Gjest Ingrid78 Skrevet 5. november 2005 #1 Skrevet 5. november 2005 Hvilke fem sanger liker du aller best? Her er mine: 1. Meatloaf og Cher - Dead ringer for love 2. Bruce Dickinson - Tears of the dragon 3. Madonna - Like a prayer 4. Celine Dion - Immortality 5. Postskirobygget - Sløv uten dop.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #2 Skrevet 5. november 2005 Kingdom Come av Manowar See Emily Play av Pink Floyd I`m Only Sleeping av The Beatles Paranoid av Black Sabbath Picture Of Home av Deep Purple
Anglofil Skrevet 5. november 2005 #3 Skrevet 5. november 2005 Hallelujah ~ Rufus Wainwright Two Beds and a Coffee Machine ~ Savage Garden Nothing Else Matters ~ Metallica My Funny Valentine ~ Frank Sinatra Deep Water ~ Jewel Mvh Yvonne
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 6. november 2005 #4 Skrevet 6. november 2005 Bob Dylan - Like a rolling stone Walkabouts - Feel like going home Peter Gabriel - Biko Jayhawks - dead end angel Beatles - Here, there and everywhere
nostalgia Skrevet 6. november 2005 #5 Skrevet 6. november 2005 (endret) Ohh... det er jo helt umulig å velge BARE fem sanger!!... hmmm kanskje: It Must Be You ~ Van Morrison Days Like This ~ Van Morrison Hallelujah ~ Jeff Buckley You ~ Bonnie Raitt I Wish I Knew How It Would Feel To Be Free ~ Nina Simone (nei... nå kommer jeg på så utrolig mange andre også... sikker på at vi ikke skal ta top 20 i stedet?? eller top 50?? ) Endret 7. november 2005 av nostalgia
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2005 #6 Skrevet 7. november 2005 Denne må jeg tenke på....... Depeche Mode -Somebody er uten tvil nummer 1
Gjest Gjest Tuppelure Skrevet 7. november 2005 #7 Skrevet 7. november 2005 Kult, men avsindig vanskelig spørsmål... Jeg forsøker (dette har jeg tenkt mye på): 1. Pink Floyd: Learning to fly 2. U2: Love is blindness 3. R.E.M: Try not to breathe 4. Radiohead: Karma Police 5. Madonna: Like a prayer
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2005 #8 Skrevet 8. november 2005 Leonard Cohen-Halleluja Elton John-I'm still standing Sneaker Pimps-6 feet under Kosheen-Find you Manes-Ende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå