AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #1 Skrevet 29. april 2022 I noen av trådene blir enkelttemaer raskt stemplet for "trolling". Jeg tenker ikke på alle de idiot-trådene som dukker opp, med de samme sex-fikserte temaene på repeat, men på litt spesielle hendelser som noen vil fortelle og få synspunkter på. Hvorfor si så raskt at noe er trolling? Min erfaring er at veldig mye rart kan skje i folks liv. Mange absurde, håpløse, rare og ville ting, som bare skjedde og som man ikke forstår hvordan man egentlig handlet opp i. Det som er weird er ikke nødvendigvis trolling. Og ofte er det mest absurde det sanneste. Det betyr jo ikke at alt det rare av slikt er sant. Sikkert ikke. Men jeg tipper en god del er det. De tøvete trådene om pikkstørrelser, naturisme, The Well, eller sex-tråder der griseord er stablet opp i tittelen, er det nok lurere å overse. Men det pussige er at så mange kommenterer dem, om og om igjen. Anonymkode: 4510f...617 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #2 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men det pussige er at så mange kommenterer dem, om og om igjen. Det er nettopp derfor de fungerer som trolling; så provokative og sensasjonalistiske at folk ikke klarer å la være å kommentere selv om historiene har lav eller ingen troverdighet. Anonymkode: b2e13...e6a 1
Sofakona Skrevet 29. april 2022 #3 Skrevet 29. april 2022 Mye av de som troller har laget nye brukere for 10 Minutter siden etc...de har ofte 5-10 forskjellige bruker navn her inne..og mange troll er det lett å kjenne igjen på hva de skriver..og ofte er de ikke anonym
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #4 Skrevet 29. april 2022 hvis noen faktisk er "trolling" så burde alle sammen selvfølgelig holde kjeftesmella deres, og heller la være å kommentere noe som helst i disse trådene. skriver man noe som helst i disse trådene, så får jo de ekte trollene selvfølgelig alt dem ønsker seg: mest mulig oppmerksomhet. Anonymkode: f511f...011
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #5 Skrevet 30. april 2022 Vel, det er vel akkurat det som gjør forumet attraktivt for troll. Kombinert med selvfølgelig at det er seksualitet og du har en ekte "knisefaktor". I temaet seksualitet burde man være åpen for de aller fleste ting. Folk lurer på mye forskjellig. Så trollene har litt mer godvilje å misbruke. Intensjonen med forumet er: "Diskuter seksualitet, erfaringer, preferanser, råd og tips.". Når en tråd tar utgangspunkt i et tema som har en kunstig vri inn i en emosjonell appell ("Er jeg rar?", "var det feil av meg?", "jeg er helt fortvilet"). Fordi "vi kvinner" (TS fremstiller seg som kvinne) liker så godt å prate om følelsene våre og vi kan ikke la en emosjonelt fortapt medsøster i stikken, vel? Men når det kommer svar, så vil TS verken kvittere eller snakke om følelser; verken sine eller den som skrev svaret sitt. TS vil da ha detaljer fra selve akten. Ting som er uinteressante for problemstillingen i første post og har lite å gjøre med hvordan kvinner snakker om problemer. Anonymkode: 2e6ce...4b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå