Jahallo Skrevet 29. april 2022 #1 Skrevet 29. april 2022 (endret) Litt langt de her men... Så har officiellt vært i lag med kjæresten 1/2år. Vi treffa hverandre i kanskje 4 mndr før det... Men frem til nå så har bare han treffa barna mine (han har ikke egne). Hans foreldre er skilte. Så har treffa faren og familien der (før vi gikk ut med at vi var ilag) . Å møtt på hans mamma + kjæresten par ggr å hatt smalltalk. Men de er alt. Vart spurt om jeg ville bli med på selskap om noen dager. Der de kommer være familie jeg IKKE treffa før. Voksne søsken og familien til dem med barn osv. Jeg kjenner jeg er så spent og nervøs. Veldig glad over at han vill ha med meg... Men samtidlig... Sist jeg var å traff en kjærestes familie og ble presentert som kjæresten hans, var vel for 20++ år sia. Vært alenemor mer enn jeg var ilag med barnas far. Å størsta mi bli 19 i år. Når jeg blir nervøs for noe så ender de bare opp enten at jeg snubler over ordene jeg skal si.. eller at jeg bare blir sittende stille. Jeg har ikke lyst å gjøre noen av delene. For jeg har no lyst å bli kjent med dem. Noen som vært i lignende situasjon? Første møte med svigerfamilie i voksen alder... Som har noen "gode råd" lengst veien? 🙈😄 Skal jeg kanskje si til kjæresten at jeg er skikkelig nervøs? 😬 Samtidlig vill jeg jo gjøre et godt inntrykk. For jeg liker virkelig denne mannen. 😍 Endret 29. april 2022 av Jahallo
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #2 Skrevet 29. april 2022 Er ikke det naturlig å snakke om at man er nervøs da? Hør med han hva de er opptatt av, hva de føler sterkt om og tema som bør unngås. Så gjør litt hjemmelekse på hvem er hvem så stiller du litt mer forberedt og det føles tryggere. Anonymkode: 4230c...43c
Rosatoast Skrevet 29. april 2022 #3 Skrevet 29. april 2022 Snakk med kjæresten din om nervøsiteten, og når du er i selskap, hvis du føler deg nervøs og snubler i ordene - så sier du at du er nervøs. Bare vær deg selv og vær ærlig så går det bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå