AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #1 Skrevet 29. april 2022 Litt nysgjerrig på hva som er vanlig - er det vanlige at det er forskjellig? Mannen og jeg legger oss like mye hver for oss som vi gjør samtidig. Han får sin alenetid ofte når alle har lagt seg, hektisk jobb og mye som skjer i hverdagen. Noen ganger er han hos meg litt og koser før jeg nesten sovner og han går og gjør noe annet - diller med hobbyer. Noen ganger har jeg lurt på om det er dumt/unormalt, men samtidig tenker jeg «det funker jo egentlig for oss, så why not?» Anonymkode: 81fbd...6a8 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #2 Skrevet 29. april 2022 Vi legger oss alltid samtidig. Har vært unntak nå i det siste pga at jeg er høygravid og har helt fucka søvn 😅😅 Anonymkode: 26669...3b8 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #3 Skrevet 29. april 2022 Samme her, her er jeg B-mennesket som sitter oppe. Anonymkode: e6cc4...41b
MyMichelle Skrevet 29. april 2022 #4 Skrevet 29. april 2022 For oss funker det at jeg har alenetid etter at han har lagt seg. Gjør kreative greier, eller er på KG…. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #5 Skrevet 29. april 2022 Vi legger oss ofte til forskjellig tid - spesielt i helgene! Mannen liker å sitte oppe og game med kompiser og det hender det sklir ut i de små timer 😅 Jeg blir trøtt tidlig, spesielt nå som jeg er gravid, så legger meg ofte flere timer før han. Anonymkode: e5360...7f9 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #6 Skrevet 29. april 2022 Han legger seg halv ti, og det er aaaaalt for tidlig for meg. Anonymkode: 8755c...a29 2
powerpuffen Skrevet 29. april 2022 #7 Skrevet 29. april 2022 Vi legger oss i 99% av tilfellene samtidig, men det hender at den ene legger seg før den andre hvis en føler seg dårlig eller er ekstra sliten. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #8 Skrevet 29. april 2022 Vi gjorde det alltid samtidig før babyen vår kom tidligere denne måneden. Nå sitter samboeren min oppe med babyen en stund på kvelden så jeg får legge meg tidlig, siden jeg blir vekt på natta for å amme. Anonymkode: a3682...f30 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #9 Skrevet 30. april 2022 Vi legger oss aldri samtidig. Jeg legger meg ca 23, han i 2-3 tiden. Han blir med når jeg legger meg innimellom, men står opp igjen etterpå. 😛 Anonymkode: f2f1c...31e
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #10 Skrevet 30. april 2022 Vi legger oss aldri samtidig. Skjønner ikke helt hvorfor det skulle være dumt. Anonymkode: f4d0f...a3d 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #11 Skrevet 30. april 2022 Ja, legger oss alltid samtidig! ☺️ Anonymkode: 0c599...96f
Olive_North Skrevet 30. april 2022 #12 Skrevet 30. april 2022 Veldig sjeldent samtidig, kanskje under ferier… Jeg har en jobb som starter 06:30, og han har hjemmekontor som starter 8:30. I tillegg behøver han ikke like mye søvn som meg 😅 Jeg legger meg tidlig og han legger seg veldig sent, og sånn er det i helger også
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #13 Skrevet 30. april 2022 Vi prøver å legge oss samtidig, men det skjer vel kun i 50% av kveldene. å legge oss samtidig merker vi er godt for forholdet. Ligge å prate litt, kose litt, bare ligge inntil… og sex selvfølgelig. Anonymkode: 8cfd9...7cc
Pakini Skrevet 30. april 2022 #14 Skrevet 30. april 2022 Nei, jeg legger meg alltid før han. Han sitter oppe og ser tv. Jeg er kveldstrøtt. 😅
Antiviruset Skrevet 30. april 2022 #15 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Litt nysgjerrig på hva som er vanlig - er det vanlige at det er forskjellig? Mannen og jeg legger oss like mye hver for oss som vi gjør samtidig. Han får sin alenetid ofte når alle har lagt seg, hektisk jobb og mye som skjer i hverdagen. Noen ganger er han hos meg litt og koser før jeg nesten sovner og han går og gjør noe annet - diller med hobbyer. Noen ganger har jeg lurt på om det er dumt/unormalt, men samtidig tenker jeg «det funker jo egentlig for oss, så why not?» Anonymkode: 81fbd...6a8 Det er ikke noe som er vanlig Det som passer for dere er det beste! Ja jeg legger meg alltid sammen med partner, men det er mer fordi det passer seg slik, og vi er tidlig i forholdet. Jeg tenker slik at når vi kjenner hverandre godt og er sikker på hverandre så er det å legge seg til litt forskjellige tider alt etter som formen tilser det helt innenfor. Jeg blir i alle fall ikke sur på grunn av det. Bor man sammen fast eller ikke er jo også en faktor, om ikke er jo det å legge seg sammen veldig koselig og ender i ja du vet ...... Som gifte og bo fast sammen så blir dette litt mer "rutine".
Antiviruset Skrevet 30. april 2022 #16 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi prøver å legge oss samtidig, men det skjer vel kun i 50% av kveldene. å legge oss samtidig merker vi er godt for forholdet. Ligge å prate litt, kose litt, bare ligge inntil… og sex selvfølgelig. Anonymkode: 8cfd9...7cc Helt klart dette i alle fall tidlig i forholdet og da snakker jeg i løpet av et år, etter dette så er det ikke noe must at dette må skje hver eneste dag mener jeg. Da er det helt greit at jeg eller hun har en viss frihet til å kunne sitte litt lengre oppe om det det er et ønske enkelte dager. Om det skjer hele tiden er det et faretegn tenker jeg, da er ikke den nærheten der som trengs for at et forhold skal holde seg sunt over tid.
Veggdyret Skrevet 30. april 2022 #17 Skrevet 30. april 2022 Vi legger oss så godt som aldri samtidig, jeg trenger 7-8 timer søvn og må opp 06:30, han klarer seg på 6 timer og kan sove til 07:30. Så jeg legger meg samtidig som barna og han legger seg godt etter midnatt.
Hansehan Skrevet 30. april 2022 #18 Skrevet 30. april 2022 Vi legger oss aldri samtidig. Jeg trenger mer søvn enn kona, så jeg legger meg som regel rundt 23. Kona har hjemmekontor et par dager i uken, og da sitter hun oppe til ganske sent. Når hun skal på kontoret er hun ute av huset før fuglene fiser, så da er hun i seng i god tid før 23. Det funker fint for oss, sex har vi som regel på ettermiddagstid, og da får vi dekket cuddlebehovet også.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #19 Skrevet 30. april 2022 Jeg og mannen legger oss omtrent aldri på samme tidspunkt. Ikke har vi samme soverom heller. Vi har veldig annerledes søvnbehov og døgnrytme. Han legger seg senere enn meg og har det aller best med 6-7timer søvn. Jeg trenger 8-9timer søvn for å fungere godt. Anonymkode: 702c8...b70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå