Gå til innhold

Hva syntes du om så stor aldersforskjell i forhold som 15-35 år ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om aldersforskjeller i par-forhold som er veldig store? 

Anonymkode: 49aa2...ff3

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Så lenge begge er voksne bryr jeg meg ikke. Men kunne aldri selv vært i forhold med så store aldersforskjeller. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner noen med 15 års aldersforskjell som møttes da yngste var i starten av 20 årene. De har vært gift i snart 20 år. For noen fungerer stor aldersforskjell. Jeg kunne dog aldri vært i et slikt forhold selv. 

Anonymkode: 675a5...f72

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke jeg som skal leve med slapp ereksjon hos en gammel mann, heldigvis.

Anonymkode: e917a...16b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med en mann på 34 da jeg var 19, altså en aldersforskjell på 15 år. Det fungerte fint, det var ikke aldersforskjellen som var problemet. 

Anonymkode: 4105a...2f2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er spesielt,  og ville ikke gått inn i et forhold med så stor forskjell. Er glad mannen min er jevnaldrende.

Anonymkode: 09163...eac

• Liker 4
Skrevet

Har vært i et forhold med stor aldersforskjell. Det ble mer og mer merkbart jo eldre han ble. Er ikke hovedårsaken til at det ble brudd, men jeg vil aldri gå inn i et forhold igjen med så stor aldersforskjell.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke jeg som skal leve med slapp ereksjon hos en gammel mann, heldigvis.

Anonymkode: e917a...16b

Som alltid her på KG så tenker dere kvinncels at alle relasjoner skal være livslange forhold. Det er mulig å ha morro i livet også. 

Og med 15års aldersforskjell blir jo fortsatt kroppene deres utdaterte, dvaske og usexy lenge før vi menn får slapp ereksjon. 

Anonymkode: 9f71a...3d0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er litt ekkelt. Som han kjendismanageren David Eriksen. Nettopp slutt med dama nå, hun er 24 år yngre enn han, og han er i 50-årene.... begynner å lukte litt gammel gris. Lek med folk på din egen alder!

Anonymkode: ce6f2...9cb

• Liker 11
Skrevet

Jeg bryr meg ikke. 

• Liker 2
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Veldig stor aldersforskjell tror jeg sjelden funker i lengden. For kortvarige forhold er det jo helt greit, så lenge begge er voksne. Men ikke noe for meg.

Gjest Lunaris
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Som alltid her på KG så tenker dere kvinncels at alle relasjoner skal være livslange forhold. Det er mulig å ha morro i livet også. 

Og med 15års aldersforskjell blir jo fortsatt kroppene deres utdaterte, dvaske og usexy lenge før vi menn får slapp ereksjon. 

Anonymkode: 9f71a...3d0

Du får tro det.

Er ikke mye attraktivt med menn med utvendige åreknuter nedover leggene, impotent tynn kuk, dårlig ånde fordi han aldri lærte seg ordentlig tannhygiene, hodebunns-lukt, fotsoppstank, rødvinsavhengighet, grå/gul/blålig rynkete hud, grått skjegg og hår, slappe øyelokk med daue øyne, gule tenner, kulemage, mannepupper, dvask hengende kroppshud, urinsyrestank og ikke minst gammeldagse mannssjåvinistiske holdninger til kvinner. Hvem fanken roter seg frivillig borti noe sånt, når man kan få en som er like ung som seg selv og mye sprekere og mer attraktiv og fresh som man attpåtil har noe til felles med…?

AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med en som var 12 år eldre da jeg var i 20 årene. Innså at det var for mye. Folk får gjøre hva de vil, men aldri mer for min del. Min mann er 4 år eldre enn meg, og det er nok. 

Samtlige forhold med litt stor aldersforskjell røk i min krets da kvinnen ble rundt 40 år. Da ble det visst mer merkbart at mannen var en del eldre. 

Anonymkode: 4d1bc...ae1

• Liker 2
Skrevet

bryr meg ikke, hadde aldri selv giddet ligge med en som var på alder med bestefaren min, men smaken er som baken.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i et forhold med en som er mye eldre enn meg og nå som jeg har begynt å legge enda mer merke til forskjellen så har jeg veldig lyst å si rett ut til han at jeg vurderer å skille lag fordi jeg syntes han dusjer for lite i forhold til før og gidder aldri gjøre husarbeid eller ha kroppslig nærhet.. sex er ikke så Viktig for meg men sånn ellers er det fint med litt armkrok og kanskje litt tafsing😆😆 ?? Er jo kanskje sårende å høre det men samtidig har han jo selv valgt å være med ei på 24 år yngre. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge man er over 18 kan man gjøre det man vil. Jeg tenker nok negativt hvis jeg ser en slik situasjon, men er man myndig kan man ta egne valg selv 

Anonymkode: 84f10...295

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva tenker dere om aldersforskjeller i par-forhold som er veldig store? 

Jeg  bryr meg ikke så lenge begge parter er over 25 år.

AnonymBruker
Skrevet
O.G. skrev (6 minutter siden):

Jeg  bryr meg ikke så lenge begge parter er over 25 år.

Da er det vel på tide at du slutter å trakassere i tråder hvor noen forteller om forholdet sitt med stor aldersforskjell. Tror dessverre ikke det er sant at du ikke bryr deg.

Anonymkode: ac48d...2be

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da er det vel på tide at du slutter å trakassere i tråder hvor noen forteller om forholdet sitt med stor aldersforskjell. Tror dessverre ikke det er sant at du ikke bryr deg.

Anonymkode: ac48d...2be

Fordi det tror ikke du da nei.

AnonymBruker
Skrevet
Anonymus Notarius skrev (16 timer siden):

Veldig stor aldersforskjell tror jeg sjelden funker i lengden. For kortvarige forhold er det jo helt greit, så lenge begge er voksne. Men ikke noe for meg.

Hos de parene jeg kjenner til med stor alderforskjell fra 20 + så har det fungert. Hun med mann 30 år eldre ble nylig enke og sier at hun ikke angrer. Hadde hun ikke gifta seg med han hadde han uansett vært hennes mentor.

Anonymkode: da59d...008

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...