AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #1 Skrevet 30. april 2022 Jeg har hørt at vegetarianere fiser mye, men jeg var ikke klar over at det var så voldsomt som dette. Vi har vært sammen i 6 uker nå og hun fiser hele tiden. Og da mener jeg hele tiden. Under sex, kosing fremfor tvn, bilturer osv. Det er HELE tiden. Det lukter skikkelig søppel også, jeg brekker meg ofte og må åpne vinduer osv. Er det noen andre som sliter med det samme eller skal det være så Intest når enn er vegetarianer? Anonymkode: e0ae0...0af
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #3 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har hørt at vegetarianere fiser mye, men jeg var ikke klar over at det var så voldsomt som dette. Vi har vært sammen i 6 uker nå og hun fiser hele tiden. Og da mener jeg hele tiden. Under sex, kosing fremfor tvn, bilturer osv. Det er HELE tiden. Det lukter skikkelig søppel også, jeg brekker meg ofte og må åpne vinduer osv. Er det noen andre som sliter med det samme eller skal det være så Intest når enn er vegetarianer? Anonymkode: e0ae0...0af Da er det fordi hun har avføring i tarmen. Noe som vil lukte uavhengig av om man er vegetarianer eller ikke. Mulig hun er noe forstoppet? Drikker for lite vann, i forhold til hvor fiberrikt kosthold hun har? Er hun vegetarianer, eller mer «brødtarianer», eller fastfood som utelukker animalsk typen? Finnes sunn mat og usunn mat. Vegetar eller ikke. Anonymkode: 62081...40f 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #4 Skrevet 30. april 2022 Jeg er veganer og prompet også endel i starten. Nå går jeg til tarmskylling annenhver uke og promper sjelden. Lukter lite også ja. Noen ganger lukter det nesten fioler. Anonymkode: bb99e...917
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #5 Skrevet 30. april 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er veganer og prompet også endel i starten. Nå går jeg til tarmskylling annenhver uke og promper sjelden. Lukter lite også ja. Noen ganger lukter det nesten fioler. Anonymkode: bb99e...917 Ikke alle har råd til eller vil ta tarmskylling. Anonymkode: e0ae0...0af 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #6 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke alle har råd til eller vil ta tarmskylling. Anonymkode: e0ae0...0af Du kan redusere det til en gang i mnd. Bare 800 kr. Anonymkode: bb99e...917
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #7 Skrevet 30. april 2022 Menn som spiser plantebasert fiser hele 7 (!!!) ganger så mye som altetere. Så det gjelder sannsynligvis for kvinner også. https://www.researchgate.net/publication/353571881_Differential_Effects_of_Western_and_Mediterranean-Type_Diets_on_Gut_Microbiota_A_Metagenomics_and_Metabolomics_Approach Anonymkode: 4241b...50c 5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #8 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Menn som spiser plantebasert fiser hele 7 (!!!) ganger så mye som altetere. Så det gjelder sannsynligvis for kvinner også. https://www.researchgate.net/publication/353571881_Differential_Effects_of_Western_and_Mediterranean-Type_Diets_on_Gut_Microbiota_A_Metagenomics_and_Metabolomics_Approach Anonymkode: 4241b...50c Og de bæsjer dobbelt så mye og har løsere avføring. Anonymkode: 4241b...50c 5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #9 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg er veganer og prompet også endel i starten. Nå går jeg til tarmskylling annenhver uke og promper sjelden. Lukter lite også ja. Noen ganger lukter det nesten fioler. Anonymkode: bb99e...917 Så du har så mye ufordøyd materier i tarmene at du må ha tarmskylling hver andre uke? Har du tenkt på å spise sunn mat som blir fordøyd heller? Anonymkode: 03aa5...35a 7
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #10 Skrevet 30. april 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har hørt at vegetarianere fiser mye, men jeg var ikke klar over at det var så voldsomt som dette. Vi har vært sammen i 6 uker nå og hun fiser hele tiden. Og da mener jeg hele tiden. Under sex, kosing fremfor tvn, bilturer osv. Det er HELE tiden. Det lukter skikkelig søppel også, jeg brekker meg ofte og må åpne vinduer osv. Er det noen andre som sliter med det samme eller skal det være så Intest når enn er vegetarianer? Anonymkode: e0ae0...0af Eier hun ingen skam på dette? Og sier du ikke ifra? Man fiser på badet. Anonymkode: bcd0d...90d 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #11 Skrevet 30. april 2022 Med så mye fis håper jeg dere har bide Anonymkode: c8451...7f6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #12 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er veganer og prompet også endel i starten. Nå går jeg til tarmskylling annenhver uke og promper sjelden. Lukter lite også ja. Noen ganger lukter det nesten fioler. Anonymkode: bb99e...917 Oi, det er ikke bra for tarmene å bruke tarmskylling bare én gang engang. Anonymkode: 0cc6f...56e 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #13 Skrevet 30. april 2022 Normalpersonen promper gjennomsnittlig 15–25 ganger per døgn. Anonymkode: 5b4c0...857
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #14 Skrevet 30. april 2022 Jeg er vegetarianer og går på do et par ganger i uken. Utover det promper jeg når jeg er på do. Selvfølgelig gjør jeg det aldri når jeg er sammen med andre. Heller ikke kjærester. Jeg vil tro at damen din har tarmproblemer og bør oppsøke lege. Anonymkode: 4f35e...199
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #15 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er veganer og prompet også endel i starten. Nå går jeg til tarmskylling annenhver uke og promper sjelden. Lukter lite også ja. Noen ganger lukter det nesten fioler. Anonymkode: bb99e...917 Hvorfor i alle dager ønsker du å ødelegge bakteriefloraen i tarmene dine?! Anonymkode: 5b4c0...857 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå