*Ariel* Skrevet 5. november 2005 #1 Skrevet 5. november 2005 Trenger tips til den ultimate filmen i kategoriene drama og action. Hvilken film ville du absolutt hatt i samlingen din?
Aquarius Skrevet 5. november 2005 #3 Skrevet 5. november 2005 Kategori drama: Forrest Gump Action var verre...jeg liker celluar og phoneboth. Men ingen av dem er vel ultimate. Men ingen filmsamling er komplett uten Forrest Gump
Gjest Gitte Skrevet 5. november 2005 #4 Skrevet 5. november 2005 Dirty Dancing og Bodyguard er must-have filmer uansett sjanger
Gjest Hel Skrevet 5. november 2005 #5 Skrevet 5. november 2005 Drama: Road to Perdition Action: The Punisher
Brunhilde Skrevet 5. november 2005 #7 Skrevet 5. november 2005 Drama: Sleepless in Seattle Action: Blinkende Lykte
Pimbila Skrevet 5. november 2005 #8 Skrevet 5. november 2005 Drama: Road to Perdition ← Huff, den var skuffende, synes jeg. Drama: Pulp Fiction, American Beauty, American History X Action: Die Hard, The Last Boy Scout (Ja, jeg liker Bruce Willis ) Drama/Action: Léon, Fight Club
Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2005 #9 Skrevet 5. november 2005 (endret) Romantisk komedie: Dirty Dancing, Pretty Woman og Hjem, kjære hjem. Action: Saving Private Ryan, Full Metal Jacket, Kill Bill 1&2 Drama/Krim: Forrest Gump, Pulp Fiction, Goodfellas, American History X, Reservoir Dogs Edit: Bestemte meg for at Ringenes Herre er i en egen klasse. Å herregud det er så mange andre som skulle vært på lista... Ser at kategoriene over her er litt vide, men ja ja.. Endret 5. november 2005 av Rosin
Anglofil Skrevet 5. november 2005 #10 Skrevet 5. november 2005 (endret) Drama: Pride and Prejudice, North and South (den britiske mini-serien fra 2004), Giant, Roman Holiday (1953), Sabrina (1954), Casablanca, Krig og fred, Tornefuglene, Forrest Gump, A Family Man, Purpurfargen og Et vakkert sinn. Action: Fight Club Mvh Yvonne Endret 5. november 2005 av yvonne
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2005 #11 Skrevet 6. november 2005 Ah, ja! Die Hard! Brucern... *drømme*
Mrs. K Skrevet 6. november 2005 #12 Skrevet 6. november 2005 Drama: "The Graduate" med Dustin Hoffmann Action: "Indiana Jones" eller "Jaget"
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2005 #13 Skrevet 6. november 2005 Action/drama - Man on fire, Leon Action - Crimson Rivers 1 og 2 (Christopher Lee er bra skurk) Drama - Big Blue Ultimate romantiske komedie - Amelie Ellers er Elsk meg hvis du tør (Jeux d'enfants/Love me if ou dare, den franske/engelske tittelen) flott, ikke sikker på hvilken sjanger jeg skal putte den i....dramakomedie kanskje... En film du bør ha i samlingen din er Before the rain, drama. Finnes dessverre kun på VHS, måtte bestille den fra utlandet, men nå finnes det vel utsyr for å kopiere over gamle VHS fimer. Den er min all time favourite, og jeg liker vanligvis ikke drama noe særlig. Elsker Jean Reno ja, og har fått dilla på fransk film ("vanlig", ikke kunstfimer ;-). De har MYE bra når man kommer seg over evt. språkbarriere (altså gidde å måtte lese teksten, ikke lære seg fransk).
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 6. november 2005 #16 Skrevet 6. november 2005 Drama: Om mus og menn og Breaking the waves. Alt annet blir kjipt, selvsagt bortsett fra Forrest Gump. Action: Speed
Gjest Hilde Skrevet 6. november 2005 #17 Skrevet 6. november 2005 Den eneste filmene jeg har samlet på er barnefilmene til ungene mine. De skal jeg gjemme til jeg får barnebarn
Gjest Madeline Skrevet 6. november 2005 #19 Skrevet 6. november 2005 Jeg kom på noen til: Alene hjemme filmene, Dødelig våpen og Das Boot (ubåten).
Gjest lindas Skrevet 6. november 2005 #20 Skrevet 6. november 2005 de mistenkte.... det er filmen over alle filmer!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå