Gå til innhold

Gratulerte meg ikke med dagen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prater med en gutt hvor jeg ikke vet hundre prosent hvordan ståa er. Altså, jeg vil nok si at vi på en måte holder på, men at det ikke er i nærheten av å utvikle seg til et forhold enda. Det vil si: vi prater i ny og ne, men ikke hver eneste dag. 

For noen dager siden hadde jeg bursdag, og det var noe som skuffet meg enormt mye. Jeg fikk altså ingen gratulasjon fra han i det hele tatt. 

Og nei, han hadde ikke glemt det, ikke var han for opptatt heller. Tvert imot: vi har en felles vennegjeng hvor vi alle var samlet på en park den aktuelle dagen (ikke for å ferie bursdagen min, men rent tilfeldig da det var fint vær). Alle sammen gratulerte meg med dagen, ga meg klemmer, ei venninne kom med blomster, men absolutt ingen gratulasjon fikk jeg fra han i det hele tatt. Hver eneste person gratulerte meg bortsett fra han. 

Han pratet til meg om et annet tema, men ga meg aldri noe gratulasjon. Vi har heller ikke pratet på sosiale medier siden da. 

Spørsmålet mitt er: hvorfor i all verden velger han å ikke gratulere meg? Altså.. Det var ikke slik at han ikke visste at jeg hadde bursdag? 

Han er også en typisk person som ikke viser særlig empati. Når jeg er lei meg er han ikke til trøst, hvis jeg har fått til noe stort er han ikke til støtte osv. 

En ting vet jeg for sikkert, og det er at min respekt for han er ikke til stede etter denne hendelsen, og jeg vil på ingen som helst måte fortsette å «holde på» med han lenger. Jeg skal aldri danne et forhold med en fyr som velger å ikke gratulere meg med dagen. 

Det jeg derimot er veldig nysgjerrig på er den psykologiske delen bak dette. Hvorfor vedkommende altså velger å ikke gratulere ei jente han har et øye til med dagen? Hvorfor han kommer å prater med meg men nevner ikke noe som helst om bursdagen min? Liker han ikke at jeg får oppmerksomhet? Er han for lite følsom? 

Jeg har blitt skikkelig skuffet, og ikke minst ekstremt sjokkert. Ellers er han veldig på og viser meg interesse. 

Anonymkode: 9c12d...cba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ignorerte det for å slippe å ta stilling til å gi gave. 

Anonymkode: 18360...637

AnonymBruker
Skrevet

Og bra! Hold standarden din oppe! Han skulle gratulert deg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Og bra! Hold standarden din oppe! Han skulle gratulert deg

Ja, det skulle bare mangle. Synes bare det hele er rart, nesten som om han ikke hadde lyst at jeg skulle føle meg bra.. 

TS. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

og jeg vil på ingen som helst måte fortsette å «holde på» med han lenger.

Likevel så lager du en lang trådstart......?

Anonymkode: a818f...a42

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Likevel så lager du en lang trådstart......?

Anonymkode: a818f...a42

Leste du hva jeg skrev? Jeg vil vite psykologiske delen bak det, hvorfor. 

TS. 

AnonymBruker
Skrevet

Rart. Virker som en gutt som er litt i sin egen verden. Er han veldig selvopptatt? Eller kanskje stikk motsatt? Lite sosiale antenner? 

Anonymkode: 0675d...bf4

AnonymBruker
Skrevet

Fordi han tenker bare på seg selv.

Anonymkode: b71c9...b4b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Rart. Virker som en gutt som er litt i sin egen verden. Er han veldig selvopptatt? Eller kanskje stikk motsatt? Lite sosiale antenner? 

Anonymkode: 0675d...bf4

Det er flere tegn jeg har lagt merke til som tyder veldig på at han er kun opptatt av seg selv, så det kan jo være det. Jeg stiller meg selv spørsmålet til hvordan han "tørr" å ikke gratulere meg - blir han ikke redd for at jeg på den måten avslutter alt med han? Jeg hadde aldri turt å ikke gratulere en fyr jeg dater, hadde tenkt med en gang at han aldri kommer til å godta det. 

Men han, han bryr seg jo ikke ser det ut som. Som da sikkert betyr at han aldri egentlig har brydd seg så mye om meg..? 

TS. 

AnonymBruker
Skrevet

Bagatell. 

Anonymkode: 90a5c...15e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...