0146...1ca
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #4 Skrevet 30. april 2022 IKEA er den man får klart best/mest for pengene. Man skal ganske langt opp i pris før man får tilsvarende IKEA i kvalitet og fleksibilitet. Anonymkode: 22a74...dc5 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #5 Skrevet 30. april 2022 Du kan også kjøpe ikea stammer/innmat, og velge fronter fra annen leverandør. Det kan kanskje være et alternativ? Anonymkode: d773e...c97 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå