AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #1 Skrevet 29. april 2022 Et spørsmål, hvorfor er dere her når dere bare klager på hvor tåpelig forumet er og hvor teite alle er som skriver her? Det er lov å slette seg, bare så dere vet det. Anonymkode: c5fa7...f8c 1
ajarRun Skrevet 29. april 2022 #2 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Et spørsmål, hvorfor er dere her når dere bare klager på hvor tåpelig forumet er og hvor teite alle er som skriver her? Det er lov å slette seg, bare så dere vet det. Anonymkode: c5fa7...f8c Jeg for en kan ikke fordra at personer på internet tar feil. Dette forumet er en uttømmelig kilde til folk som tar feil. Det er litt som å spille candy crush eller tetris, det stopper aldri. Å slette meg vil jo ikke rette opp i uretten. Som David Toska berømmelig sa: "Du må ikke tåle den urett så inderlig vel, som ikke rammer deg selv." Å se den andre vei er ikke en mulighet. Argumentet ditt er litt som de som foreslår at folk som ikke liker Norge bare kan flytte til Somalia. Det må¨da være lov å ville bedre noe. 1 1
Gjest lurven Skrevet 30. april 2022 #3 Skrevet 30. april 2022 ajarRun skrev (13 timer siden): Jeg for en kan ikke fordra at personer på internet tar feil. Dette forumet er en uttømmelig kilde til folk som tar feil. Det er litt som å spille candy crush eller tetris, det stopper aldri. Å slette meg vil jo ikke rette opp i uretten. Som David Toska berømmelig sa: "Du må ikke tåle den urett så inderlig vel, som ikke rammer deg selv." 😄Å se den andre vei er ikke en mulighet. Argumentet ditt er litt som de som foreslår at folk som ikke liker Norge bare kan flytte til Somalia. Det må¨da være lov å ville bedre noe.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #4 Skrevet 1. mai 2022 Forumet pleide å være bedre. Uten troll og idioter. Jeg har et håp om at det en dag skal være mulig igjen å kunne stille spørsmål her og få ordentlige svar. Anonymkode: 8dcd2...805
Entern Skrevet 1. mai 2022 #5 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 30.4.2022 den 0.06): Et spørsmål, hvorfor er dere her når dere bare klager på hvor tåpelig forumet er og hvor teite alle er som skriver her? Det er lov å slette seg, bare så dere vet det. Anonymkode: c5fa7...f8c Ja de kan jo bare poste på diskusjon.no isteden?? Nytt slagord til bruk ovenfor folk som klager: «KOM DEG TILBAKE TIL DISKUSJON.NO!!»
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #6 Skrevet 4. mai 2022 virker også som det er temmelig mange her som utelukkende sitter på forumet for å klage over "troll" hele forbanna tiden. det er fullstendig umulig å opprette en eneste ny tråd, fordi de aller fleste som gidder å kommentere dukker opp for å sutre og klage over TROLL hver eneste j@vla gang.... Anonymkode: 3e5e1...cc7 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #7 Skrevet 4. mai 2022 Det er jo derfor dette forumet finnes. are se hvor mange som er aktive her nå, mens folk flest er på jobb.. Er vel ikke akkurat vi som er heldigst i samfunnet Anonymkode: 8c61d...7b7
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #8 Skrevet 4. mai 2022 Hvis noen klager på vas, løyn, lureri og fandens verk fra influensere på f.eks insta får man til svar at man er misunnelig. Da er det bare å slutte å bry seg og logge av. Hvorfor ikke gi samme svar til folk som kommer inn her og lager tråder om hvor dårlig behandlet man blir her. "Så logg av da, så er problemene borte." Anonymkode: 69b57...1fd 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #9 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er jo derfor dette forumet finnes. are se hvor mange som er aktive her nå, mens folk flest er på jobb.. Er vel ikke akkurat vi som er heldigst i samfunnet Anonymkode: 8c61d...7b7 Ellers så sitter vi på jobb og sluntrer unna med litt KG Anonymkode: a54b2...2f8 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #10 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ellers så sitter vi på jobb og sluntrer unna med litt KG Anonymkode: a54b2...2f8 Jada, gjør du sikkert Anonymkode: 8c61d...7b7
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #11 Skrevet 4. mai 2022 En ting er å klage over innleggene og brukerne her, men at folk orker å sitte på ris og ros og krangle med forumansvarlig, admin og moderatorer om semantikk og tolkning av regler er langt forbi min fatteevne. Men sånn har det vært siden minst 2002 da jeg registrerte meg for første gang. Hilsen noen som også er på jobb nå Anonymkode: 50d96...27f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå