Gå til innhold

Samboeren min blir sjalu når han drikker og sender stygge meldinger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er ute med guttene og jeg med venninnene mine i kveld. Han sa da vi ble sammen at han slet med tillit, og selv om vi har snakket mye om det, så er det som om det ikke betyr noe. Han har sendt meg flere stygge meldinger, det er tydelig at han er skikkelig full. Og jeg blir veldig lei meg. Har hatt en utrolig koselig og morsom kveld med venninner, også ødelegger han det slik. Jeg vet han sliter med dette, men kan ikke godta slik oppførsel. Hvordan skal jeg si dette til han i morgen?

Anonymkode: f419e...5d7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alder på denne fyren? Høres ut som en umoden 18 åring! Ikke grei oppførsel, snakk med han når han er edru og si at sånn oppførsel finner du deg ikke i! Ikke gidd å åpne meldingene hans eller ta telefon hvis han ringer inatt. 

Anonymkode: a76d0...b83

AnonymBruker
Skrevet

En sånn fyr lager nok sjau når en kommer hjem.. 

Lykke til ts ♥️

Anonymkode: 2619f...b5a

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvordan skal jeg si dette til han i morgen?

Be han lese opp meldingene høyt og spør hvor lenge han tror du gidder dette.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Han er ute med guttene og jeg med venninnene mine i kveld. Han sa da vi ble sammen at han slet med tillit, og selv om vi har snakket mye om det, så er det som om det ikke betyr noe. Han har sendt meg flere stygge meldinger, det er tydelig at han er skikkelig full. Og jeg blir veldig lei meg. Har hatt en utrolig koselig og morsom kveld med venninner, også ødelegger han det slik. Jeg vet han sliter med dette, men kan ikke godta slik oppførsel. Hvordan skal jeg si dette til han i morgen?

Anonymkode: f419e...5d7

Alkohol har en tendens til å forsterke de negative sidene ved individet som drikker dette, og er man god og snill er det stikk motsatt, det forsterker de gode sidene enda mer. Sannheten får du av barn og fulle mennesker er det et ordtak som sier. Det stemmer veldig ofte. Da har du svaret her, når han er edru klarer han å kontrollere dette, men de samme sidene er der. Når han drikker klarer han det ikke, og da kommer det frem i sin grelle sannhet. Du velger hvordan du tar det videre med han.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...