AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #1 Del Skrevet 29. april 2022 Vi har en hund på 11 mnd som er vant til at vi står opp kl 06 i hverdagen. Men i helgenehar vi lyst å sove en time eller to lenger. Det er ikke hunden vår helt enig i 😂 Hvordan er det med deres hunder? Vekker den dere tidlig? Anonymkode: 34605...bdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #2 Del Skrevet 29. april 2022 Hunden din skal være stueren og klare å holde seg. Min har vært inne 11 timer på natta siden han var noen mnd gammel. Nå er han 3,5 Anonymkode: 46c79...98c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #3 Del Skrevet 29. april 2022 Og nei han vekker meg ikke. Bare be hunden din om å legge seg igjen,også går du ut når du er klar (innenfor rimelighetens grenser. Jeg synes 11 timer er absolutt max på natta) Anonymkode: 46c79...98c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #4 Del Skrevet 29. april 2022 Vår hund på 1 år våkner når vi står opp. Sover ikke så innmari lenge da, den første i huset er gjerne oppe i 9-tiden. Har vært sånn siden hun ble stueren 😊 Anonymkode: 1b647...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 29. april 2022 #5 Del Skrevet 29. april 2022 Våre to hunder sover til vi står opp, om det er 06 eller 12! De har fått gå ut og tisse hvis de maser før vi skal opp, men da er det ingen lek, moro eller annet. Kun tisse, så inn igjen og legge seg. Da venner de seg fort til at det ikke er vits i å mase annet enn i nødvendige ærend 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 29. april 2022 #6 Del Skrevet 29. april 2022 Hunden min pleier heldigvis ikke vekke meg. Det har hun erfart i sine yngre dager at er en lite populær ting å gjøre, tror jeg. Nå ligger hun i ro stort sett og sover til jeg våkner. Hvis jeg mot formodning skulle sove helt til klokka 8 eller halv 9 (det pleier jeg ikke, men det har skjedd) så begynner jeg gjerne å røre meg litt i søvne en stund litt før jeg våkner ordentlig. Da merker jeg noen ganger at hunden begynner å gå rundt i rommet og venter på at jeg skal våkne helt og stå opp. Vanligvis er jeg oppe før sju, for jeg våkner tidlig. Hunden min er 11 år og lar meg heldigvis sove til jeg vil stå opp selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #7 Del Skrevet 29. april 2022 Min hund begynner tasse rundt ca kl 7:00 i helgene. Jeg drøyer det gjerne en time til før jeg står opp. Da går vi 20 minutters tur før frokost. Noen ganger slipper jeg han bare ut i hagen sånn at han får tisse, så går jeg og legger meg igjen. Anonymkode: b39ba...5e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #8 Del Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hunden din skal være stueren og klare å holde seg. Min har vært inne 11 timer på natta siden han var noen mnd gammel. Nå er han 3,5 Anonymkode: 46c79...98c Han er stueren han. Men kjeder seg nok og vil ha oppmerksomhet. Anonymkode: 34605...bdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #9 Del Skrevet 29. april 2022 Min vekker ikke meg. Vi legger oss rundt ett og jeg står opp åtte. Noen ganger står han opp sammen med meg. Andre ganger snur han seg rundt og sover videre. Anonymkode: 2ab62...172 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 29. april 2022 #10 Del Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er stueren han. Men kjeder seg nok og vil ha oppmerksomhet. Anonymkode: 34605...bdd Da funker trikset mitt med kun tissing og ingenting annet på ukurante tidspunkter utmerket! Han lærer fort at han ikke får noe annet enn det nødvendige ut av å vekke deg. Står du opp og starter dagens underholdning er det jo ikke rart han vekker deg, da funker jo vekkingen i hans favør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarzani Skrevet 29. april 2022 #11 Del Skrevet 29. april 2022 Vår hund får siste tur like før vi legger oss, og da krever han ikke ny tur ut før ca 10-11 neste morgen. (Dette gjelder da helg). I ukedagene får han også luftetur når vi skal i seng, men da luftes han når den første voksne i huset står opp, gjerne rundt kl 06. Så han følger rytmen til oss voksne i hjemmet.. i helgene står ungene opp mellom 7-9, men han ber ikke om å få komme ut før vi voksne står opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #12 Del Skrevet 30. april 2022 Anononyma skrev (7 timer siden): Da funker trikset mitt med kun tissing og ingenting annet på ukurante tidspunkter utmerket! Han lærer fort at han ikke får noe annet enn det nødvendige ut av å vekke deg. Står du opp og starter dagens underholdning er det jo ikke rart han vekker deg, da funker jo vekkingen i hans favør! Jeg har stått opp og tatt han med ut for å tisse, så inn igjen. Ingen lek eller noe. Han våknet i dag som vanlig rundt kl 6. jeg ba han legge seg. Funket fint frem til ca 7:40. Da ble han ekstra rastløs og litt lyder fra han. Tenkte at han sikkert måtte på do. Han var ivrig etter å gå til døren. Ikke fullt så ivrig ute, men tisset etterhvert. Så ville han selv inn igjen. Han har vært rolig etter vi kom inn igjen og ligger nå å halvsover. ♥️ Anonymkode: 34605...bdd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #13 Del Skrevet 30. april 2022 Har min 4. hund nå og alle har sovet like lenge som meg Mannen min står opp 2-3 timer før meg, hunden blir liggende fordi den vet at den følger min timeplan. Hunden er 11 mnd. Anonymkode: ee430...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #14 Del Skrevet 30. april 2022 Går siste tur mellom 21 og 23. I helgene kan han lett sove til 10, i ukedagene går vi tur i 7-tiden. Han vekker meg bare hvis han må veldig på do, kanskje to ganger i måneden, ellers er det jeg som må vekke han😄 Anonymkode: 9531e...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #15 Del Skrevet 30. april 2022 Har en valp som nå er 3 måneder, hun har vært fantastisk grei fra første natt og sover til jeg våkner. Tar henne ut på do rett før jeg legger meg, og da sover vi fra rundt 23-00 til alt mellom 08-10:) Anonymkode: 7da37...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #16 Del Skrevet 30. april 2022 Hunden står ikke opp før vi står opp. Han har også skjønt at hvis en av oss våkner tidlig for å reise, og ikke tar på lyset i gangen er det fremdeles natt. Anonymkode: 90f8b...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #17 Del Skrevet 30. april 2022 Min hund er 10,5 måned gammel og holder seg helt til vi står opp. I helger kan vi fint sove til kl.11:00 og han er vandt til å stå opp mellom 06:00-06:30 i hverdager. En gang da han var 6 måneder gammel holdt han seg i 14 timer en natt. Det var ikke meningen, men det gikk helt fint😅 Jeg tror nok hunden din bare er vandt til at dere står opp tidlig og at dere kanskje rett og slett må overse at han ønsker oppmerksomhet så tidlig. Anonymkode: de401...a0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #18 Del Skrevet 30. april 2022 Min hund har sovet mellom 8-10 timer siden han flyttet hit som 8 uker gammel. Var litt piping de to første nettene, men fra tredje natten har han sovet/vært rolig til jeg står opp. Nå som det er lysere på morgenen våkner han tidligere og jeg registrerer at han romsterer litt i rommet, men så sovner han igjen fordi han ser at jeg ikke er på vei opp. Anonymkode: dfd0a...29e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #19 Del Skrevet 30. april 2022 Mine sover til jeg står opp. Da står de også opp, men legger seg ned og sover mens jeg ordner meg og drikker morgenkaffen. De er slappe morgendyr. Anonymkode: b2786...8d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WilhelmineAmalie Skrevet 30. april 2022 #20 Del Skrevet 30. april 2022 Hunden min sover fra vi legger oss og som oftest til vi våkner. Hun kan vekke oss rundt 07-08 av vane. Ellers har hun sagt ifra midt på natta om hun har hatt behov for å gå ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå