Gå til innhold

Ønsker de fleste kvinner at mannen er dominant i senga?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til kvinner, hva sier flertallet. Ønsker dere / tenner dere mest på at mannen skal være dominant i senga?

Anonymkode: 9fca3...5d3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner veldig på at mannen er dominant i fantasien, men i virkeligheten liker jeg at han er nøytral. Altså ikke underdanig på noen som helst måte, men heller ikke at han bare «kjører på». Jeg tenner vel aller mest på at han ønsker å gjøre meg godt. 

Anonymkode: 355ab...087

• Liker 9
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg tenner veldig på at mannen er dominant i fantasien, men i virkeligheten liker jeg at han er nøytral. Altså ikke underdanig på noen som helst måte, men heller ikke at han bare «kjører på». Jeg tenner vel aller mest på at han ønsker å gjøre meg godt. 

Enig i dette

Anonymkode: ee830...c06

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig i dette

Anonymkode: ee830...c06

her og

Anonymkode: 8b38f...ce8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Definitivt! Men dominant på den måten at han fremdeles vet hva jeg liker. Jeg kunne aldri taklet en tøffelmann.

Anonymkode: bdc0e...562

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Godt beskrevet :) En som tar for seg men samtidig lydhør.

Anonymkode: d0af9...d2e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel primært kjedelige, passive main stream-damer som ønsker at mannen skal gjøre jobben i senga. Men det finnes heldigvis noen aktive, kreative og sexy unntak fra den grå massen.

Anonymkode: 0e371...3b8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg liker begge deler 😊 Har vel med tiden funnet ut at vi er såkalt switch begge to. Kan like å bli dominert skikkelig, men liker også å dominere. Ja takk begge deler 😊

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, så lenge han holder seg unna analen. Der er det stengt 

Anonymkode: 242ae...4d1

• Liker 3
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Det er vel primært kjedelige, passive main stream-damer som ønsker at mannen skal gjøre jobben i senga. Men det finnes heldigvis noen aktive, kreative og sexy unntak fra den grå massen.

Anonymkode: 0e371...3b8

Tror du er i feil tråd eller misforstår spørsmålet.

• Liker 12
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg virker det som at det er ganske mange av begge kjønn som føler seg submissive og tenner på å bli dominert i en eller annen grad.

Inntrykket mitt er dog at det finnes flere dominante menn enn kvinner - så det er kanskje lettere for kvinner å få oppfylt fantasien om å være underdanig? 

Anonymkode: 9ee1b...c5c

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke dominant, men han kan gjerne være «lederen». Tenk swing-dans. Mannen leder deg, snurrer deg, holder godt fast i deg og svinger deg dit han vil. Men ikke med rå makt eller noe sånt. 

Anonymkode: 38ac0...f42

• Liker 6
Skrevet

De gjør det. 

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (4 minutter siden):

De gjør det. 

Nei, alle kvinner liker ikke dominante menn.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg liker ikke dominant, men han kan gjerne være «lederen». Tenk swing-dans. Mannen leder deg, snurrer deg, holder godt fast i deg og svinger deg dit han vil. Men ikke med rå makt eller noe sånt. 

Anonymkode: 38ac0...f42

Enig! Du sa det på en bra måte. Han skal være interessert i hva jeg liker men lede oss innenfor det. Å holde meg fast og sånt er veldig turn on, men å bare peise på med penetrasjon uten at jeg er med på det, er ikke det! 

Anonymkode: de5a3...d5b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er mest nysgjerrig på hva dere faktisk tenker på når "dominant" brukes? Deres definisjon altså.

Jeg ser at jeg nok har en dominerende personlighet når det kommer til sex, men slik jeg definerer det betyr det bare at jeg tar styringen og at hun gir meg kontroll og ledelse. Jeg styrer "showet", men med vår felles nytelse i tankene (ikke bare min).

Anonymkode: a5254...ab4

• Liker 5
Skrevet
AnnePåLande skrev (59 minutter siden):

Forklar.

AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke, interesserer meg midt i bæsjehullet. 

Ferdig med sex 4-ever! 

Anonymkode: fada5...91e

• Liker 1
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (13 minutter siden):

Forklar.

Du vet ikke at mennesker er forskjellige….?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnnePåLande skrev (1 time siden):

Majoriteten gjør det. 

Anonymkode: 9a491...7e5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...