Gjest Ingrid78 Skrevet 5. november 2005 #1 Skrevet 5. november 2005 Jeg lurer litt frem og tilbake på om jeg skal ha ekte juletre, eller kjøpe et i plast. Det skal sies at vi har både hund og katt, så derfor lurer jeg på om plast er mer praktiskt. Hva mener dere?
Brunhilde Skrevet 5. november 2005 #2 Skrevet 5. november 2005 Jeg har katt og hund og vi har ordentlig tre. Her kan du forresten lese ganske mye om de forskjellige tankene rundt det med juletre.
Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2005 #3 Skrevet 5. november 2005 Vi har ett av hvert. Har katt, og hun gir blaffen i begge to.
~umulia~ Skrevet 5. november 2005 #4 Skrevet 5. november 2005 Vi skal ha plasttre, og det er fordi mannen er allergisk. Men kunne jeg velge ville jeg valgt ekte. Hvorfor mener du det blir mer praktisk med plasttre når du har hund og katt? Det eneste jeg kan tenke meg at er en ulempe er at hunden muligens vil dra barnenålene rundt i huset. Men de havner jo over alt uansett.
Pimbila Skrevet 5. november 2005 #6 Skrevet 5. november 2005 Har ikke plass til juletre i den lille stua vår
Helene Skrevet 5. november 2005 #7 Skrevet 5. november 2005 Har alltid hatt ekte, og har vært strålende fornøyd med det. Er egentlig motstander av plastikktre MEN, nå har vi reist bort enkelte juler. Noen ganger har vi hatt tre (som har blitt tømt for barnåler i løpet av ferien). Et par ganger har vi ikke hatt tre, og da blir det ikke skikkelig jul til datteren min. Må innrømme at jeg synes det er stusselig uten tre. Så i år skal jeg ut og kjøpe det største og fineste juksetreet som finnes. Jeg er ikke lykkelig for det, men da vi skal reise bort igjen, ønsker jeg ikke å ha jul uten tre eller et hus med alle barnåler under treet når vi kommer hjem igjen. Trist men sant. Skal iallefall prøve å finne et jeg kan leve med i flere år da. Og kanskje det går ann å kjøpe grantrelukt på spray en dag
Samantha Skrevet 5. november 2005 #8 Skrevet 5. november 2005 Vi har alltid ekte som vi høgg i skogen oppafor huset vårt. Det gjer pappa og dei som vil vere med kvar lisjejulafta. Fin tradisjon!
Gjest uri Skrevet 6. november 2005 #9 Skrevet 6. november 2005 Vi er og hogger juletreet hos tante og onkelen min.. Kjempe kjekt for både barn og voksne.. Ang dette med dyr, så er det første gang hunden våres skal feire jul.. Så jeg er jo ganske spendt på hvordan han vil reagere når treet er på plass.. Ser for meg at det blir travelt
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2005 #10 Skrevet 6. november 2005 Trist men sant. Skal iallefall prøve å finne et jeg kan leve med i flere år da. Og kanskje det går ann å kjøpe grantrelukt på spray en dag ← Du får kjøpt furunålsolje på apotek. Hjelper iallefall litt på.
Arkana Skrevet 6. november 2005 #11 Skrevet 6. november 2005 (endret) Ekte gran, fordi det ser finest ut og fordi det lukter godt. Vi har også katt, ikke noe problem med det. Endret 6. november 2005 av Arkana
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2005 #12 Skrevet 6. november 2005 Ekte... noe annet er ikke aktuelt, dablir det ikke tre
Gjest LoisLane Skrevet 6. november 2005 #13 Skrevet 6. november 2005 Ekte. Det trengs vel ikke å begrunnes en gang?
Mysti Skrevet 6. november 2005 #14 Skrevet 6. november 2005 Treet må i min verden være ekte. (Veeeldig glad for at ingen i nærmeste familie er allergikere!!). Og det må være gran. Om det blir vanlig gran eller edelgran i år vet jeg ikke enda.
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2005 #15 Skrevet 6. november 2005 Ekte furutre!! Ingen over ingen ved siden
sixx Skrevet 6. november 2005 #16 Skrevet 6. november 2005 Vi har ekte....og katt. Eneste "problemet" er at katten drikker opp vannet i juletrefoten.
Gjest Emera Skrevet 6. november 2005 #19 Skrevet 6. november 2005 Skal ha ekte tre. Helst edelgran. De siste årene jeg bodde hjemme hadde vi plasttre, og det var skikkelig nedtur, syntes jeg.
SissiB Skrevet 6. november 2005 #20 Skrevet 6. november 2005 Heldigvis er ingen hos oss allergiske, for jeg kan ikke forestille meg en jul uten ekte juletre. Så, det blir edelgran hos oss. Vi har også katt, men et par spruter med vann, dersom han nærmer seg treet, de første par dagene, så holder han seg borte etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå