Gå til innhold

Hva skal det bli av meg tilslutt?

mrs.doubt

Anbefalte innlegg

:grine: har vært lærervikar en årrekke. Er utdannet lærer, men får jo ikke fast jobb. Nå har jeg tre barn og fødselspermisjonen går ut i januar. Har ikke lyst til å fortsette som vikar, altfor usikkert og stress med tre barn. Vet ikke hva jeg kan tenke meg istedet for, skal jeg kanskje sette meg på skolebenken igjen??? Noen tips ideer, synspunkter please. Tror jeg kan tenke meg turnus, da slipper vi alt stresset hver morgen. Kanskje en barnevernsinstitusjon eller noe liknende.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke egentlig noe konstruktivt å komme med, men ville bare si at det sikkert ordner seg til slutt - ikke gi opp :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt avhengig av hvor du bor men det er dessverre veldig vanskelig å få jobb innen barnevern.

Har du f.eks spesial pedagogikk da? Det er jo etterspurt og mulig å ta på deltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Ja det ordner seg sikkert. Men når man er 31 år og ikke fast jobb og ikke engang vet hva en vil jobbe med/som, da blir jeg litt fortvilet altså.

Tar gjerne imot flere synspumkter tips e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å jobbe f.eks med norsk opplæring? Ofte mer motiverte elever, mulighet til å jobbe kvelder. Vet at det mange steder er mangel på kvalifiserte lærere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skal være norsk-lærer på voksenopplæringen krever det mer enn bare en allmennlærer utdanning. Tror det er samme krav som til videregående faktisk: at man bør ha en tilleggsspes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er noen trøst så er jeg 41 og i samme situasjon, altså vet ikke hva det skal bli av meg "når jeg blir stor". Går på vikariater mens jeg tenker på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...