Laura80 Skrevet 30. april 2022 #1 Del Skrevet 30. april 2022 Jeg har hele tiden trodd elslim ikke var så farlig om man ikke hadde så mye av. Selv har jeg alltid pleid ha litt og dette i dagene Før el. Ikke så mye på selve eldag. Så leste jeg at slim var alfa og omega, uten det ville ikke spermen klare svømme mot egget. Alle har sikkert litt , men har man veldig lite så blir det jo vanskeligere uansett. jeg har prøvd kjente ting som hostesaft og grapefrukt, noe som kan hjelpe. Det er visst veldig små mengder i det og personlig merket jeg ingen forskjell. SÅ kjøpte jeg hos urtesenteret.no noe som heter NAC. Dette er visst en kraftig antioksidant som hjelper på egg og sæd kvalitet. Jeg har lest mye på amerikanske forum at dette er mye brukt og skal øke fruktbarhet hos begge. På kvinnen skal nac gjøre syklusene mer stabile og fir kvinner med pco skal den være bra. Skal lettere gi el, og det anbefales å ta hele tiden siden det forhindret aborter. det Jeg opplevde etter jeg startet med nac var at Livmortapp åpnet seg en hel uke før jeg fikk positiv eltest OG jeg har hatt mengder med elslim! Aldri sett så mye før!? Jeg måtte Google om Dette kunne komme så nac, og joda, det var kjent for å gi mer elslim også. Så wow sier jeg bare! Har sene sykluser og ustabile eggløsninger men fikk heldigvis positiv eltest i dag på cd 21. og masse elslim. Et tips bare. Har aldri hørt om nac selv før jeg kjøpte det. Og antioksidanter er jo kjekt generelt også i disse tider. Anbefales 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CatMom82 Skrevet 10. januar 2023 #2 Del Skrevet 10. januar 2023 Interessant at NAC kan påvirke slim også. Har selv brukt maaange timer på å lese meg opp om ulike antioksidanter og som du sier, NAC (eller N-acetyl cysteine) virker veldig lovende. Her er en studie jeg synes var svært interessant for meg som har opplevd 2 MA. Begynte å ta NAC 1 uke siden, det var vel dag 5. Har ikke hatt problemer med slim eller å bli gravid, men er fast bestemt på at neste gang lykkes vi for real, så prøver alt jeg kan (utenom reseptbelagte medisiner siden jeg ikke kvalifiserer for utredning ennå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå