AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #1 Del Skrevet 29. april 2022 Åreknuter går i slekten min og jeg har allerede hatt en operasjon. Hadde akkurat store nok til å få det dekket. Er 30 og hadde operasjon i 2019. Nå har jeg såvidt fått tilbake igjen litt det er så stygt! Og ikke minst blir de veldig vonde og det KLØR! Blir bevegelseshemmet når det blir varmt fordi det verker når man går/løper. Har ikke brukt støttestrømper det siste året. Siden jeg såvidt har fått de tilbake, bør jeg velge kompresasjon? Jeg forstår ikke helt forskjellen på det og støttestrømper. Støttestrømper er forebyggende står det, mens komp. er når du trenger behandling. I tillegg lurer jeg på om det har noe å si hvor høye de er. De som har kommet tilbake såvidt er rett over kneet, på siden. Altså nederst på låret på innsiden av benet. Bør jeg bruke høye da? Eller har det ikke noe å si? Anonymkode: 6cc5d...d3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #2 Del Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): De som har kommet tilbake såvidt er rett over kneet, på siden. Altså nederst på låret på innsiden av benet. Ja, bruk lårhøye eller strømpebukser. Du trenger høyere kompresjonsgrad enn støttestrømper. Oppsøk bandasjist så får du gode råd. Anonymkode: a6966...a4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #3 Del Skrevet 9. mai 2022 Hei igjen, vet ikke om du har fått kjøpt deg strømper enda. Men en venninne av meg nevnte tilfeldigvis at hun er med i en POTS-gruppe på Facebook der hun har fått gode tips angående kompresjonsstrømper. Tenkte bare å tipse deg Anonymkode: a6966...a4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå